0

ارز ثور چین چیست؟ و درباره آینده ارز rune

ارز ثور چین چیست؟ و درباره آینده ارز rune

هدف اصلی بلاکچین نسل سوم، دستیابی به قابلیت همکاری بالاتر و ارائه یک تجربه غیرمتمرکزتر است. با رشد اکوسیستم بلاکچین و گسترش مداوم DEFI، نیاز به نقدینگی زنجیره‌ای متقاطع و تبادل دارایی در حال افزایش است.
ثور چین برای تأمین نیاز به معامله گران و رفع چالش‌های قابلیت همکاری بلاک چین، تعویض رمزنگاری چندمنظوره را تسهیل می‌کند و تغییرناپذیری را ارائه می‌دهد.

رمز ارز ثور چین

در حالی که معامله‌گران می‌خواهند دارایی‌های خود را عوض کنند یا رمزنگاری را بین دو بلاک چین منحصر به فرد مبادله کنند، از تکیه بر مبادله متمرکز احساس ناامیدی می‌کنند. کاربران خواستار یک شبکه کامل غیرمتمرکز، شفاف و ایمن برای تجارت رمزنگاری زنجیره‌ای متقاطع هستند.
Thorchain یک شبکه نقدینگی زنجیره‌ای متقاطع است که برای برقراری مبادلات چند ارز در میان بلاک‌چین‌های مختلف منحصر به فرد طراحی شده است. این یک پروتکل غیرمتمرکز مبتنی بر کازماس و Cosmos-SDK است که یک راه حل نقدینگی بدون بسته‌بندی یا چسبیدن دارایی‌ها ارائه می‌دهد. این امکان را به کاربران می‌دهد تا دارایی‌ها را مستقیماً از کیف پول‌های رسمی خود مبادله کنند.

ارز Rune چیست

ارز ثور چین چیست؟ و درباره آینده ارز rune

توکن بومی Thorchain است. در مجموع 500 میلیون توکن Rune ایجاد شده است که از این تعداد حدود 13 میلیون توکن سوخته شده است. در حال حاضر، 330 میلیون توکن Rune در حال گردش است. Rune را نمی‌توان استخراج کرد، اما می‌توان آن را در استخرهای نقدینگی قرار داد.

بنیانگذاران Thorchain چه کسانی هستند؟

به گفته یک نماینده رسمی Thorchain، این پلتفرم هیچ مدیرعامل، بنیان‌گذار یا مدیرانی ندارد. در عوض، از GitLab برای سازماندهی توسعه آینده این پلتفرم استفاده می‌شود. علاوه بر این، افرادی که اکنون روی این پروژه کار می‌کنند عمدتاً ناشناس هستند. باز هم یک مقام Thorchain استدلال می‌کند که این برای “دفاع از پروژه و اطمینان از عدم تمرکز آن است.”

چه چیزی Thorchain را منحصر به فرد می‌کند؟

Thorchain از نظر رویکرد مؤثر در نقدینگی بی‌نظیر است. این پروتکل برای از بین بردن لغزش، کاهش احتمال از دست دادن نقدینگی کاربران و خنثی کردن ضرر ناپایدار، از هزینه‌ای استفاده می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد Thorchain ، رابط کاربری کاربر پسند آن است که توسط توسعه‌دهندگان جامعه محور طراحی شده است که باعث می‌شود شبکه در دسترس‌تر باشد.
با این کار، Thorchain به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت توکن‌ها را در میان blockchainهای برتر مانند بیت کوین، اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و سایر موارد تبادل کنند.

معماری ثورچین

کل معماری Thorchain شبیه به یک پل رمزنگاری یا پل راه حل است. به عبارت ساده‌تر، این یک پل غیرمتمرکز، خودمختار و عاری از اوراکل است که بلاک‌چین‌ها را به هم وصل می‌کند و به آنها در برقراری ارتباط ایمن کمک می‌کند.
این معماری از یک فناوری سریع استفاده می‌کند که تعویض زنجیره‌ای فوری را امکان‌پذیر می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد با واریز دارایی‌های بومی خود در استخر نقدینگی شبکه، عملکرد خود را بدست آورند.

ثور چین چگونه کار می‌کند؟

Thorchain یک پروتکل به نام استخر وام مداوم را تطبیق می‌دهد که باعث می‌شود زنجیره متقاطع توکن‌های رمزنگاری شود. هر زمان که یک کاربر مبادله زنجیره‌ای یا مبادله بین دو دارایی رمزنگاری غیر بومی را آغاز کند، سیستم پروتکل در ثورچین به طور خودکار آن توکن خاص را به Rune مبادله می‌کند.
این مجدداً برای توکنی که کاربر حق دریافت آن را دارد، ردیابی می‌کند. در اصل، پروتکل Thorchain مبادله مضاعف فوری را از طریق یک رویکرد غیر حضانت ارائه می‌دهد.
Thorchain از اثبات مکانیسم اجماع سهام در جایی که برای دستیابی به قابلیت اطمینان کلی سیستم مورد نیاز است، استفاده می‌کند. این امکان را به کاربران می‌دهد تا بر اساس سپرده‌های خود در استخرهای نقدینگی شبکه، سود کسب کنند. این مبلغ واریز شده برای سایر کاربرانی که ممکن است نیاز به وام گرفتن آن داشته باشند در دسترس است.
شبکه ثورچین همچنین گره‌ها را برای اعتبارسنجی مبادلات تشویق می‌کند. نزدیک به 100 تا 300 نقطه اعتبار سنج در Thorchain وجود دارد. برای به دست آوردن یک اعتبار سنج، اعتبار سنجی علاقه‌مند باید حداقل 1 میلیون RUNE وثیقه داشته باشد. این گره‌ها با یک لایه امنیتی اضافه شده برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در شبکه میزبانی می‌شوند.

ایمنی شبکه ثورچین

از Cosmos SDK برای ایجاد Thorchain استفاده شد که از مکانیسم اجماع Tendermint استفاده می‌شود. این شبکه با استفاده از یک روش جدید اثبات BFT (POS) که در آن تعداد زیادی از اعتبارسنج‌ها برای پیشنهاد و نهایی کردن بلوک‌های معاملات همکاری می‌کنند، از حملات محافظت می‌کند.
قراردادهای هوشمند Thorchain همچنین توسط چندین شرکت امنیتی شخص ثالث از جمله Certik مورد بررسی قرار گرفته است که هیچ گونه آسیب‌پذیری را کشف نکرده است.

آینده ارز Rune

با نگاهی به روند صعودی مداوم Thorchain، حتی اگر در دنیای بسیار بی‌ثبات از ارزهای رمز پایه قرار گرفته باشد، عوامل مطلوب مانند پروتکل‌های امنیتی محکم و یک الگوریتم پیشرفته نقش مهمی بر سرمایه‌گذاری‌ها برای ارائه ارزش دارند.

 قیمت Rune برای سال 2023

در سال 2023 انتظار می‌رود یک سال صعودی باشد و قیمت آن به طور متوسط 5،49 دلار باشد. پیش‌بینی قیمت های Rune حداقل قیمت 5.33 دلار و حداکثر ارزش قیمت 6.46 دلار را در طول سال نشان می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت Rune برای سال 2024

برای Rune پیش بینی می‌شود سود تدریجی در بازار داشته باشد و  حداکثر به 9.20 دلار برسد، متوسط قیمت 7.999 دلار و حداقل ارزش 7.67 در طول سال.

آینده قیمت Rune برای سال 2025

تا سال 2025، پیش‌بینی قیمت Thorchain نشان می‌دهد که ارز دیجیتال سال خوبی را پشت سر می‌گذارد زیرا انتظار می‌رود قیمت حداکثر قیمت 13.29 دلار باشد. حداقل قیمت سکه Rune می‌تواند 11.64 دلار باشد در حالی که قیمت متوسط 12.04 دلار نیز قبل از این امکان پذیر است. پایان سال 2025.

پیش‌بینی قیمت Rune برای سال 2026

RUNE روند صعودی خود را در سال 2026 ادامه دهد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به حداکثر ارزش 20.32 دلار برسد و حداقل ارزش 17.18 دلار باشد. در صورت مطلوب بودن شرایط بازار ، قیمت متوسط حدود 17.66 دلار خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *