0

کیف پول تراست ولت چیست؟

کیف پول تراست ولت چیست؟

با گسترش بازار ارز دیجیتال(cryptocurrency) و معرفی محصولات، خدمات و ویژگی‌های جدید، انتخاب یک کیف پول رمزنگاری که برای شما مناسب باشد، امر بسیار مهمی است. یکی از کیف پول‌های مهم و معروف در بازار ارزهای دیجیتال Trust wallet (تراست ولت) نام دارد. در این مقاله هدف ما ارائه تصور روشنی از قابلیت‌های Trust Wallet است تا به شما در انتخاب کیف پول رمزنگاری مناسب کمک کنیم. پس با ما همراه باشید:

تراست ولت چیست

Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری غیرمتمرکز و مختص موبایل است که ذخیره سازی دارایی رمزنگاری غیر متقاطع را فراهم می‌کند. به این معنی که کاربران کنترل کامل بر ارزهای رمزنگاری خود را دارند. این محصول به دلیل پوشش گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری شده و شبکه‌های blockchain بسیار شناخته شده است.

همچنین به‌غیر از ذخیره ارزهای رمزنگاری شده، تراست ولت دسترسی به اکوسیستم‌های آنها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. محبوب‌ترین روش برای انجام این کار، پشتیبانی فعال از یک شبکه از طریق عمل Staking است. به عنوان یک یادآوری، Staking یک مکانیسم اجماع در مورد اثبات شبکه‌های سهام است که سرمایه گذاران دارایی خود را به خود اختصاص می‌دهند، به طور مؤثری به آنها وام می‌دهند تا بتوانند قدرت حاکمیتی را به دست آورند و درآمد کسب کنند.

مزایای تراست ولت

قبل از ادامه موضوع در مورد امنیت و پشتیبانی تراست ولت، لازم است به مزایای آن ولت اشاره کنیم: این کل کیف پول 7 مزیت اصلی را ارائه می‌دهد:

-ذخیره ارزهای رمزنگاری

-فرآیند حمل و نقل مستقیم با رابط کاربری آسان

-دسترسی به برنامه‌های غیر متمرکز از طریق یک مرورگر DAPP

-مکانیسم‌های امنیتی خوب ​​برای یک کیف پول نرم افزاری

-امکان ذخیره NFT و سایر کلکسیونرها

-ردیابی قیمت درون برنامه و مشاهده نمودارها

-مبادله ارزهای رمزنگاری شده به طور مستقیم از کیف پول

پشتیبانی از توکن غیر قابل تعویض (NFT)

Trust Wallet برای هموار کردن جاده پیشرفت و ترقی، تصمیم گرفته است تا از توکن‌های غیر قابل تغییر یا تعویض پشتیبانی کند. این توکن‌ها نمایانگر کلکسیون‌های دیجیتال هستند که می‌توانند برای اهداف سودمند خریداری و ذخیره شوند. علاوه بر این، یک NFT می‌تواند مالکیت را در مورد هر دارایی دیجیتالی یا واقعی در دنیای واقعی نشان دهد.

تراست ولت از NFTهای ERC-721 و ERC-1155 در اتریوم و BEP-721 و BEP-1155 در زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می کند. کاربران آزاد هستند که NFTهای خود را جابجا کنند یا کالاهای جدیدی را از بازار ارز دیجیتال بوسیله مرورگر OpenSea و DAPP خریداری کنند.

پشتیبانی دستگاه و رابط کاربری تراست ولت

Trust Wallet منحصراً یک برنامه تلفن همراه است. می‌توان آن را در دستگاه‌های iOS یا Android بارگیری کرد. با توجه به اینکه این یک کیف پول موبایل است، داشتن رابط کاربری خوب و ارائه محیط کاربری زیبا اهمیت زیادی دارد.

ما قصد داریم این کیف پول پر از ویژگی را به صورت مینیمالیستی توصیف کنیم. تمامی آپشن‌ها طبقه‌بندی شده است و در برگه مخصوص خود قرارداده داده شده است. همچنین مهمترین ابزارها درست در صفحه اصلی یافت می‌شود. این رابط یک نمای کلی از تاریخچه سوابق کاربر و عملکرد آن را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توان یک ارز دیجیتال را برای مشاهده نمودار چارت و سوابق مالی آن، به همراه سایر اطلاعات مهم مربوط به آن انتخاب کرد.

امنیت کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت چیست؟

Trust Walle دارای ویژگی‌های زیادی است، راحتی کاربری شناور و طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد که معمولاً در بین رقبای آن یافت نمی‌شود. با توجه به این نکته، فقط یک سؤال برای پاسخ دادن وجود دارد: آیا کیف پول اعتماد امن است؟

در ماهیت عدم تمرکز، تیم توسعه دهنده پروژه تصمیم گرفته است کد Trust Wallet را کاملاً منبع باز کند. اشخاص ثالث مانند متخصصان Infosec، متخصصان امنیتی، توسعه دهندگان بلاکچین و حتی کاربران برای بررسی کیفیت آن می‌توانند کد منبع را به‌صورت آنلاین بررسی کنند.

هر دو برنامه iOS و Android آزمایش شده‌اند و کدهای منبع توسط شرکت Infosec Stateful بررسی شده است. همچنین در گذشته از تراست ولت هیچ گونه سوء استفاده‌ای نشده و علاوه بر این، هیچ گزارشی از دارائی‌های سرقت شده توسط هکرها از جامعه دریافت نشده است.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که کاربران با قفل کردن کیف پول‌های خود بوسیله کد پین مخفی یا فعال کردن اسکن اثر انگشت، می‌توانند دارائی‌های به سرقت رفته خود را بازگردانی کنند. هنگامی که گوشی شما یا کیف پولتان به سرقت برود می‌توانید این کیف پول را برروی گوشی دیگری نصب نموده و توسط کلید خصوصی، حساب خود را مجدد در گوشی جدید بارگزاری کنید.

حرف آخر

تراست ولت فقط یک کیف پول رمزنگاری معمولی نیست. جدا از ارائه خدمات استاندارد ذخیره سازی، این برنامه آخرین روندهای بازار cryptocurrency را نیز نمایش می‌دهد. یک بار دیگر باید ذکر کنیم که کیف پول از نظر امنیت، عملکرد و تجربه کاربری به اندازه قابل قبولی مناسب است. همراه با فاکتورهایی که قبلاً ذکر شد، به راحتی می‌توان فهمید که چرا کیف پول اعتماد به عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری شده در سال 2021 شناخته شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *