0

معرفی ارز دیجیتال مانا و نحوه خرید آن

معرفی ارز دیجیتال مانا و نحوه خرید آن

Decentraland یک دنیای مجازی مشترک و بسیار شبیه به Metaverse است. این امکان را به کاربران می‌دهد که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند، محتوا تولید کنند و بازی کنند.
دسنترالند دارای یک اقتصاد مجازی است که در آن کاربران می‌توانند در تعداد بی‌شماری از تراکنش‌های اقتصادی درون دنیا شرکت کنند و همچنین از محتوا و برنامه‌هایی که می‌سازند کسب درآمد کنند. بر خلاف دنیای مجازی دیگر مانند Second Life، توسط یک سازمان یا شرکت متمرکز کنترل نمی‌شود.

ارز مانا

مانا رمز دارایی دیجیتال است که برای پرداخت کالاها و خدمات در Decentraland استفاده می‌شود. این براساس اتریوم و مطابق با استاندارد ERC20 برای توکن‌ها ساخته شده است. Decentraland اولین بار در مقاله سفید منتشر شده در مارس 2017 توصیف شد.

دسنترالند چیست

دسنترالند دنیای مجازی است که در آن کاربران می‌توانند LAND را خریداری، توسعه دهند و بفروشند، یک توکن غیرقابل تعویض ERC-721 که نشان‌دهنده مالکیت زمین مجازی در دسنترالند است. هر بسته LAND منحصر به فرد است.
مالکان می‌توانند انتخاب کنند که چه محتوایی را می‌خواهند در قسمت LAND خود منتشر کنند، که می‌تواند از یک صحنه ساده و ایستا تا یک بازی تعاملی متغیر باشد. کاربران می‌توانند زمین و همچنین سایر کالاها و خدمات را در Decentraland با MANA، یک توکن قابل تعویض ERC-20 خریداری کنند.

چگونه از مانا در Decentraland استفاده می‌شود؟

در پلتفرم Decentraland، کاربران به مانا نیاز دارند تا:

–  کار با کیف پول: وقتی شخصی برای Decentraland ثبت نام می‌کند، کیف پول دیجیتال او به پلتفرم Metaverse متصل می‌شود. این کیف پول کمک می‌کند تا همه دارایی‌های دیجیتال را به جای یک دستگاه محلی در فضای ابری ذخیره کند. MANA برای عملکرد کیف پول ضروری است زیرا همه تراکنش‌ها از این رمز ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

– پوشیدنی‌ها بخرید: پوشیدنی‌ها برخی از محبوب‌ترین اقلام در بازار Decentraland هستند. در اینجا، کاربران می‌توانند مدل مو، رنگ چشم، لوازم جانبی خارجی مانند تاج و عینک آفتابی، پرچم، تخته موج سواری، جواهرات و مجموعه‌ای از افزودنی‌های دیگر را برای آواتار خود خریداری کنند.

– سرمایه‌گذاری در ملک: املاک مجازی در Decentraland از صدها بسته تشکیل شده است که برای فروش در دسترس هستند. کاربران برای خرید این زمین‌ها به MANA نیاز دارند. املاک Decentraland می‌تواند بسیار گران باشد، زیرا سرمایه‌گذاران میلیون‌ها دلار برای یک بلوک یا خیابان در VR می‌پردازند. در آینده، این املاک را می‌توان با پرداخت هزینه به کاربران Metaverse یا برگزارکنندگان رویداد اجاره داد.

– کسب درآمد: Decentraland راه‌های زیادی برای کسب درآمد از قبیل خرید و فروش محصولات با ارزش در MANA ارائه می دهد. هنگامی که بازار دچار نزول می‌شود، کاربران می‌توانند اقلامی را با قیمت نسبتاً پایین تحویل بگیرند و بعداً در بازار Decentraland به حراج بگذارند.

– دریافت وام مسکن: حداقل پیش پرداخت در MANA به شما این امکان را می‌دهد که درخواست وام مسکن و خرید یک قطعه از املاک Decentraland را داشته باشید. کاربران می‌توانند مبلغ کمی را در ابتدا ارسال کنند و به تدریج وام مسکن را با نرخ بهره استاندارد پرداخت کنند.

-تجارت کریپتو: برای خرید و فروش MANA نیازی نیست که کاربر Decentraland باشد. این به خودی خود یک طبقه دارایی محبوب است و معامله گران کریپتو می‌توانند MANA را بخشی از سبد بزرگ‌تر خود کنند. همه صرافی‌های رمزنگاری پیشرو به شما امکان خرید MANA را با یا بدون حساب Decentraland می‌دهند.

کیف پول ارز مانا

معرفی ارز دیجیتال مانا و نحوه خرید آن

کیف پول‌های دیجیتال ابزارهایی هستند که به عنوان پلی بین بلاک‌چین و dApp (برنامه‌های غیرمتمرکز) عمل می‌کنند. این بدان معنی است که با یک کیف پول می‌توانید وجوه موجود، تاریخچه تراکنش‌ها و گزینه‌های امنیتی خود را کنترل کنید.
اگر می‌خواهید به طور کامل از تجربه Decentraland لذت ببرید، توصیه می‌کنیم برای خود یک کیف پول دیجیتال تهیه کنید. چرا؟ زیرا به عنوان حساب شخصی شما کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد از دستگاه‌های مختلف متصل شوید، تمام دارایی‌های دیجیتال خود را (مانند نام‌ها، کلکسیون‌ها، زمین‌ها) حفظ کنید و پیشرفت کنید.

اگر انتخاب کنید که Decentraland را بدون کیف پول تجربه کنید، اطلاعات فقط به صورت محلی ذخیره می‌شود: شما می‌توانید در اطراف قدم بزنید، آواتار خود را سفارشی کنید و با دیگران در جهان چت کنید، اما شانس دریافت جوایز روزانه را نخواهید داشت. در رویدادها شرکت کنید یا با دستگاه دیگری با استفاده از شناسه مهمان و آواتار یکسان وارد شوید.

چگونه یک کیف پول دیجیتال تهیه کنیم؟

برای ورود به Decentraland، باید از کیف پولی استفاده کنید که با مرورگر وب شما یکپارچه شده است، بنابراین ما به شما MetaMask را توصیه می‌کنیم. همه کیف پول‌ها دارای کلید عمومی و خصوصی هستند. یک کلید عمومی یک شناسه منحصر به فرد برای کیف پول شما است و به شکل xcba113f549805095a893ecefdb4eb83eff45d98 است.

این نام اساساً نامی است که می‌توانید آزادانه با دیگران به اشتراک بگذارید و برای هدایت دارایی‌ها به کیف پول شما استفاده می‌شود. کیف پول شما همچنین دارای کلید خصوصی است که به هیچ وجه نباید در اختیار دیگران قرار داده شود.

خرید ارز مانا

ابتدا باید در صرافی‌ای ثبت نام کنید که MANA را فهرست می‌کند مانند Coinbase، Huobi، Binance.

در مرحله دوم، شما باید وجوهی را به حساب خود واریز کنید. در حالی که همه چیز در دنیای کریپتو به سرعت تغییر می‌کند، بعید است که صرافی برای تبدیل مستقیم USD شما به MANA وجود داشته باشد. اگر این‌طور است، ابتدا باید یک ارز دیجیتال فهرست شده در یک جفت ارز با MANA، مانند اتر (ETH) به دست آورید و سپس آن را با توکن اصلی Decentraland مبادله کنید.

سوم، پس از ورود به حساب صرافی خود، روی پیوند “Markets” یا “Exchange” کلیک کنید و جفت ارز مورد نظر خود را جستجو کنید. به عنوان مثال، MANA/ETH. در قسمت «خرید»، می‌توانید مقدار MANA را که می‌خواهید بخرید یا مقدار ETH را که می‌خواهید خرج کنید، مشخص کنید. مطمئن شوید که یک لحظه برای بررسی جزئیات کامل تراکنش از جمله هزینه‌های اعمال شده و کل هزینه تکمیل خرید خود وقت بگذارید.

تحلیل ارز مانا

در ابتدای سال 2022، یک مانا 3.30 دلار ارزش داشت، اما از آن زمان تا حد زیادی روند نزولی داشته است. این به دنبال افزایش چشمگیر سال گذشته است، به این معنی که بازار به تدریج از طریق اصلاح نزولی به ثبات نزدیک می‌شود. همچنین، کاهش قیمت سهام متا یک اثر موجی ایجاد کرد که می‌تواند دلیل کاهش قیمت‌های MANA در حال حاضر باشد.

سال 2022 می‌تواند شاهد علاقه مجدد سرمایه‌گذاران باشد و Decentraland به تدریج به یک پلتفرم انتخابی در بخش Metaverse تبدیل خواهد شد. این توکن برای عملیات پلتفرم مرکزی باقی خواهد ماند و کاربران جدید باید MANA را خریداری کرده و کسب کنند تا از Decentraland نهایت استفاده را ببرند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *