0

ایده کسب و کار برای دانش آموزان

ایده کسب و کار برای دانش آموزان

دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند در دوران تحصیل خود نیز درآمد کسب کنند که باعث آشنایی آن‌ها با بازار کار و افزایش تجربه آن‌ها میشود. در اینجا چند ایده کسب و کار برای دانش آموزان آورده شده است.

ایده شغل برای دانش آموزان

زمانی که شما یک دانش آموز دبیرستانی یا دانشجو هستید، معمولا اوقات فراغت زیادی دارید که می‌توانید با استفاده از این اوقات فراغت به فرصت‌های شغلی، به یک دانش آموز و دانشجوی کارآفرین تبدیل شوید. در دهه گذشته، جهان شاهد کسب‌وکارهای باورنکردنی بسیاری بوده است که توسط دانش آموزان شروع شده‌اند.
در اینجا لیستی از چند ایده منحصر به فرد استارت آپی برای دانش آموزان، همراه با توضیحاتی در مورد هر یک، میزان سرمایه‌گذاری و میزان دشواری آنها وجود دارد.

فروش کتاب‌های دست دوم

سختی: کم
سرمایه‌گذاری: کم
سال تحصیلی خود را به پایان رساندید، تبریک می‌گویم! حالا میزتان را چک کنید. شما انبوهی از کتاب‌های دست دوم دارید، درست است؟ در بسیاری از موارد، آنها در سطل زباله خانه شما قرار می‌گیرند. با این حال، کار بهتری برای انجام آنها وجود دارد: فروش آنها به دانش آموزان جوان‌تر با قیمتی ارزان‌تر از نسخه جدید.
احتمالاً حداقل برای خرید کتاب‌های مورد نیاز ترم بعدی خود پول کافی به دست خواهید آورد. این ایده نه به سرمایه‌گذاری و نه زمان زیادی نیاز دارد.

خرید و فروش سایت

سختی: متوسط
سرمایه‌گذاری: بالا
توضیحات: شما وب‌سایت‌هایی را که در حال اکسپایر هستند را با قیمت پایین خریداری می‌کنید، آنها را در مدت 6 ماه تا 2 سال توسعه می‌دهید و برای سود آنها را با قیمت بسیار بالاتر می‌فروشید. افرادی هستند که تمام وقت این کار را انجام می‌دهند و سالانه میلیون‌ها دلار با سایت‌های خود درآمد دارند.

تولید محتوا

سختی: متوسط
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: وب سایتی راه‌اندازی کنید که انواع خدمات نوشتن را به دانش آموزان یا مشاغل ارائه می‌دهد. این می‌تواند هر چیزی مانند فروش و بازاریابی، محتوای سئو، مقاله نویسی، مقالات دانشگاهی یا حتی تصحیح ساده باشد.
در حال حاضر بسیاری از خدمات قابل اعتماد آنلاین وجود دارد و قبل از شروع خدمات نوشتن خود، ایده خوبی است که به عنوان یک مقاله نویس حرفه‌ای برای یک وب سایت برتر کار کنید. پس از کسب تجربه ارزشمند در انجام این کار، می‌توانید به ایجاد سرویس مقاله نویسی خود ادامه دهید.

خدمات ترجمه

سختی: زیاد
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: ارائه خدمات ترجمه به آسانی ارائه خدمات رونویسی نیست. شما باید در هر دو زبان مسلط باشید و قواعد دستور زبان هر دو را بدانید. کسب‌وکارها ممکن است واقعاً مایل نباشند کار ترجمه پیشرفته را به دانش آموزان ارائه دهند، اما شما می‌توانید با ترجمه سخنرانی‌ها، کتاب‌ها و مقالات برای اساتید شروع کنید.
تعداد زیادی محتوای با کیفیت به زبان‌های دیگر وجود دارد، ممکن است اساتید بخواهند آن را با دانشجویان خود به اشتراک بگذارند، اما نمی‌توانند آن را به زبان مادری دانش‌آموز به اشتراک بگذارند. اینجاست که می‌توانید کمک کنید و به ازای هر کلمه ترجمه شده سود کسب کنید.

خدمات عکاسی

سختی: کم
سرمایه گذاری: بالا
توضیحات: اگر عاشق عکاسی هستید، می‌توانید سرگرمی و استعداد خود را وارد یک کسب و کار آزاد عکاسی کنید. هم دانش‌آموزان و هم کسب‌وکارهای محلی ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند، چه به این دلیل که می‌خواهند عکس پروفایل‌های خود را به‌روزرسانی کنند یا به دنبال تبلیغ محصولات خود هستند.
در ابتدا، می‌توانید شروع به ارائه انواع خدمات کنید، اما با رشد کسب و کار، احتمالاً متوجه خواهید شد که رقابت زیادی وجود دارد و برای متفاوت بودن باید روی یک بخش یا یک سرویس عکاسی خاص تمرکز کنید. نسبت به موارد بالا، بزرگترین مشکل برای این نوع کسب و کار هزینه تجهیزات عکاسی است که اگر از مکانی به مکان دیگر نقل مکان کنید، ممکن است خراب و حتی گرانتر شود.

یادداشت مطالب کلاس

سختی: کم
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: همه ما آن دسته از دانش‌آموزانی را می‌شناسیم که واقعاً در یادداشت‌برداری تنبل هستند یا آن دسته از افرادی که تمایل دارند به هر بهانه‌ای کلاس را از دست بدهند، درست است؟ اگر یک کسب و کار یادداشت کلاسی راه‌اندازی کنید، آن دانش آموزان مشتری بازار تخصصی شما خواهند بود.
برخی از افراد هستند که در یادداشت برداری سخنرانی بسیار عالی هستند و می‌توانند اطلاعات را به شیوه‌ای زیبا و مختصر خلاصه کنند. اگر از آن دسته هستید، باید یادداشت‌های خود را دوباره به دانش آموزان دیگر بفروشید. می‌توانید آنها را به طور مستقل در هر کلاس یا در بسته‌هایی از تمام نکات مربوط به یک امتحان یا یک ترم بفروشید.

معلم خصوصی

ایده کسب و کار برای دانش آموزان

سختی: متوسط
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: جایی که دانش‌آموز وجود دارد، معلمان نیز هستند. اگر در یک موضوعی مسلط هستید، احتمالاً می‌توانید آن را به شخص دیگری که در درک آن ضعیف است آموزش دهید. یک درس مشکل ساز رایج ریاضیات است، اما توجه داشته باشید که معلمان ریاضی زیادی نیز وجود دارند.

خدمات طراحی

سختی: متوسط
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: انواع مشاغل نیازمند طراحی هستند. پس، می‌توانید سایتی ایجاد کنید که انواع مختلفی از خدمات طراحی مانند لوگو، آگهی‌ها، بسته‌بندی یا حتی وب‌سایت‌ها را ارائه می‌دهد.

خدمات رونویسی

سختی: کم
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: خدمات رونویسی در انواع رشته‌ها مانند حقوق، پزشکی و تجارت مورد نیاز است. همچنین به ساعت‌های ثابت و مهارت‌های زیادی نیاز ندارد. همچنین اشکال زیادی از رونویسی وجود دارد، از جمله پادکست‌های ویدیویی و سخنرانی‌های ضبط شده، بنابراین احتمالاً می‌توانید جایگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خدمات تحویل غذا

سختی: سخت
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: بستری برای ارائه غذاهای سریع مانند ساندویچ و اسموتی ایجاد کنید که توسط مشاغل محلی تهیه شده است. با هدف قرار دادن شرکت‌هایی با کارمندان در گروه‌های سنی جوان‌تر، که اغلب برای صرف غذا در زمان استراحت ناهار بیرون می‌روند، شروع کنید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

سختی: سخت
سرمایه گذاری: کم
توضیحات: بازاریابی دیجیتال در دهه گذشته با ظهور تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین بسیار رشد کرده است. کسب‌وکارهایی که خودشان را دیجیتالی نمی‌کنند و کار روی نمایه اینترنتی و حضورشان را نادیده می‌گیرند، درصد زیادی از مشتریان خود را از دست می‌دهند.
احتمالاً بسیاری از مشاغل محلی به دنبال کمک در مورد استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود هستند. می‌توانید با صاحبان آن‌ها تماس بگیرید و برای نشان دادن آگاهی شما در مورد موضوع، یک مشاوره رایگان به آنها ارائه دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *