0

دانستنی هایی درباره ارز دیجیتال ریون کوین

دانستنی هایی درباره ارز دیجیتال ریون کوین

ریون کوین، قبل از هر چیز، یک ارز دیجیتال بوده و نماد آن RVN است و معمولاً در برابر USD و BTC در صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. ریون کوین درست در زمان بازار نزولی ارزهای دیجیتال، در 3 ژانویه 2018 راه‌اندازی شد.

ارز دیجیتال rvn

ریون کوین یک شبکه دیجیتالی همتا به همتا(P2P) بوده که هدف آن پیاده‌سازی یک بلاکچین خاص است. همچنین برای کنترل یک عملکرد ویژه طراحی شده است: انتقال دارایی‌ها از یک طرف به طرف دیگر.

ریون کوین یک آلت کوین مبتنی بر هارد فورک بیت‌کوین است، اما تفاوت‌های زیادی با ارزهای دیجیتال پیشرو براساس ارزش بازار دارد. همچنین ریون کوین به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌ها یا توکن‌هایی صادر کنند که نمایانگر سایر کلکسیون‌ها است.
ارز ریون کوین که بر روی فورک کد بیت‌کوین ساخته شده است، در تاریخ 31 اکتبر 2017 اعلام شد و باینری‌ها را برای استخراج در تاریخ 3 ژانویه 2018 با آنچه که یک راه‌اندازی عادلانه نامیده می‌شود منتشر کرد.

بنیانگذاران ریون کوین چه کسانی هستند؟

کاغذ سفید ریون کوین توسط بروس فنتون، ترون بلک و جوئل وزن منتشر شد. فنتون در ارز دیجیتال به دلیل عضویت در هیئت مدیره و مدیر اجرایی بنیاد بیت کوین از سال 2015 تا 2018 به خوبی شناخته شده است. قبل از ارز دیجیتال، وی در دهه 90 به عنوان معاون رئیس جمهور مورگان استنلی و به مدت 13 سال مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتلانتیس بود.

ترون بلک یک توسعه‌دهنده اصلی نرم‌افزار با بیش از 30 سال تجربه است، از جمله رهبری چندین شرکت نرم‌افزاری به عنوان مدیرعامل. وی از سال 2013 در چندین سرمایه‌گذاری از جمله کیف پول تأیید شده، COINCPA در ارز دیجیتال کار می‌کند. وی در حال حاضر در Medici Ventures، یک شرکت تابعه Overstock.com با تمرکز بر روی برنامه‌های فناوری بلاک چین مشغول به کار است.
جوئل وزن یک مدیر ارشد فناوری در Overstock.com و یک خرده فروش آنلاین مشهور است. او یک توسعه دهنده نرم‌افزار کهنه کار است که پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه یوتا در سال 1998 درست در وسط حباب Dotcom کار خود را آغاز کرد.

چه چیزی ریون کوین را منحصر به فرد می‌کند؟

به عنوان چنگال کد بیت کوین، ریون کوین دارای چهار تغییر کلیدی است:

برنامه صدور اصلاح شده(با پاداش بلوک 5،000 RVN)

زمان بلوک به یک دقیقه کاهش می‌یابد

عرضه سکه در 21 میلیارد(هزار برابر بیشتر از BTC)

یک الگوریتم استخراج برای کاهش تمرکز استخراج ناشی از سخت‌افزار ASIC در نظر گرفته شده است.

چه تعداد سکه ریون کوین در گردش وجود دارد؟

ریون کوین اصرار دارد که به همان اندازه عادلانه و باز باشد که برای یک رمزنگاری جدید امکان پذیر است. قبل از ماین و ICO هیچ سکه‌ای برای توسعه‌دهنده یا بنیانگذاران وجود نداشت. سه سال پس از آغاز آن(از مارس 2021) ، 39 درصد سکه‌ها در حال حاضر استخراج شده‌اند. کل عرضه در 21 میلیارد سکه در نظر گرفته شده است.

آیا شبکه ریون کوین ایمن است؟

دانستنی هایی درباره ارز دیجیتال ریون کوین

ریون کوین چنگال بیت کوین است، بنابراین با قدرت عدم تمرکز و ریاضیات محافظت می‌شود و از یک الگوریتم اثبات کار به نام Kawpow استفاده می‌کند، که در تاریخ 6 مه 2020 جایگزین X16R و X16RV2 شد. این امر امنیت شبکه را تضمین می‌کند که به منظور مقاومت در برابر ASIC طراحی شده است.

تصور می‌شد که ضرورت تطبیق هر چرخه هیچ مزیتی را نسبت به CPUها و GPUها به دست نمی‌آورد پس سرانجام Asics برای آن ایجاد شد. ریون کوین مجبور شد به یک الگوریتم کاملاً متفاوت یعنی Kawpow، که یک نسخه کمی اصلاح شده از Progpow بود، تغییر یابد. که خود تکامل یافته Ethash بود و برای استخراج در GPUها بهینه شده است.
همچنین همراه با تعهد توزیع منصفانه، این اطمینان حاصل می‌شود که هیچ فرد یا سازمانی قدرت هش کافی برای حمله 51 درصدی یا ایجاد هر نوع قیمت بازار مصنوعی را نخواهد داشت.

از کجا می‌توان ریون کوین خرید؟

RVN یک سکه قابل معامله به صورت جفت ارز در برابر استیبل کوین‌هایی، مانند تتر و سایر ارزهای رمز پایه مانند بیت کوین و اتریوم و پول فیات است. صرافی‌های برتر برای ترید ریون کوین در حال حاضر Binance ، Huobi Global ، Okex ، ZG.com و VCC است.

تحلیل آینده ارز ریون کوین

بر اساس تحلیل‌های فنی و پیش‌بینی‌های قیمت کارشناسان و پیش‌بینی‌های برخی از بهترین‌های صنعت کریپتو، Ravencoin می‌تواند افزایش یا کاهش یابد.

با چنین طیف گسترده‌ای از پیش‌بینی‌های قیمت، چشم‌انداز ریون کوین بسیار متفاوت است. برای کسانی که به سرمایه‌گذاری در ریون کوین فکر می‌کنند، سایر دارایی‌های رمزنگاری جایگزین ممکن است به لطف رشد پیش‌بینی‌شده بسیار سالم‌تر و بازده سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشند. این دارایی‌ها عبارتند از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ایاس و ریپل.

پیش بینی قیمت ریون کوین از سال 2022 تا 2025

با توجه به تحلیل‌های فنی ما روی داده‌های قیمت گذشته RVN، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ قیمت Ravencoin به حداقل سطح ۰.۰۴۲ دلار برسد. قیمت RVN می‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی 0.044 دلار به حداکثر سطح 0.047 دلار دست یابد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت RVN در سال 2023 به حداقل سطح 0.064 دلار برسد. همچنین حداکثر سطح 0.076 دلار با میانگین قیمت 0.066 دلار در طول سال 2023 امکان پذیر است.

با توجه به قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، در سال 2024 ممکن است قیمت RVN به حداقل سطح 0.097 دلار برسد. قیمت RVN می‌تواند به حداکثر سطح 0.11 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 0.100 دلار برسد. همچنین انتظار می‌رود در سال 2025 قیمت آن حداقل سطح 0.14 دلار را ببیند. قیمت RVN می‌تواند به حداکثر سطح 0.17 دلار با میانگین قیمت 0.15 دلار در طول سال 2025 برسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *