0

کیف پول تروزر تی (Trezor Model T) چیست؟

کیف پول تروزر تی (Trezor Model T) چیست؟

همان‌طور که گفته شد کیف پول سخت افزاری وسیله‌ای برای نگهداری ارزهای دیجیتال است. کیف پول ترزور مدل تی یکی از ولت‌های معروف ارز دیجیتال است. در این مقاله سعی داریم شما را با این کیف پول آشنا کنیم پس با ما همراه باشید:

کیف پول ترزور

کیف پول سخت افزاری و سرد ترزور برای نگهداری بیت کوین ایجاد شد. این کیف پول امنیت بالایی را برای بیت کوین (BTC) در برابر سرقت مجازی و فیزیکی فراهم می‌کند. Trezor در دو مدل Trezor One و Trezor T در بازار موجود است. در این مقاله می‌خواهیم مدل ترزور تی را بررسی کنیم:

کیف پول Trezor Model T

ولت ترزور مدل تی یک کیف پول پیشرفته سخت افزار Cryptocurrency است. با اطمینان بیت کوین، رمزهای عبور، توکن‌ها و سایر کلیدهای خصوصی خود را ذخیره کنید. Trezor Model T از بیش از 1200 سکه پشتیبانی می‌کند. مانند بیت کوین، اتر، کاردانو و ارزهای دیگر. Trezor کلیدهای شما را ایمن نگه می‌دارد. این کلیدهای دیجیتالی، به سکه‌ها و سایر داده‌های شما دسترسی دارند و به کاربران امکان می‌دهد با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

مشخصات فنی کیف پول Trezor

اندازه: 64 میلی متر x 39 میلی متر x 10 میلی متر
وزن: 22 گرم
قابلیت تحمل دما: -20 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد
نوع اتصال: کانکتور USB-C برای اتصال به رایانه یا تلفن همراه.
CPU: پردازنده ARM تعبیه شده 168 مگاهرتز (Cortex-M4)
صفحه نمایش: LCD Color Bright – 240×240 pxl

قیمت Trezor t

Trezor t را می‌توانید از سایت ترزور و سایت‌های معتبر خریداری نمایید. قیمت این کیف پول در حال حاضر 320 دلار است. توصیه می‌شود Trezor یا هر کیف پول سخت افزاری دیگر را از فروشگاه اصلی و یا هر فروشنده مجاز دیگر تهیه نمایید.

مزایای کیف پول تروزر تی

در زیر چند نمونه از مزایای کیف پول تروزر مدل تی آمده است:

صفحه لمسی ترزور تی

Trezor Model T برای آرامش و راحتی خاطر شما طراحی شده است. این کیف پول سخت افزاری دارای یک صفحه لمسی است و به شما یک رابط بصری و مناسب می‌دهد که از طریق آن می‌توانید همه عملیات را تأیید کنید. پس بنابراین با استفاده از صفحه دیجیتالی شما می‌دانید که چه داده‌هایی ارسال می‌شود.

راحتی تهیه نسخه پشتیبان

ترزور استانداردهای عبارات بازیابی مانند (BIP32، BIP39، BIP44، SLIP39) را ایجاد کرده تا تهیه نسخه پشتیبان برای شما آسان شود. به این معنی که در صورت از دست دادن دستگاه خود می‌توانید به راحتی کل کیف پول خود را با استفاده از یک عبارت 12 کلمه‌ای بازیابی کنید. Trezor Model T اولین کیف پول سخت افزاری در جهان است که برای امنیت بیشتر، حتی نسخه پشتیبان را پیاده سازی کرده است.

استاندارد U2F ترزور تی

مدل ترزور تی همچنین به عنوان یک توکن سخت افزاری دارای استاندارد U2F(فاکتوری برای امینت بیشتر)، خدمت می‌کند. Universal 2nd Factor (U2F) نوعی دستگاه احراز هویت فیزیکی است که از رمزگذاری و کلیدهای خصوصی برای محافظت و باز کردن حساب‌های پشتیبانی شده استفاده می‌کند. تأیید هویت دو عاملی با استفاده از فناوری تراشه هوشمند تقویت می‌شود.

امنیت شفاف ترزور تی

کیف پول تروزر تی (Trezor Model T) چیست؟

ترزور تی به دلیل بررسی‌های امنیتی که توسط محققان امنیتی انجام شده است، یک سابقه امنیتی عالی دارد. به گفته سازندگان ترزور چیزی برای پنهان کردن ندارند و از شفاف سازی پیروی می‌کنند.

حریم خصوصی ترزور تی

Trezor خود، حریم خصوصی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. هکرها هیچ راهی برای ردیابی اقدامات شما ندارد زیرا نمیتوانند به شماره سریال‌ها دسترسی داشته باشند. همه نرم افزار منبع باز است. در هنگام استفاده از Trezor هیچ نام کاربری یا رمز عبور لازم نیست.

سیستم عامل های پشتیبانی شده

دستگاه‌های Trezor در حال حاضر از تمام سیستم‌های عامل اصلی رایانه پشتیبانی می‌کنند: ویندوز(نسخه 10 یا جدیدتر)، MACOS(نسخه 10.11 و بالاتر) و لینوکس. در دستگاه‌های تلفن همراه سیستم عامل Android پشتیبانی می‌شود. اما از iOS و Windows Phone هنوز پشتیبانی نمی‌کند. همچنین Chromeos به طور رسمی پشتیبانی نشده، اما می‌توانید از طریق WebUSB Google کار کنید.

ایمنی و گواهینامه ها

Trezor دارای گواهی CE و ROHS است، بنابراین تمام کیفیت، قابلیت اطمینان و استانداردهای زیست محیطی را رعایت می‌کند. می‌توانید ترزور خودرا داخل هواپیما ببرید. زیرا مانند همه دستگاه‌های الکترونیک مدرن، اشعه ایکس به آن آسیب نمی‌رساند.

ROHS یک استاندارد رعایت سطح محصول است که بر اساس دستورالعمل اتحادیه اروپا 2002/95/EC، محدودیت استفاده از ماده خطرناک خاص مانند کادمیوم، جیوه و سرب در تجهیزات الکتریکی الزامی است.

استاندارد CE یک علامت گذاری اجباری اروپایی برای گروه‌های خاص محصول است. در این استاندارد رعایت الزامات اساسی بهداشت و ایمنی مندرج در دستورالعمل‌های اروپایی ضروری است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *