1

معرفی استارت آپ پویان ایده، اپلیکیشن ثبت ایده

معرفی استارت آپ پویان ایده، اپلیکیشن ثبت ایده

در گذشته اگر فردی ایده نابی داشت اما امکان به تحقق رساندن آن به دلیل کمبود سرمایه یا حمایت از پروژه‌اش را نداشت، به ناچار ایده خود را فراموش می‌کرد و به دنبال یک شغل کم‌دردسر می‌رفت. اگر هم که اوضاع مالی بهتری داشت و برای اجرای ایده خود به حمایت دستگاه‌ها نیاز داشت، در صورتی که این حمایت را دریافت نمی‌کرد، به خارج از کشور می‌رفت و در آنجا ایده خود را عملی می‌کرد.

این مسیری بود که در گذشته پیش روی جوانان نخبه و خوش‌فکر ما وجود داشت. اما امروزه شرایط متفاوت شده است. برای اینکه نخبگان و سرمایه‌گذاران بیشتر با یکدیگر آشنا شده و ایده‌ها به واقعیت تبدیل شوند، سایت پویان ایده راه‌اندازی شده است.

پویان ایده چیست؟

پویان ایده (pooyanide.com) بستری در اینترنت ایجاد کرده است که از طریق آن سرمایه‌گذاران، ایده‌های نخبگان را می‌بینند و به انتخاب خود، یکی از آنها را برای سرمایه‌گذاری برمی‌گزینند.

این یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاران است، چرا که در این سایت تعداد بالایی از ایده‌های جوانان خوش‌فکر کشور وجود دارد، همچنین تنوع رشته‌ها در آن می‌تواند هرکس را به سمت علاقه خود سوق دهد. ایده‌های این سایت از تمام نقاط ایران ثبت شده است، پس هر سرمایه‌گذاری می‌تواند در شهر خودش به یک ایده مناسب برای سرمایه‌گذاری فکر کند.

لازم به ذکر است که پویان ایده تنها برای ایده و سرمایه‌گذاری نیست، بلکه در آن خدمات خرید و فروش کالا و آگهی‌های مربوط به کاریابی و استخدام نیز ثبت می‌شود.

امکانات ارتباطی پویان ایده

در این سایت و اپلیکیشن مرتبط با آن، برخی امکانات برای تسهیل ارتباطات و کاهش مزاحمت‌ها و افزایش معاملات، ارائه شده است. گفتگوهای کاربران در محیط چت پویان ایده باید صرفاً مربوط به کار و آگهی،

مورد اشاره باشد؛ بنابراین استفاده از آن برای اهداف دیگر مانند چت خصوصی ممنوع است.

باید بدانید که پویان ایده برای بالا بردن امنیت معاملات، علاوه بر ذخیره‌سازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها بر اساس یافته‌های هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه می‌دهد. بنابراین به دلیل فضای کاری محیط چت، گفتگوها مشمول استاندارهای حریم خصوصی نمی‌باشند و سایت برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و ایجاد مزاحمت، بر گفتگوها نظارت ماشینی یا انسانی دارد.

خرید امن در پویان ایده

معرفی استارت آپ پویان ایده، اپلیکیشن ثبت ایده

اگر در دسته صاحبان ایده قرار دارید با خرید اشتراک ماهانه یا سالیانه می‌توانید ایده کسب و کار، آگهی کاریابی یا معرفی کسب و کار خود را برای نمایش به سرمایه گذاران ثبت کنید. همجنین سرمایه گذارن نیز با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و سالانه پویان ایده می‌توانند ایده‌های درج شده در سایت را مشاهده و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمایند. خرید اشتراک در این وبسایت ایمن است. شما با کدهای تخفیف در نظر گرفته شده می‌توانید ایده خود را به صورت رایگان درج و یا ایده‌ها مشاهده کنید.

لازم به ذکر است تنها در صورت داشتن اشتراک دسترسی به تمام امکانات پویان ایده فراهم می‌شود.

مزایای استفاده از پویان ایده

ثبت اولیه آگهی و ایده در سایت پویان ایده، کاملاً رایگان انجام می‌شود. البته درج آگهی در دسته کاریابی و استخدام مشمول پرداخت هزینه است ولی در بقیه موارد نیازی به پرداخت وجه نیست.

امکاناتی در این سایت برای شما تدارک دیده شده که آگهی شما هرچه بهتر دیده شود. قابلیت‌هایی از جمله:

آگهی فوری

با پرداخت هزینه می‌توانید آگهی خود را به مدت 7 روز فوری کنید. هدیه پویان ایده به شما این است که در طول سه روز اول آگهی شما برچسب فوری می‌گیرد و از دیگر آگهی‌ها متمایز می‌شود.

نردبان

اگر پس از گذشت چند روز آگهی شما در پایین لیست دسته‌بندی قرار رفت، می‌توانید با پرداخت هزینه آگهی خود را نردبان کنید، به این ترتیب آگهی شما تا زمان دریافت یک آگهی جدید، در صدر لیست قرار می‌گیرد.

لینک وبسایت

شما می‌توانید با پرداخت هزینه لینک سایت کسب و کار خود را وارد کنید، به این ترتیب مخاطبان با مشاهده آگهی به راحتی با یک کلیک به سایت اصلی آگهی‌دهنده هدایت می‌شوند.

کاریابی و استخدام

همانطور که اشاره شد، درج آگهی در قسمت کاریابی و استخدام، مشمول پرداخت هزینه است. با پرداخت این هزینه، آگهی شما به مدت 30 روز در اختیار کارفرمایان و یا کارجویان شهر شما قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

سایت و اپلیکیشن پویان ایده یک استارت اپ نوپا برای جذب ایده‌های کسب و کار و یافتن سرمایه‌گذار برای به تحقق بخشیدن این ایده‌هاست. در کنار ثبت ایده و سرمایه‌گذار، درج انواع آگهی نیز در آن صورت می‌گیرد. بنابراین یک سایت جامع، کامل و کاربردی است و مناسب استفاده تمام اشخاص در سرتاسر ایران است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آرشا عباسی گفت:

    سلام، آیا این استارت آپ شما جواب نداد؟ چون لینک دیگر باز نمیشود.