0

معرفی شغل های پردرآمد بدون مدرک

معرفی شغل های پردرآمد بدون مدرک

در حالی که بسیاری از مشاغل نیاز دارند که داوطلبان دارای مدرک کاردانی، لیسانس یا نوع دیگری از مدرک تحصیلی باشند، بسیاری از مشاغل پردرآمد وجود دارند که نیازی به مدرک یا تجربه کاری بالا ندارند.

برخی از این موقعیت‌ها ممکن است نیاز به تکمیل یک دوره کارآموزی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر آموزش را به عنوان بخشی از شغل ارائه می‌دهند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل پردرآمد که نیازی به مدرک یا تجربه ندارند می‌تواند به شما کمک کند شغلی مناسب برای اهداف خود پیدا کنید. در این مقاله چند موقعیت پردرآمد که نیازی به مدرک و تجربه ندارند فهرست شده است.

مشاغل پردرآمد که نیازی به مدرک و تجربه ندارند

در اینجا چند شغل پردرآمد که می‌توانید بدون مدرک یا تجربه زیاد برای آنها درخواست دهید، آورده شده است.

تکنسین آسانسور

میانگین حقوق ملی: 52401 دلار در سال

تکنسین‌های آسانسور، آسانسورها و انواع دیگر آسانسورهای الکترونیکی از جمله بالابرها را مونتاژ، نصب و تعمیر می‌کنند. آنها مسئول سیم‌کشی برق داخل آسانسور هستند. و اطمینان حاصل می‌کنند که آسانسور به درستی کار می‌کند و هر گونه تعمیر و نگهداری به سرعت انجام می‌شود.

لوله کش

میانگین حقوق ملی: 59209 دلار در سال

لوله‌کش‌ها لوله‌ها، شیرآلات، اتصالات حمام، سیستم‌های زهکشی و سایر وسایل را در ساختمان‌های مسکونی یا تجاری نصب، نگهداری و تعمیر می‌کنند. آنها با برق و سایر متخصصان ساخت و ساز همکاری می‌کنند تا از نصب صحیح اجزای لوله‌کشی اطمینان حاصل کنند. آنها به طور مکرر تجهیزات را بازرسی و آزمایش می‌کنند تا علت مشکلات لوله‌کشی را تعیین کنند.

نصاب کف‌پوش

میانگین حقوق ملی: 59260 دلار در سال

نصابان کف‌پوش برای تعیین نیازهای کف‌پوش، برداشتن کف‌پوش‌های موجود و نصب کف‌پوش جدید با مشتریان مشورت می‌کنند. آنها مسئول چیدن چوب، کاشی، موکت و سایر انواع کف‌پوش هستند. همچنین به مشتریان در مورد نحوه مراقبت از کف‌پوش خود آموزش می‌دهند تا از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل کنند.

طراح گرافیک

میانگین حقوق ملی: 59417 دلار در سال

طراحان گرافیک برای کمپین‌های آنلاین، تبلیغات، ویدئوها و وب‌سایت‌ها کار می‌کنند. آنها تصاویر و لوگوها را با دست یا با نرم‌افزار کامپیوتری توسعه می‌دهند. همچنین گرافیک خود را به مشتریان ارائه می‌دهند و با مدیران خلاق کار می‌کنند تا طرح نهایی خود را تولید کنند.

تکنسین برق

میانگین حقوق ملی: 61676 دلار در سال

تکنسین‌های برق، نصب، نگهداری و تعمیر تجهیزات الکتریکی را در منازل، ادارات و کارخانه‌ها مدیریت می‌کنند. آنها تمام سیم‌کشی‌ها و مدارهای لازم برای تأمین برق چراغ‌ها، لوازم‌خانگی و سایر تجهیزات را در داخل ساختمان نصب می‌کنند. همچنین به عیب‌یابی سیستم‌ها و تعیین منبع سیم‌کشی معیوب قبل از انجام هر گونه تعمیر کمک می‌کنند.

راننده

میانگین حقوق ملی: 64088 دلار در سال

رانندگان تحویل بار اقلام را به مقصد خود بارگیری و حمل می‌کنند. آنها سفارش‌ها را قبل از تحویل بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که کامل هستند، پرداخت‌ها را برای اقلام جمع‌آوری می‌کنند و مسیر تعیین‌شده خود را برای تحویل اقلام به سازمان‌ها دنبال می‌نمایند. همچنین برای تأیید جزئیات تحویل و پیروی از پروتکل‌های ایمنی در حین تحویل با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند.

توسعه دهنده وب

میانگین حقوق ملی: 68125 دلار در سال

توسعه‌دهندگان وب با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری، برنامه‌ها یا وب‌سایت‌ها را ایجاد می‌کنند. آنها مسئول تجزیه‌وتحلیل و طراحی محتوای وب هستند که به راحتی در دسترس آنها باشد. آنها همچنین مشکلات موجود در صفحات وب را شناسایی کرده و در صورت لزوم آنها را برطرف می‌کنند.

بازاریاب

میانگین حقوق ملی: 68284 دلار در سال

مشاوران فروش مشتریان بالقوه را پیدا و با آنها ملاقات می‌کنند تا در مورد نیازهایشان صحبت کنند. آنها محصولات یا خدمات شرکت خود را توضیح می‌دهند و به مشتریان در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات آموزش می‌دهند. همچنین با مشتریان فعلی ارتباط برقرار می‌کنند تا اطمینان حاصل نمایند که شرکت نیازهای آنها را برآورده می‌کند.

مکانیک هواپیما

میانگین حقوق ملی: 69553 دلار در سال

مکانیک‌های هواپیما بازرسی‌های منظم هواپیما و تعمیرات را انجام می‌دهند. آنها سیستم‌های مکانیکی را حفظ می‌کنند، بهترین روش‌های تعمیر را شناسایی و تعمیر و نگهداری معمول را برنامه‌ریزی می‌کنند. همچنین با مهندسان و سایر مکانیک‌ها همکاری می‌کنند تا از عملکرد صحیح همه سیستم‌های هواپیما اطمینان حاصل نمایند.

مدیر پروژه ساختمانی

میانگین حقوق ملی: 77599 دلار در سال

مدیران پروژه‌های ساختمانی با معماران، مهندسان و خدمه ساخت و ساز برای تعیین مشخصات یک پروژه ساختمانی همکاری می‌کنند. آنها با مشتریان ملاقات می‌کنند و گزارش‌های پیشرفت پروژه را ارائه می‌دهند. همچنین هر گونه مجوز و مجوزی را که ممکن است برای تکمیل پروژه لازم باشد، دریافت می‌کنند.

املاک

میانگین حقوق ملی: 83709 در سال

همکاران املاک و مستغلات به مشتریان در فرآیند خرید، اجاره یا فروش ملک کمک می‌کنند. آنها به مشتریان در مورد شرایط بازار مشاوره می‌دهند و بعداً با آنها به توافق می‌رسند. و از نزدیک با دلالان املاک، نمایندگان، مدیران و دیگر متخصصان برای مذاکره بین خریداران و صاحبان املاک همکاری می‌کنند.

صاحب کسب و کار

میانگین حقوق ملی: 95882 دلار در سال

این افراد صاحب کسب و کار خود هستند و شغل خود را مدیریت می‌کنند. آنها مسئول عملیات روزانه کسب و کار خود هستند، از جمله استخدام کارمندان، تعیین بودجه، ابلاغ ماموریت کسب و کار به ذینفعان و توسعه کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات. آنها همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که کسب و کار با قوانین و مقررات قابل اجرا مطابقت داشته باشد.

اپراتور نیروگاه

میانگین حقوق ملی: 96205 دلار در سال

اپراتورهای نیروگاه، تجهیزات لازم برای تولید برق را مدیریت می‌کنند و با انجام تعمیرات و بازرسی به جلوگیری از قطع برق کمک می‌کنند. آنها به تمیز کردن و روغن‌کاری تجهیزات الکتریکی برای جلوگیری از خرابی کمک می‌کنند. همچنین اسناد نیروگاهی را علاوه بر دستورالعمل‌های عملیاتی کلی ایجاد و نگهداری می‌نمایند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *