0

پردرآمدترین شغل های کشور کانادا

پردرآمدترین شغل های کشور کانادا

یافتن شغل مناسب نیازمند زمان و تحقیق است. همانطور که انتخاب‌ شغل‌های احتمالی را در نظر می‌گیرید، علایق شخصی و پیشینه تحصیلی شما می‌تواند به شما کمک کند که کدام حرفه برای شما مناسب‌تر است. زمانی که تصمیم می‌گیرید کدام حرفه را دنبال کنید، پتانسیل درآمد نیز احتمالاً عامل مهمی است. در این مقاله تعدادی از پردرآمدترین مشاغل در کانادا را به اشتراک می‌گذاریم.

شغل های پردرآمد در کانادا

پردرآمدترین شغل های کشور کانادا

در اینجا برخی از مشاغل پردرآمد در کانادا آورده شده است:

متخصص قلب و عروق

میانگین حقوق ملی: 280591 دلار در سال

متخصص قلب نوعی پزشک است که به طور خاص بر روی قلب و سیستم قلبی عروقی تمرکز می‌کند. متخصص قلب، بیماری‌های قلبی عروقی را تشخیص، درمان و به پیشگیری از آن کمک می‌کند. متخصصان قلب بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر قلب و فیبریلاسیون دهلیزی را درمان می‌کنند.

متخصص بیهوشی

میانگین حقوق ملی: 358908 دلار در سال

متخصص بیهوشی یک پزشک متخصص و یکی از اعضای حیاتی تیم جراحی است. متخصصین بیهوشی بیماران را در حین جراحی بیهوش و ایمن نگه می‌دارند. او متخصص داروهای بیهوشی و مدیریت درد است.

روانپزشک

میانگین حقوق ملی: 298065 دلار در سال

روانپزشک، پزشکی است که در زمینه سلامت روان و اختلالات آن تخصص دارد. روانپزشکان به تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات روانی، عاطفی و رفتاری کمک می‌کنند. چیزی که روانپزشکان را منحصربه‌فرد می‌کند این است که می‌توانند برای بیماران خود دارو تجویز کند.

پزشک

میانگین حقوق ملی: 254847 دلار در سال

پزشک به درمان و تشخیص مسائل پزشکی کمک می‌کند. انواع مختلفی از پزشکان وجود دارد. به‌عنوان یک پزشک، می‌توانید در یک مطب خانوادگی، بیمارستان یا یک کلینیک تخصصی کار کنید.

جراح

میانگین حقوق ملی: 279646 دلار در سال

جراحان پزشکانی هستند که برای بیماران جراحی انجام می‌دهند. جراح با بریدن بدن بیمار برای درمان ناحیه عفونی، استخوان شکسته یا بیماری دیگر عمل می‌کند. نقش یک جراح شامل بسیاری از وظایف اداری، از جمله کمک به مراقبت‌های پس از جراحی است.

متخصص ارتودنسی

میانگین حقوق ملی: 209,373 دلار در سال

ارتودنتیست‌ها دندانپزشکانی هستند که به طور خاص برای درمان دندان‌های نامرتب آموزش می‌بینند. آنها همچنین به پیشگیری و تشخیص الگوهای ناهنجار دهان کمک می‌کنند. بیشتر ارتودنتیست‌ها با بریس‌ها، نگهدارنده‌ها یا سایر وسایل دندانی کار می‌کنند.

مدیر ارشد بازاریابی

میانگین حقوق ملی: 109196 دلار در سال

یک مدیر ارشد بازاریابی بر استراتژی‌ها و ابتکارات بازاریابی یک شرکت نظارت می‌کند. مدیران ارشد بازاریابی هزینه‌های یک کسب‌ و کار را کاهش می‌دهند و در عین حال درآمد را از طریق استراتژی‌های مختلف افزایش می‌دهند. همچنین یک مدیر ارشد بازاریابی باید از ابتکارات بازاریابی آفلاین و آنلاین مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات چاپی و تبلیغات گوگل آگاه باشد.

مدیر مهندسی نرم افزار

میانگین حقوق ملی: 143044 دلار در سال

مدیران مهندسی نرم افزار، توسعه و ایجاد برنامه‌ یا برنامه‌های نرم‌افزاری را هدایت می‌کنند. یک مدیر مهندسی نرم‌افزار همچنین نقطه تماس بخش‌های مختلف خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که صلاحیت‌های برنامه مطابقت دارد. مدیران مهندسی نرم‌افزار باید درک فنی از برنامه‌ها داشته باشند، اما همچنین بتوانند آن‌ها را به روشی ساده برای سایر مدیران شرکت توضیح دهند.

مدیر فناوری اطلاعات

میانگین حقوق ملی: 117890 دلار در سال

یک مدیر فناوری اطلاعات بر بخش فناوری اطلاعات یک شرکت نظارت دارد. این موقعیت ممکن است شامل توسعه یک برنامه برای یک سازمان یا اطمینان از اجرای آن باشد. مدیران فناوری اطلاعات، متخصصان فناوری اطلاعات مختلف را در یک شرکت مدیریت می‌کنند.

معمار نرم افزار

میانگین حقوق ملی: 109021 دلار در سال

معمار نرم‌افزار کسی است که عناصر یک برنامه نرم‌افزاری را طراحی می‌کند. معماران نرم‌افزار همچنین در تصمیم‌گیری‌های سطح بالا در مورد استانداردهای کدنویسی هر برنامه‌ای که در حال توسعه است نقش بسزایی دارند. یک معمار نرم‌افزار همچنین با مدیران شرکت کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که برنامه‌های نرم‌افزاری نیازهای عملیاتی را برآورده می‌کنند.

معمار سازمانی

میانگین حقوق ملی: 110083 دلار در سال

یک معمار سازمانی بر شبکه و برنامه‌های IT سازمان نظارت می‌کند. معمار سازمانی به ارتقا و نگهداری نرم‌افزار یا برنامه‌های سخت‌افزاری شرکت کمک می‌کند. همچنین با مدیران شرکت همکاری خواهد کرد تا به نوآوری‌های دیجیتال در یک شرکت یاری رساند.

داروساز

میانگین حقوق ملی: 105088 دلار در سال

داروساز کسی است که داروی تجویزی را برای بیماران ایجاد و تجویز می‌کند. داروسازان هر گونه اطلاعات مهم در مورد یک دارو را مشخص کرده و به بیماران منتقل می‌کنند.

کنترل کننده شرکت

میانگین حقوق ملی: 103056 دلار در سال

کنترل‌کننده‌های شرکتی، رفاه مالی یک سازمان را مدیریت می‌کنند. یک کنترل‌کننده شرکتی تمام وظایف حسابداری اصلی یک شرکت از جمله بودجه‌بندی، صورت‌حساب، حساب‌های دریافتنی و حساب‌های پرداختنی را انجام می‌دهد. کنترلرهای شرکتی رؤسای بخش مالی هستند و می‌توانند به یک مدیر ارشد مالی گزارش دهند.

دانشمند داده

میانگین حقوق ملی: 84630 دلار در سال

یک دانشمند داده حجم زیادی از داده‌های دیجیتال را جمع‌آوری و تجزیه‌ و تحلیل می‌کند. دانشمندان داده از این اطلاعات برای کمک به سازمان‌ها جهت تصمیم‌گیری آگاهانه و متفکرانه برای کمک به رشد کسب‌ و کار استفاده می‌کنند. اطلاعاتی که توسط یک دانشمند داده جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل می‌شود، عموماً از وب‌سایت، سیستم‌های مدیریت محتوا یا سایر نرم‌افزارهای داخلی است و سپس از طریق روش ها و الگوریتم‌های علمی مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *