0

گردشگری چیست؟ و معرفی بهترین سایت‌ گردشگری خارجی

گردشگری چیست؟ و معرفی بهترین سایت‌ گردشگری خارجی

صنعت گردشگری در حال تغییر است و افراد کمی برنامه‌ریزی تعطیلات خود را در آژانس‌های مسافرتی محلی انجام می‌دهند. در عوض می‌توانید به راحتی از خانه به صورت آنلاین تحقیق لازم برای سفر خود را انجام دهید. این پیشرفت در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای بیشتر شده است. پایان دادن به تأثیر فزاینده تجارت الکترونیکی در کل صنعت سفر هنوز قابل پیش بینی نبوده است! با توجه به این روند پیشرفت، ما برخی از جالب‌ترین استارتاپ‌های تجارت الکترونیکی را در صنعت گردشگری در زیر ارائه خواهیم داد.

گردشگری چیست؟

گردشگری، عمل و روند گذراندن وقت به دور از خانه در جستجوی تفریح، آرامش و لذت، ضمن استفاده از ارائه خدمات تجاری را گویند.

استارتاپ گردشگری

هیچ کس نمی‌توانست پیش بینی کند که سال 2020 قرار است چه اتفاقی بیفتد. هنگامی که Covid-19 همه‌گیر شد، صنایع مسافرتی از جمله بخش‌هایی بودند که ضربه بزرگی خوردند و مجبور شدند با یکی از بدترین بحران‌های تاریخ مواجه شوند. چندین شرکت مسافرتی و استارتاپ‌ها مانند Airbnb و Tripactions ناچار به اخراج کارکنان خود شدند. Airbnb و این صنعت به طور کلی به سرعت فهمید که این بیماری همه گیر اثرات ماندگار دارد. پس همانطور که در میان هر بحران، فرصتی نهفته است، شروع به تولید ایده‌های گردشگری جدیدی کردند.

بهترین سایت‌ گردشگری خارجی

گردشگری چیست؟ و معرفی بهترین سایت‌ گردشگری خارجی

 

استارتاپ گردشگری‌ای را در زیر ذکر کرده‌ایم که در حال ارائه مجدد فضای مسافرتی و مهمان نوازی هستند:

 Amenitiz

Amenitiz یک بستر در صنعت مهمان نوازی است. این استارتاپ سفر، تمام ابزارهایی را که هر هتلدار برای اجرای ملک خود به یک بستر واحد و با کاربرد آسان نیاز دارد، متمرکز می‌کند. نکته شاخص این برنامه، راحتی این پلتفرم است و به هتل‌ها امکان می‌دهد رزرو مستقیم و صرفه جویی در هزینه‌ها را افزایش دهند. این شرکت بیش از 1200 مشتری در سراسر اروپا دارد.

Hotels-network

در محیط امروز، هتل برای افزایش رزرو مستقیم خود باید از رویکردهای نوآورانه استفاده کنند. برنامه hotels-network
هتلداران در سراسر جهان را قادر می‌سازد با استفاده از شخصی سازی پیش ‌بینی‌کننده، رزرو مستقیم را افزایش دهند تا به هر مهمان یک تجربه کاربری منحصر به فرد ارائه دهند. این شرکت یک الگوریتم پیش‌بینی‌کننده برای هتل‌ها ایجاد کرده است. قادر به تجزیه و تحلیل تعامل بازدید کننده در زمان واقعی و پیش‌بینی عملی که قصد دارند قبل از انجام این کار در وب سایت انجام دهند. این امر به صاحبان هتل و بازاریابان این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را در وب سایت‌هایشان در زمان واقعی تغییر دهند و تجربه را برای کاربران وب سایت شخصی سازی کنند. hotels-network با بیش از 5000 هتل در 96 کشور جهان کار می‌کند.

Butler

Butler رستوران‌های داخل هتل‌ها را به دست می‌گیرد و آنها را به مراکز تحویل غذا تبدیل می‌کند. باتلر منوی خاص خود را از غذاهای لوکس در دسترس طراحی می‌کند. آن را در آشپزخانه‌های خاص خود آماده می‌کند و در زیر سی دقیقه به هتل‌های سراسر شهر نیویورک منتقل می‌کند. باتلر با همکاری مستقیم با هتل‌ها، غذا را مستقیماً به اتاق هتل تحویل می‌دهد و برخلاف سایر خدمات تحویل، کارت اعتباری مهمان را در پرونده شارژ می‌کند.

Cargo-One

برایان پیرس اقتصاددان ارشد IATA، در بخش جهانی هواپیمایی گفت: با حمل و نقل تجهیزات پزشکی و تجهیزات ضروری، نیازهای حمل و نقل هوایی پشتیبانی شده است. Cargo.one یک بستر دیجیتالی برای حمل و نقل، جستجو، مقایسه و رزرو ظرفیت‌های حمل و نقل هوایی در سراسر شرکت‌های هواپیمایی است. این خطوط هوایی از یک کانال توزیع کاملاً دیجیتالی و داده محور بهره‌مند هستند و مشاغل جدید را با هزینه کمتری و راندمان عملیاتی بالاتر جذب می‌کنند.

Getyoururuide

GetYourGuide یک استارتاپ الکترونیکی بلیط برای سراسر جهان است. دفتر مرکزی در برلین است و این شرکت همچنین شاخه‌هایی در لاس‌وگاس و زوریخ دارد. GetyourGuide قبلاً تزریق مالی بی‌شماری را از سرمایه گذاران مشهور دریافت کرده است: در سال 2015، در کل 50 میلیون دلار در این استارتاپ امیدوار کننده در یک دور تأمین مالی سرمایه گذاری شده است. مهم‌ترین سرمایه گذار در اینجا شرکت سرمایه گذاری آمریکایی KKR بود.

Ewings

استارتاپ ایوینگز دفتر مرکزی خود را در پایتخت آلمان برلین دارد. در واقع یک نوع خاص از پورتال رزرو پرواز کارآمد و مشتری محور است. مهم‌تر از همه، به منظور ساده‌سازی تحقیقات و رزرو پرواز و جلوگیری از استرس غیر ضروری، باید به گروه هدف از پروازها مکرر پرداخته شود. برای این منظور از یک الگوریتم مخصوص توسعه یافته استفاده می‌شود که شامل مدت زمان پرواز، توقف‌های متوسط بالقوه و قیمت پرواز است.

Trip4Real

Trip4Real این فرصت را به مشتریان خود می‌دهد تا به‌صورت آنلاین که محلی‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد، تورهای شهری را رزرو کنند. با پایه و اساس این شرکت، مدیرعامل Trip4Real گلوریا مولینز هدف خود را برای ارائه تجربه تعطیلات واقعاً معتبر به مسافران تعیین کرده بود. این پلتفرم در سال 2013 به صورت آنلاین در اسپانیا منتشر شد. طبق گفته‌های خود، جامعه Trip4Real در حال حاضر دارای بیش از 20،000 عضو است. به منظور حمایت بیشتر از دوره موفقیت شرکت Trip4Real در سال گذشته 1.4 میلیون یورو از Emprendert و ENISA دریافت کرد.

Yachtico

Yachtico یکی از متخصصان صنعت برای تعطیلات قایق بادبانی محسوب می‌شود. اجاره یک قایق موتوری، یک قایق بادبانی یا حتی یک قایق خانگی هرگز آسان نبوده است! Yachtico بیش از 16000 قایق در سراسر جهان و در بیش از 40 کشور مانند یونان یا اسپانیا در اختیار دارد. در سال 2011 تأسیس شد و دفتر مرکزی خود را از برلین به فلوریدا در آوریل 2015 به انتقال داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *