0

ایده برای کسب و کار در شمال کشور

فصل بارانی به ‌ویژه در جنگل‌های شمال کشور به سرعت نزدیک می‌شود. یک کارآفرین باهوش چه محصولات و خدماتی را با فروش سریع می‌فروشد تا در این فصل بارانی درآمد کسب کند؟ توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را با چند ایده برای کسب و کار در شمال کشور ادامه دهید.

راه‌اندازی کسب و کار در شمال کشور

منطقه شمال کشورمان به دلیل آب و هوا و مناطق دیدنی طبیعی، به قطب گردشگری تبدیل شده است. علاوه بر این مردم عزیزمان در شمال کشور مشغول کسب و کار مختلفی هستند. اگر جز ساکنین شمال کشور هستید یا قصد راه اندازی کسب و کار در شمال کشور را دارید بدون اتلاف وقت، در زیر لیستی از مشاغلی که می‌توانید در شمال کشور و حتی فصل بارندگی وارد آن شوید آورده شده است.

نهالستان درخت

این تجارت به تجربه چندانی نیاز ندارد. تنها چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید مقداری زمین و انواع نهال درخت است. یک نهالستان درختی باید درختان متنوعی داشته باشد که متناسب با آب و هوای آن منطقه باشد. برخی از درختان زینتی هستند، در حالی که برخی دیگر برای چوب یا میوه پرورش داده می‌شوند.

تولید الوار

پرورش درختان برای الوار یکی دیگر از ایده‌های تجاری قابل دوام است که حول درختان متمرکز شده است. در مورد مکانی که برای رشد درخت ایده آل است تحقیق کنید و عواملی مانند هزینه‌های زمین، هزینه‌های حمل و نقل و شرایط خاک را در نظر بگیرید.

پرورش زنبور عسل

ایده برای کسب و کار در شمال کشور

زنبورها برای اکوسیستم‌ها و کشاورزی سالم حیاتی هستند. مزیت بزرگ نگهداری زنبورها فقط یک منبع تازه برای تولید عسل نیست، بلکه فرصت‌های تجاری جدید و محبوبی است که با خود همراه دارد.

فروش برزنت

مردم می‌توانند از آن برای پوشاندن اجناس یا کالاهای خود استفاده کرده و از آن‌ها در برابر باران محافظت کنند.

با فروش قهوه با گاری، کسب و کار فروش قهوه را راه‌اندازی کنید

در هوای شمال که گاهی هوا بسیار سرد و سخت است مخصوصاً وقتی باران شدید می‌بارد، چه کسی به یک فنجان قهوه داغ نیاز ندارد؟ با راه‌اندازی یک دکه چوبی زیبا می‌توانید به سرو چای، قهوه و قلیان مسافران زیادی را سمت خود بکشانید.

فروش چکمه‌های پلاستیکی

چکمه‌های پلاستیکی در طول فصل بارندگی به عنوان محافظی برای پا در هنگام حرکت در شالیزار یا جاهای گل آلود استفاده می‌شود.

پوشاک و لوازم جانبی هوای سرد و بارانی

یک فروشگاه یا بوتیک پوشاک در هوای سرد راه‌اندازی کنید و اقلامی مانند ژاکت، جوراب، دستکش، کلاه و غیره را بفروشید. شما می‌توانید محصولات را در مقادیر زیاد خریداری کنید و به مغازه‌های مد خرده فروشی و دفاتر شرکت‌ها بفروشید.

تنقلات کنار جاده

در فصل بارندگی، تنقلات و غذاهایی مانند ذرت بوداده، لبو و آش و سوپ داغ همیشه مورد تقاضا هستند، زیرا مردم قطعا برای ساعات طولانی در ترافیک گیر خواهند کرد. رانندگان و عابران پیاده همیشه مایلند تنقلات گرم بخرند تا سیستم بدن خود را گرم کنند و گرسنگی خود را فرو نشانند.

یک کسب و کار کافه چای راه اندازی کنید

کسب و کار کافه چای اشباع نشده است. اگر تصمیم به راه‌اندازی این کسب و کار دارید، نوآوری‌هایی که باید در این کسب و کار انجام دهید این است که به سادگی چای خود را جذاب کنید. شما همچنین می‌توانید آنها را با موسیقی سرگرم کنید.

کشت برنج

شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این محصول از تقاضای بالای فعلی برای غذاهای اصلی مانند برنج بهره‌مند شوید. برنج معمولاً در بخش‌های میانی و شمالی کشور کشت می‌شود، جایی که بارندگی امکان کشت را در هر سال فراهم می‌کند.

می‌توانید یک کارواش ماشین راه‌اندازی کنید

بسیاری از خودروها در شمال کشور یا فصل بارانی به دلیل پاشیدن گل و لای زیاد توسط وسایل نقلیه دیگر کثیف خواهند شد. با این کسب و کار در فصل بارانی درآمد خوبی خواهید داشت.

اجاره انبار

بسیاری از خرده فروشان قبلاً کالاهای خود را در مغازه‌ها نگهداری می‌کردند، اما در طول دوره بارندگی و سرما، بسیاری از آنها مجبور می‌شوند کالاهای خود را به انبارها ببرند تا از بارندگی‌های غیرمنتظره محافظت کنند. اما قبل از انجام این کار، ابتدا باید تعداد رقبای خود را در نظر بگیرید.

تولید محصولات کشاورزی برای مصرف داخلی و خارجی

فروش محصولات کشاورزی محلی مانند زیتون، دلار، لواشک، سیر، نارنج، کلوچه و محصولات دیگر چیزی است که می‌توانید به عنوان ایده برای کسب و کار در شمال کشور راه‌اندازی و درآمد زیادی کسب کنید.

سبزی بکارید و بفروشید

شما می‌توانید باغبانی را با کاشت سبزیجات شروع کنید، آنها را بفروشید و درآمد مناسبی به دست آورید؛ زیرا فصل بارندگی معمولاً دوره کاشت سبزیجات است.

نتیجه‌گیری

امیدواریم از بین چند ایده‌ای که در بالا ذکر شد، یک ایده تجاری را با دقت انتخاب کنید و پول خود را به درستی سرمایه‌گذاری کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *