1

معرفی ارز دیجیتال وی چین و درباره آینده آن

معرفی ارز دیجیتال وی چین و درباره آینده آن

VeChain یک بلاک‌چین است که برای بهبود زنجیره تامین سازمانی طراحی شده است. در سال 2015 ابتدا بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شد تا شفافیت و اصالت کالاهای لوکس را برای کاهش تقلب و مبارزه با محصولات تقلبی به ارمغان بیاورد.

با این حال، با در نظر گرفتن اهداف بلندتر، VeChain یک ICO در سال 2017 انجام داد و بلاکچین خود را در سال 2018 راه‌اندازی کرد.

ارز وی چین

VeChain در بلاک‌چین خود، اقلام فیزیکی دنیای واقعی را با اختصاص دادن هویت منحصر به فرد به هر محصول و استفاده از حسگرهای RFID، به ردیابی آن‌ها در سرتاسر دنیا می‌پردازد. زنجیره تامین تا زمانی که در نهایت به تاجر ختم شود.

ایده این است که شرکت‌هایی که از VeChain استفاده می‌کنند می‌توانند مطمئن باشند که محصولاتشان به درستی مدیریت می‌شوند و تقلبی نخواهند شد. با راه‌اندازی زنجیره در سال 2018، VeChain به اکوسیستم بلاک‌چین عمومی خود، VeChain Thor مهاجرت کرد و توکن‌های VEN قبلی را به VET تبدیل و توکن VeChain ‘gas’ VTHO را اضافه نمود.

بنابراین، VeChain به یک اکوسیستم مدیریت زنجیره تامین و اینترنت اشیا (IoT) متمرکز بر چند سکه، و به یک پروژه واحد تبدیل شده است. این پروتکل برای استفاده در صنایعی مانند خودروسازی، داروسازی یا کشاورزی طراحی شده است تا زنجیره تامین را کارآمدتر، شفاف‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کند.
با وی چین، شرکت‌های مختلف در امتداد زنجیره تامین می‌توانند اقلام را در هر مرحله از تولید و تحویل در زمان واقعی ردیابی کرده و اطلاعات را تأیید کنند. بیش از 30 شرکت در Fortune 500 راه‌حل‌های زنده‌ای دارند که روی VeChain اجرا می‌شوند، از جمله Walmart، BMW، LVMH، Renault، Deloitte و PwC.

هدف وی چین

هدف VeChain دستیابی به پذیرش انبوه در صنعت زنجیره تامین، منشأ و قابلیت ردیابی برای عملیات تجاری سازمانی است. فناوری VeChain طیف گسترده‌ای از کاربردها در انواع مختلف صنایع دارد، اما مزایای بسیار آشکار و فوری در زنجیره‌های تامین کسب و کار است.
شرکت‌های مختلف در زنجیره تامین، از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان گرفته، پیک‌ها تا بازرگانان، می‌توانند با استفاده از فناوری هویت VeChain (VIDs)، مانند کدهای QR و تراشه‌های RFID، اقلام را در هر مرحله در زمان واقعی ردیابی کنند تا محصولات را اسکن و شناسایی کنند.
بلاکچین با دیجیتالی شدن دارایی VeChain به تولیدکنندگان، شرکای زنجیره تامین و حتی مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا حرکت محصولات را از طریق زنجیره تامین ردیابی کنند و کیفیت و اصالت یک محصول را تعیین کنند.

بلاک‌چین وی چین

پلتفرم بلاکچین VeChainThor یک اکوسیستم بلاک چین عمومی است که برای “پذیرش انبوه مشاغل” در نظر گرفته شده است. VeChain در ابتدا بر اساس پروتکل اتریوم ساخته شد، اما در سال 2018 به پروتکل بلاک‌چین خود، VeChainThor، منتقل شد.
تراکنش‌ برنامه‌های غیرمتمرکز که در بلاکچین VeChain انجام می‌شوند از VET استفاده می‌کنند. توکن دوم، VTHO، برای تقویت تراکنش‌ها در VeChain استفاده می‌شود و برابر با هزینه انجام ترید یا «گاز» در شبکه اتریوم است.

پروتکل VeChain در تلاش است تا موفقیت اکوسیستم اتریوم را با برخی از ترفندها برای “موانع” درک شده پیرامون حاکمیت و مقیاس‌پذیری تکرار کند. آنها تمام جنبه‌های اینترنت اشیاء (IoT) را که بر ستون فقرات VeChain Thor سوار می‌شوند و همچنین پیشرفت‌هایی را در نظر می‌گیرند که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را از وضعیت فعلی آن که صرفاً تجارت / گمانه زنی است خارج می‌کند.

فن‌آوری وی چین

VeChain از یک مدل اجماع “اثبات اقتدار” استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که پیشرفت‌های آینده با چشم‌انداز بنیاد VeChain هماهنگ است.

در مورد VeChain، بلاک‌چین توسط Masternodes Authority (AM) نگهداری می‌شود. AMها سرورهای پراکنده هستند که یک نسخه کامل از بلاک‌چین را نگه می‌دارند و همیشه به شبکه متصل هستند. آنها برای پیش تأیید نهادهای جدید VeChain و همچنین برای تولید بلوک در بلاکچین VeChainThor مورد نیاز هستند. این AMها کد VeChain را اجرا می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد بلوک‌ها را تأیید و تراکنش‌ها را پردازش کنند.

توکن وی چین

VeChain پس از ایجاد بلاک‌چین خود در سال 2018 یک مدل دو توکنی را اتخاذ کرد: توکن VET و توکن VTHO. مدل اقتصادی دو توکنی بلاک‌چین VeChainThor برای جدا کردن هزینه تراکنش در بلاکچین با نوسانات بازار طراحی شده است. در نتیجه هزینه‌های مربوط به تراکنش‌ها یا اجرای قراردادهای هوشمند در بلاکچین VeChainThor را تثبیت می‌کند. VET توکن اولیه VeChain است و کاربردهای مختلفی دارد. موارد استفاده اصلی VET کنترل شبکه، ذخیره و انتقال ارزش و تولید توکن VTHO است. هر VET VTHO با نرخ 0.000432 VTHO در روز تولید می‌کند.

VTHO توکن تراکنش ثانویه یا توکن گاز VeChain است. هنگام اجرای تراکنش‌ها، مقدار کمی VTHO برای هزینه تراکنش مورد نیاز است. شرکت‌ها و توسعه‌دهندگانی که از بلاک‌چین استفاده می‌کنند باید از VTHO برای اضافه کردن داده‌ها به بلاکچین و ایجاد قراردادهای هوشمند استفاده کنند.

کیف پول وی چین

معرفی ارز دیجیتال وی چین و درباره آینده آن

Sync کیف پول انتخابی برای علاقه‌مندان به وی چین است و توسط خود تیم VeChain ایجاد شده است. این نه تنها استاندارد واقعی در اکوسیستم VET است، بلکه تنها یکی از دو پیشنهاد اصلی دسکتاپ است. دیگری کیف پول اتمی است. راه حل‌های کیف پول موبایل شامل de VeChainThor Wallet، یک برنامه رسمی ساخته شده توسط تیم است.

برای کسانی که می‌خواهند یک تجربه اختصاصی VeChain با ویژگی‌های کامل اکوسیستم داشته باشند، باید از Sync استفاده کنند. Sync همچنین برای امنیت بیشتر، سازگاری کیف پول سخت‌افزاری Ledger را ارائه می‌دهد.
VeChain را می‌توان به راحتی در بسیاری از صرافی‌ها مانند Binance، Crypto.com خریداری کرد و به راحتی برای ذخیره‌سازی ایمن به کیف پول شما ارسال گردد.

اینده ارز دیجیتال وی چین

پیش‌بینی‌های قیمت VeChain نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری تلقی شود. به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که تحقیقات خود را برای تجزیه و تحلیل قیمت VET، سطح حمایت و سطح مقاومت انجام دهند تا ریسک موجود در چنین بازار پرنوسانی را به حداقل برسانند.

پیش بینی قیمت وی چین برای سال 2023

از بین بسیاری از پیش‌بینی‌های قیمت VeChain، پیش‌بینی ما نشان می‌دهد که قیمت مورد انتظار VET می‌تواند 0.063 دلار باشد. پیش‌بینی خوش‌بینانه VeChain نشان می‌دهد که قیمت به مرز 0.067 دلار خواهد رسید. با توجه به رشد ارزش بازار، حداکثر قیمت ممکن است تا 0.070 دلار افزایش یابد.

پیش‌بینی برای سال 2024

پیش‌بینی قیمت VeChain برای سال 2024 تاکنون مثبت به نظر می‌رسد. قیمت VeChain در طول سال حدود 0.068 دلار خواهد بود و می‌توان پیش‌بینی کرد که به حداکثر 0.055 دلار برسد.

 سال 2025

پیش‌بینی‌های بلندمدت نشان می‌دهد که قیمت VET افزایش فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و ممکن است طبق تحلیل فنی آنها به 0.093 دلار برسد. در سال 2025 پیش‌بینی قیمت VeChain این احتمال را منعکس می‌کند که قیمت ممکن است در سه‌ماهه آخر به 0.08 برسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کاربر گفت:

    عالی بود ممنون از اطلاعات خوبتون