0

حضور هلدینگ گروه مافی در نمایشگاه بین المللی میدکس 1402

حضور هلدینگ مافی گروپ در نمایشگاه بین المللی میدکس 1402

نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX)، یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در ایران است. این نمایشگاه هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و فرصتی برای عرضه محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و خارجی در این حوزه فراهم می‌کند. چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس در تاریخ 22 الی 25 دی ماه 1402 برگزار شد و شرکت‌های زیادی از جمله هلدینگ گروه مافی در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند و به معرفی خود پرداختند که با استقبال زیادی همراه بود.

معرفی هلدینگ گروه مافی

معرفی هلدینگ مافی گروپ

هلدینگ گروه مافی، یکی از پیشروترین هلدینگ‌های کشور است که در زمینه برآورده کردن سه نیاز اساسی بشر یعنی مسکن، پوشاک و خوراک با شعار زندگی شایسته فعالیت دارد. این مجموعه از دپارتمان‌های مختلفی همچون معماری و ساختمان، چوب و فلز، نساجی، صنایع غذایی، پوشاک و فروشگاه آنلاین تشکیل شده است.

این هلدینگ با بیش از 30 سال سابقه درخشان، به عنوان یک مجموعه پیشرو با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و توانمند خود و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین، توانسته است محصولات و خدمات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در زمان برگزاری نمایشگاه چه گذشت؟

هلدینگ مافی گروپ در نمایشگاه بین المللی میدکس 1402

غرفه گروه مافی در این نمایشگاه شامل چندین بخش مختلف بود که در تمام این زمینه‌ها به بازدیدکنندگان مشاوره داده و خدمات خود را به آنان معرفی کردند. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بین افراد حاضر کاتالوگ‌هایی از فعالیت‌های شرکت عرضه شد.

بخش ساخت و ساز: MAFI Construction در زمینه طراحی، ساخت و ساز ابنیه‌ی تجاری، اداری، مسکونی، ویلایی و صنعتی و مشارکت در ساخت و ساز فعالیت دارد.

بخش توکن مسکن: روت‌کوین RRC که توسط گروه مافی بنیان‌گذاری شده است نمایانگر یک ارزش حقیقی (مسکن) در بیرون از فضای دیجیتال است.

بخش خانه و طراحی: یکی دیگر از حوزه‌های فعال در گروه مافی بخش طراحی و دکوراسیون داخلی است که صفر تا صد طراحی تا اجرا را انجام می‌دهد. فعالیت این دپارتمان از سال 1401 آغاز شده است و هدف آن فضاسازی دقیق و زیبای ساختمان‌های گروه مافی می‌باشد.

هلدینگ گروه مافی

صنایع چوب: کارخانه چوب و فلز مافی فود یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ MAFI GROUP است که در زمینه طراحی و اجرای محصولات چوبی و فلزی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری مانند ساخت انواع درهای ضدسرقت تمام چوب و روکش چوب، انواع مبلمان، رنگ پوششی (اعم از پلی‌اورتان، پلی‌استر، وکیوم)، انواع کمد و کابینت و ام‌دی‌اف فعالیت دارد.

آتیه ساز زندگی شایسته: فعالیت این بخش شامل خدمات مهندسی مانند مشاوره، طراحی و نظارت در صنعت ساختمان و صنایع سبک و سنگین با چهار گرایش اصلی (معماری-سازه-مکانیکال-الکتریکال)، خدمات ژئوتکنیک (مکانیک خاک) طراحی و پایدار سازی گود، بهسازی لرزه ای و مقاوم سازی، شهرسازی، طراحی شهری و ارائه مطالعات پدافندی است.

آتیه ساز زندگی شایسته

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *