0

معرفی برترین استارتاپ های جهان در حوزه سلامت

معرفی برترین استارتاپ های جهان در حوزه سلامت

در سال 2020، بیش از 600 شرکت مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال در اروپا وجود داشتند که بیش از 60 ٪ از آنها تازه‌ تأسیس بودند، اما به دلیل همه‌گیری Covid-19، با سرعت نور رشد کردند. مردم فقط انتظار دارند همانطور که اکنون می‌توانند در خانه به موسیقی و کتاب گوش دهند، قرار ملاقات‌ بگذارند و با استفاده از محصولات دیجیتال و اتصال به اینترنت کار کنند، خدمات پزشکی نیز به راحتی در دسترس آن‌ها باشد.

استارتاپ‌های حوزه سلامت

معرفی برترین استارتاپ های جهان در حوزه سلامت

بیاید نگاهی دقیق‌تر به استارتاپ‌های پزشکی و سلامتی در سراسر اروپا بیندازیم. با استفاده از این مقاله، شما می‌آموزید که می‌توان از زوایای مختلف به ایده‌های تجاری مربوط به سلامت نزدیک شد. اگر می‌خواهید شرکت دیجیتالی خود را در رابطه با مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کنید، مواردی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم قطعاً به شما الهام می‌بخشد.

در اینجا برترین شرکت‌های بهداشت و درمان دیجیتال از کشورهای مختلف اروپایی وجود دارد. دریابید که آنها چه کاری انجام می‌دهند و چگونه با راه‌حل‌های فنی خود به بخش پزشکی کمک می‌کنند.

babylon health

babylon health یک بستر دیجیتالی است و یک استارت آپ در حوزه پزشکی و سلامت است. آنها برنامه‌ای ایجاد کردند که به بیماران اجازه می‌دهد کل شبانه روز با پزشکان خود در تماس باشند. این شرکت ادعا می‌کند که می‌خواهد ذهنیت افراد را از بیماری به پیشگیری تغییر دهند. همچنین، آنها ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای آسان‌تر کردن زندگی متخصصان در هنگام انجام کارهای اداری و داده‌های پزشکی بیمارانشان فراهم می‌کنند.

کشور: انگلیس

تأسیس: 2013

بودجه: 1.1 میلیارد دلار

استارتاپ سلامت محور KRY

یک جایگزین محلی و کوچک‌تر برای بابیلون، کری است که برای بیماران سوئدی در دسترس بوده و خدمات مشابهی را ارائه می‌دهد. این یک برنامه تلفن همراه است و به بیماران امکان می‌دهد هر زمان که به آنها نیاز داشته باشند، قرار ملاقات‌های آنلاین یا حضوری را با پزشکان خود رزرو کنند.

KRY با 20 مرکز پزشکی در سراسر کشور همکاری می‌کند و از زمان تأسیس به بیش از 1 میلیون بیمار کمک کرده است.

کشور: سوئد

تأسیس: 2014

بودجه: 568.6 میلیون دلار

Psious

از واقعیت مجازی در روش‌های درمانی بهداشت روان استفاده می‌کنید؟ این چیزی است که Psious انجام می‌دهد. این شرکت نوآورانه محصول خود را در 70 کشور جهان ارائه می‌دهد که توسط متخصصان برای معالجه بیماران استفاده می‌شود.

به لطف فناوری مدرن، مردم بین مطب پزشک خود و دنیای واقعی که باید با مشکلات خود روبرو شوند، واسطه‌ای کسب کرده‌اند. هر متخصص که می‌خواهد از VR برای فعالیت‌های درمانی خود استفاده کند می‌تواند مجموعه‌ای را با تجهیزات و دسترسی به بستر یکپارچه Psious با برنامه‌های مختلف سفارش دهد.

کشور: اسپانیا

تأسیس: 2013

بودجه: 5.7 میلیون دلار

استارتاپ سلامت Ava

به نظر می‌رسد مسائل مربوط به بارداری بسیار رایج است، اما بسیاری از مردم دانش کافی در این مورد ندارند. این جایی است که آوا از زنانی حمایت می‌کند که می‌خواهند در این زمینه اطلاعاتی کسب کنند. آوا دستبندی است که اطلاعات مربوط به پارامترهای بدن شخص را جمع می‌کند. این دستبند مانند ساعت هوشمند و بدون صفحه‌نمایش به نظر می‌رسد، اما سنسورهای آن می‌توانند دمای پوست، ضربان قلب، نبض و سایر عوامل را اندازه‌گیری کنند.

کشور: سوئیس

تأسیس: 2014

بودجه: 42.4 میلیون دلار

استارتاپ DocPlanner

DocPlanner خدمات را برای همه طرفین درگیر در فرایند پزشکی ارائه می‌دهد. از طرف بیمار، این برنامه برای رزرو قرارها با انواع متخصصان، از پزشکان خانواده گرفته تا دندانپزشکان است. از طرف دیگر، پزشکان می‌توانند تقویم‌های خود را کنترل کرده و تعداد افرادی را که در معاینات خود شرکت نمی‌کنند، کاهش دهند. این شرکت همچنین با امکاناتی برای ساده‌سازی کار خود همکاری می‌کند.

کشور: لهستان

تأسیس: 2011

بودجه: 140.5 میلیون دلار

Agendia

شرکتی که یک رویکرد فردی برای سرطان پستان هر بیمار ارائه می‌دهد. با آزمایش ژنومی آنها، هرکس می‌تواند ژن‌های مسئول رشد تومورها را تعیین کند، احتمال تکرار سرطان را پیش‌بینی کرده و بهترین درمان ممکن را انتخاب می‌کند. چرا این مهم است؟ بیش از حد تحت درمان بودن، می‌تواند بر رفاه فرد تأثیر منفی بگذارد و حتی بیماری را متوقف نکند. دانستن زیرگروه واقعی مولکولی سرطان پستان اولین قدم برای درمان موفقیت‌آمیز است.

کشور: هلند

تأسیس: 2003

بودجه: 182.3 میلیون دلار

Oura

تصور کنید که انگشت خود را درون چیزی قرار دهید که شبیه یک حلقه عروسی ساده باشد و سلامتی شما را 24 ساعت شبانه‌روز کنترل می‌کند. این ایده دقیق یک شرکت فنلاندی، اورا بود. آنها یک قطعه جواهرات را ایجاد کردند که حتی از پوشیدن مچ‌بند یا یک ساعت مچی راحت‌تر است. اورا دارای سنسورهایی است که ضربان قلب، دما، خواب و موارد دیگر را بررسی می‌کند.

کشور: فنلاند

تأسیس: 2013

بودجه: 148.3 میلیون دلار

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *