0

راحت ترین شغل های دنیا

راحت ترین شغل های دنیا

وقتی نوبت به آرزوهای شغلی می‌رسد، یافتن مشاغل آسان با درآمد خوب یک هدف مشترک است. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی وجود دارد. به علاوه، برخی از راحت ترین شغل های دنیا نیازی به آموزش یا تجربه ندارند. اگر به دنبال مشاغل سرگرم‌کننده با درآمد خوب هستید، با ما همراه باشید.

شغل راحت چیست؟

قبل از اینکه به بررسی مشاغل آسان و پردرآمدی بپردازیم که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، بیایید لحظه‌ای مکث کنیم و نگاهی بیندازیم به اینکه واقعاً یک شغل آسان چیست. اول اینکه، یک موقعیت برای آسان بودن لازم نیست کسل‌کننده یا بدون چالش باشد. دوم، لازم نیست که کاملاً بدون استرس باشد.

به طور کلی، “کار آسان” یک اصطلاح ذهنی است. می‌تواند به این معنی باشد که از کار لذت می‌برید، بنابراین آن را استرس‌زا نمی‌بینید. یا می‌تواند به این معنی باشد که به آموزش تخصصی زیادی نیاز ندارد و تقریباً برای هرکسی تعریف شغل راحت متفاوت است است. در برخی موارد، ممکن است انجام وظایف، طبیعی و راحت باشد.

8 شغل آسان و پردرآمد

در اینجا نگاهی به 8 شغل آسان با درآمد خوب که ممکن است بتوانید انجام دهید، انداخته‌ایم.

پرستار خانه

اگر به دنبال مشاغل آسان و پردرآمد هستید، پرستار خانه یکی از این موارد است. مسئولیت اصلی شما صرفاً حضور است،  و اطمینان حاصل کنید که خانه خالی نمی‌ماند. معمولاً چند وظیفه دیگر وجود خواهد داشت، مانند آبیاری گیاهان. اما بخش اعظم کار شما صرفاً حضور و ماندن در خانه شخص دیگری است.

پرستاران خانه معمولاً 26000 دلار در سال درآمد دارند. به علاوه، این نقش لزوماً مانع از انجام شغل دیگری نمی‌شود. اگر اینترنت در دسترس باشد، می‌توانید از راه دور یا به‌صورت آزاد کار کنید. تا زمانی که مجبور نیستید 24 ساعته در آن خانه باشید، حتی می‌توانید به یک کار معمولی بروید.

مربی خصوصی

اگر ترجیح می‌دهید تا آنجا که ممکن است وقت خود را صرف تمرین کنید، شغلی به عنوان یک مربی شخصی می‌تواند گزینه عالی برای شما باشد. به افراد دیگر کمک می‌کنید ورزش و سلامتی خود را تقویت کنند، اغلب در کنار آنها کار می‌کنید تا مطمئن شوید که از فرم مناسب حرکات استفاده می‌کنند و ایمن می‌مانند.

در حالی که از نظر فنی نیازی به آموزش رسمی یا مجوز ندارید، دریافت چند گواهینامه ممکن است پتانسیل درآمد شما را افزایش دهد. دریافت حقوق سالیانه 40000 دلاری عادی است، اما افرادی که در رده حرفه‌ای این رشته هستند بیش از 75000 دلار درآمد دارند، بنابراین تقویت اعتبار شما می‌تواند ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

بینایی سنج

بله، شما معمولاً برای تبدیل شدن به یک اپتومتریست نیاز به مدرک دکترا دارید، که به معنای متعهد شدن به تحصیلات است. اما، هنگامی که آموزش را به پایان رساندید و مجوز خود را دریافت کردید، این می‌تواند به عنوان یکی از آسان‌ترین مشاغل پردرآمد در سراسر جهان واجد شرایط شود.

عمدتاً کار اپتومتری آسان است؛ زیرا ساده است. شما نسخه‌های بینایی بیمار را تعیین می‌کنید، بیماری‌های چشمی خاص را تشخیص داده و درمان می‌کنید و آسیب‌های چشمی را برطرف می‌کنید. به علاوه، می‌توانید به مردم کمک کنید بهتر ببینند، و این بسیار شگفت‌انگیز است. در ازای تخصص شما، درآمد 115000 دلار در سال معمولی است.

خدمه پرواز

یک کار نسبتاً ساده، مهمانداران هواپیما اطمینان حاصل می‌کنند که از مسافران خطوط هوایی مراقبت و هر گونه مشکلی حل می‌شود. اکنون، این نقش به طور خودکار بدون استرس نیست، زیرا مسافران ممکن است گاهی اوقات سرکش شوند. اما بیشتر مسافران بسیار ملایم هستند. معمولا خدمه پرواز سالانه 56000 دلار درآمد دارند.

ماساژ درمانگر

تبدیل شدن به یک ماساژ درمانگر به معنای دریافت برخی آموزش‌های رسمی و مجوز است. با این حال، اگر از کمک به آرامش افراد یا کمک به افرادی با شرایط فیزیکی خاص لذت می‌برید، این شغل می‌تواند یک گزینه عالی باشد. بسیاری از درمانگران ماساژ می‌توانند برنامه خود را کنترل کنند، اگرچه گزینه‌هایی برای کار تمام وقت با کلینیک‌ها وجود دارد. وقتی صحبت از پرداخت به میان می‌آید، حقوق سالانه نزدیک به 42000 دلار نسبتاً رایج است.

کتابدار

شغل آسان و پردرآمد

دوستداران کتاب ممکن است ایده کار در یک کتابخانه را دوست داشته باشند. این کار روی سازماندهی تمرکز زیادی دارد، اطمینان حاصل می‌کند که کتاب‌ها در جای مناسب خود قرار دارند یا اگر کسی یک مورد را بررسی کند، به درستی ثبت شده است.

با در دست داشتن مدرک کارشناسی ارشد در علوم کتابداری، می‌توانید 59000 دلار در سال درآمد داشته باشید.

راهنمای تور

اگر شهر خود یا یک مقصد آموزشی خاص مانند یک موزه را دوست دارید کار به عنوان راهنمای تور یک انتخاب خوب است. وقتی صحبت از مشاغل سرگرم‌کننده‌ای می‌شود که درآمد خوبی دارند، این شغل قطعاً می‌تواند واجد شرایط باشد. شما روز خود را با گفتگو با بازدیدکنندگان سپری خواهید کرد و جالب‌ترین چیزهای ممکن را به آنها نشان خواهید داد. به‌طورکلی، راهنمایان تور 27600 دلار در سال درآمد دارند.

صداپیشه

اگر صدایی دلپذیر یا متمایز دارید، یا توانایی تنظیم صدای خود را متناسب با موقعیت دارید، ممکن است به عنوان یک صداپیشه خوب عمل کنید. این حرفه‌ای‌ها روز خود را با خواندن فیلمنامه می‌گذرانند، که ممکن است برای تبلیغات، بازی‌های ویدئویی یا صداگذاری در تلویزیون یا فیلم باشد.

برای برخی، این یکی از مشاغل سرگرم‌کننده است که درآمد خوبی دارد. در حالی که به مقدار مشخصی استعداد یا مهارت نیاز دارد، ممکن است به آموزش رسمی بیش از حد نیاز نداشته باشید. پتانسیل درآمد شما می‌تواند متفاوت باشد، اگرچه درآمد حدود 20.43 دلار در ساعت غیرعادی نیست، و ممکن است بتوانید تا 60.41 دلار کار کنید.

سخن پایانی

در نهایت، همه نقش‌های بالا بسته به مهارت‌ها و ترجیحات شما، می‌توانند به عنوان مشاغل آسانی که درآمد خوبی دارند، واجد شرایط باشند. به همه آنها نگاهی بیندازید و ببینید آیا ممکن است نیازهای شما را برآورده کند یا خیر. اگر چنین است، ممکن است بتوانید بدون استرس زیاد زندگی سالمی داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *