0

استارتاپ باسلام چیست و همه چیز درباره آن

استارتاپ باسلام چیست و همه چیز درباره آن

پیشرفت دنیای ارتباطات به نحوی بوده که امروزه تقریباً تمام فروشگاه‌های سراسر کشور، یا درصد بالایی از آنها، فروش اینترنتی را نیز در کنار فروش حضوری، راه‌اندازی کرده‌اند. اما این مسأله بیشتر در مورد فروشگاه‌های بزرگ و یا فروشگاه‌هایی که در شهرهای بزرگ واقع شده‌اند، صدق می‌کند.

کسب‌وکارهای خانگی کوچک که در روستاها یا شهرستان‌های کوچک قرار دارند، در این دنیای مجازی جایی نداشتند و معمولاً فقط فروش محلی تنها راه موجود برای آنان بود. نهایت تلاشی که در دنیای مجازی قادر به انجام آن بودند، راه‌اندازی یک صفحه در اینستاگرام بود که باز هم برای دیده شدن باید تلاش زیادی می‌کردند و هزینه تبلیغات بالایی می‌پرداختند.

راه دوم آنها قرار دادن تبلیغات خود در برنامه‌های رایگانی مانند دیوار و شیپور بود، که این برنامه‌ها نیز محدودیت زمانی داشتند؛ از طرفی، تعداد آگهی‌ها به قدری زیاد بود که کسب‌وکار آنها بین آگهی دیگران گم می‌شد.

اما اکنون یک راه کم هزینه برای بیشتر دیده شدن این کسب‌وکارهای نوپا و خانگی، ارائه شده است. اپلیکیشن باسلام که به صورت تخصصی به معرفی مشاغل متنوعی در نقاط مختلف کشور پرداخته است. در این صورت یک غرفه کوچک در یک روستای دورافتاده، قادر است محصولاتش را به سراسر ایران عرضه کند.

استارتاپ باسلام چیست؟

باسلام یک بازار اجتماعی است که کسب‌وکارهای خانگی و محلی در آن ایجاد غرفه کرده و به فروش محصولات خود می‌پردازند. فروش، مستقیم توسط غرفه‌داران صورت می‌گیرد و باسلام انباری برای نگهداری محصولات آنان ندارد.

شما به صورت مستقیم با فروشنده محصول در ارتباط خواهید بود و امکان پرسش و پاسخ درباره محصول موردنظرتان را خواهید داشت. ارسال نیز توسط فروشنده و به وسیله پست انجام می‌شود. نحوه کسب درآمد برنامه باسلام از طریق درصدی است که طبق توافق قبلی با غرفه‌دار، بابت فروش محصولات دریافت می‌کند.

باسلام بیش از 10000 نوع محصول و 700 غرفه دارد که روز به روز به تعداد غرفه‌داران آن اضافه می‌شود. برای هرچه آسان‌تر پیدا کردن کالای مورد نظر در این برنامه، محصولات دسته‌بندی شده‌اند. دسته‌بندی کلی شامل:

مواد غذایی، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، صنایع دستی، عطاری، آرایشی و بهداشتی، فرهنگی – آموزشی و سرگرمی، ورزش و سفر و خدمات کسب‌وکار می‌باشد؛ که هرکدام از آنها شامل چند زیردسته می‌شوند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از کادر جستجو در برنامه، به راحتی کلیدواژه موردنظر خود را بیابید.

باسلام چگونه کار می‌کند؟

خرید از باسلام به دو طریق ممکن است؛ یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید و یا اپلیکیشن موبایل آن را نصب کنید. با جستجوی کالای مورد نظر، تعداد زیادی فروشگاه که محصول درخواستی شما را برای فروش ارائه داده‌اند، در شهرهای مختلف ایران نمایش داده می‌شود.

برخی فروشگاه‌ها ارسال رایگان داشته و برخی هزینه ارسال را دریافت می‌کنند. با ورود به صفحه هر محصول اطلاعات کامل‌تری از آن دریافت خواهید کرد. می‌توانید نظرات خریداران دیگر را بخوانید تا به شما در انتخاب یک فروشگاه خوب، کمک کند.

محصول مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه می‌کنید. اگر تمایل داشتید، می‌توانید محصولات دیگر همان غرفه را مشاهده کنید تا در صورت نیاز، خریدهای دیگر خود را نیز انجام دهید. سپس به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از پرداخت هزینه، بر اساس زمان‌بندی که قبلاً فروشنده در صفحه خود درج کرده است، بسته‌بندی و ارسال کالای شما صورت می‌گیرد.

پرداخت هزینه به غرفه‌دار پس از ثبت رضایت مشتری از دریافت کامل کالا، صورت می‌گیرد. در صورتی که خریدار پس از 7 روز ثبت رضایت انجام ندهد، اپلیکیشن به صورت خودکار این کار را انجام داده و غرفه‌دار می‌تواند، هزینه را دریافت کند.

پس از اینکه کالای شما توسط غرفه‌دار ارسال شد، کد رهگیری پستی، هم به صورت پیامک و هم داخل اپلیکیشن در دسترس شما قرار می‌گیرد. شما با رهگیری مرسوله خود از طریق سایت پست، می‌توانید محل قرارگیری آن را مشاهده کنید.

مزایای استفاده از باسلام

استارتاپ باسلام چیست و همه چیز درباره آن

– استفاده از باسلام بسیار آسان است و برای هرکسی، چه غرفه‌دار و چه خریدار به راحتی امکان‌پذیر است.

– پرداخت‌های صورت گرفته از این برنامه امن بوده و از طریق درگاه‌های بانکی معتبر صورت می‌گیرد.

– ضمانت بازگشت پول و امانت‌داری از ارکان اساسی این برنامه است.

– پشتیبانی حرفه‌ای برای راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی در هر لحظه در اختیار شماست.

– باسلام یک بازار بزرگ است که تمام راسته‌های آن در کوتاه‌ترین زمان، پیش چشم شما قرار می‌گیرد.

– در ﺑﺎﺳﻠﺎم، ﻓﻨﻮن و روش‌ﻫﺎی ﮐﺴﺐ‌وﮐﺎر اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، بدون دریافت هزینه به غرفه‌داران آموزش داده می‌شود.

– باسلام روش‌هایی را به غرفه‌داران پیشنهاد می‌دهد تا هزینه‌های پستی خود را کاهش دهند.

– در صورتی که غرفه‌دار ارسال رایگان داشته باشد، برنامه باسلام به جای 9 درصد کارمزد، 6 درصد کارمزد دریافت می‌کند.

– در بخش تخفیف‌ها، می‌توانید محصولاتی با بیشترین تخفیف را مشاهده کنید.

– در بخش بازار به بازار می‌توانید شهر به شهر سفر کنید و سوغات هر شهر را به صورت مجزا ببینید.

با تمام این مزایایی که گفته شد، دیگر وقت آن رسیده که تردید را کنار بگذارید. اگر صاحب کسب‌وکار هستید، غرفه‌ای برای خود در باسلام راه‌اندازی کنید و اگر به دنبال محصولی برای خرید می‌گردید، باسلام بهترین مقصد شماست.

بازار آنلاین باسلام در همه ساعات شبانه‌روز در اختیار شما قرار دارد تا با خانواده گشتی در آن بزنید و از دیدن صنایع دستی و محصولات غرفه‌داران آن شگفت‌زده شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *