0

ایده برای کسب و کار اینستاگرام

ایده برای کسب و کار اینستاگرام

راه‌اندازی کسب و کار در اینستاگرام راحت‌تر از همیشه است و ایده‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که انتخاب بهترین آن برای شما همیشه آسان نیست. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید یا بخواهید برای گسترش کسب و کار موجود، یک منبع درآمد اضافی داشته باشید یا یک حرفه جدید را شروع کنید.

مهم نیست چه اهدافی دارید، اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای کمک به شما در دستیابی به آنهاست. این مقاله 15 ایده برای کسب و کار اینستاگرام را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید خلاقیت خود را به جریان بیندازید.

ایده کسب و کار اینستاگرام

قبل از بررسی ایده‌های خاص کسب و کار اینستاگرام، اجازه دهید نگاهی کلی به نحوه عملکرد کسب و کارهای اینستاگرام بیندازیم. اگر می‌خواهید یک ایده کسب‌وکار اینستاگرامی داشته باشید، یکی از اولین سوالاتی که باید از خود بپرسید این است که چگونه از این ایده درآمد کسب کنم؟

روش سنتی استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ محصول یا خدماتی است که می‌فروشید. شما همیشه می‌توانید این کار را با پیوند دادن به ویترین فروشگاه آنلاین خود در پست‌ها انجام دهید. اما اینستاگرام فروش را در خود اپلیکیشن آسان‌تر کرده است. ایده‌های تجاری اینستاگرام از این دست با فروش به فالوورهای خود درآمد کسب می‌کنند.

گاهی اوقات از پست‌های اینستاگرام برای فروش یک محصول استفاده می‌کنید. دسته دوم شامل هر کسب و کاری است که از محتوای حمایت شده یا پیوندهای وابسته کسب درآمد می‌کند. ایده‌های تجاری اینستاگرام از این نوع، مستقیماً از طرف‌داران خود درآمد کسب نمی‌کنند. آن‌ها با فروش به تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند به دنبال‌کنندگانشان برسند، درآمد کسب می‌کنند. در زیر چند ایده برای کسب و کار شما آمده است:

عکاس

اینستاگرام در طول سال‌ها ویژگی‌های جدید بیشتری را اضافه کرده است. اما در هسته خود، هنوز هم یک برنامه اشتراک گذاری عکس است. پس کجا بهتر است مهارت‌های عکاسی خود را نشان دهید؟ بنابراین از نشان دادن کار خود در یک زمینه جذاب تردید نکنید.

هنرمند تجسمی

عکاسی دیجیتال ممکن است ساده‌ترین رسانه هنری برای قرار دادن در اینستاگرام باشد. اما همه انواع رسانه‌ها می‌توانند از رابط بصری این پلت فرم بهره‌مند شوند. نقاشان، مجسمه سازان، هنرمندان همگی می‌توانند از اینستاگرام برای فروش آثار خود استفاده کنند.

طراح گرافیک

طراحان گرافیک مانند سایر مشاغلی هستند که محصولات بصری تولید می‌کنند. آنها در موقعیت خوبی قرار دارند تا از تمرکز اینستاگرام بر روی تصاویر استفاده کنند.

هنگامی که طرح‌های خود را در اینستاگرام قرار می‌دهید، این یک برد – برد است که شما و مشتری شما را تبلیغ می‌کند. فقط مطمئن شوید که از برند برای ارسال آن مجوز دارید.

آرایشگر

اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما نیز هست. مولفه بصری قوی کار شما به عنوان یک آرایشگر، منبع طبیعی محتوایی را برای ایجاد حضور در اینستاگرام به شما می‌دهد. قبل از انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی، حتما از آنها رضایت بگیرید.

تتوکار

در زمان‌های قدیم، اگر می‌خواستید خال‌کوبی کنید، باید به سالن خال‌کوبی می‌رفتید و یک کتاب فیزیکی را نگاه می‌کردید تا ببینید آیا کار هنرمند مناسب سلیقه شما هست یا خیر. اما پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام راه افرادی را که می‌خواهند تتوآرتیست پیدا ‌کنند، آسان کرده است. اکنون می‌توانید کارهای یک هنرمند خال‌کوبی را از تلفن خود مرور کنید.

طراح وب

برای اکثر مردم، وب‌سایت‌ها اساسا تجربیات بصری هستند. شما می‌توانید در فضای اینستاگرام به تبلیغات در زمینه طراحی وب بپردازید و مشتری جذب نمایید.

طراح داخلی

مردم عاشق تصاویری از فضای داخلی با چیدمان زیبا هستند. این باعث می‌شود اینستاگرام برای تجارت طراحی داخلی شما مناسب باشد. چه ظاهر سنتی باشد یا کلاسیک، هیچ کس نمی‌تواند در برابر نگاه کردن به خانه دیگران مقاومت کند.

بازاریاب رسانه‌های اجتماعی

اگر کسب و کار شما شامل ارائه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای برندهای دیگر است، چه راهی بهتر از بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی برای اثبات توانایی‌های خود؟ اما لازم نیست منفعلانه منتظر باشید تا مشتریان به سراغ شما بیایند. همچنین می‌توانید از اینستاگرام برای ارتباط با برندهایی که می‌خواهید با آنها کار کنید استفاده کنید.

مربی شخصی

برای یک منبع درآمد فعال‌تر، سعی کنید کسب و کار خود را به عنوان یک مربی شخصی به اینستاگرام ببرید. انواع محتوایی وجود دارد که می‌توانید برای تبلیغ برند خود ایجاد کنید. نمایش‌های ورزشی، محتوای انگیزشی، یا توصیه‌های غذایی همه احتمالات هستند. حتی می‌توانید از اینستاگرام لایو برای پخش هم‌زمان تمرینات خود استفاده کنید.

خدمات تخصصی تعمیر

شاید شما یک پینه دوز، یک ساعت ساز، یک خیاط یا تعمیرکار تلویزیون باشید. اگر یک محصول تخصصی بسازید یا تعمیر کنید، اینستاگرام می‌تواند شما را به افرادی که به خدمات شما نیاز دارند متصل کند. اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا مخاطبانی از افرادی ایجاد کنید که همیشه به طور فعال به دنبال خدمات شما هستند.

اینفلوئنسر

کلمه اینفلوئنسر زمینه‌های زیادی را در اینستاگرام پوشش می‌دهد. همه از X تا Y در این دسته قرار می‌گیرند. چیزی که همه آنها به اشتراک می‌گذارند این است که از نفوذ شخصی که بر دنبال‌کنندگان خود دارند با عمل به عنوان بازاریاب برای مارک‌های دیگر درآمد کسب می‌کنند.

اگر می‌خواهید بر کسب و کار اینستاگرام خود تأثیر بگذارید، در نظر بگیرید که برند شخصی شما چه خواهد بود. سبک زندگی، مواد غذایی، آشپزی، سفر و غیره.

بررسی کننده محصول

حدود نیمی از کاربران اینستاگرام از این پلتفرم برای کشف برندهای جدید استفاده می‌کنند. به عنوان یک بازبینی کننده محصول، کسب و کار شما از طریق شراکت با برندها برای بررسی محصولات آنها به منظور معرفی کاربران با محصولات مورد نظر، است.

بهتر است در مورد رابطه خود با برندهایی که بررسی می‌کنید، آگاه باشید. ارزش شما به عنوان یک تأثیرگذار از اعتماد مخاطبان به شما ناشی می‌شود. اگر مخاطبان فکر کنند که شما به کسی که به شما پول می‌دهد، نقدهای خوبی می‌دهید، برای نتیجه شما بد است.

شاعر اینستاگرام

اگر از نوشتن لذت می‌برید، نوشتن شعر در اینستاگرام را راهی برای کسب درآمد از پلتفرم در نظر بگیرید. وقتی مردم به کسب و کارهای اینستاگرامی فکر می‌کنند شعر شاید اولین چیزی نباشد که به آن فکر می‌کنند. اما به لطف پیش‌گامان اولیه، به یک مدل تجاری قابل دوام تبدیل شده است.

شاعر بودن در اینستاگرام بسیار شبیه به راه اندازی انواع دیگر کسب و کارها در این پلتفرم است. برندسازی شخصی قوی، تشویق مخاطبان درگیر، و جریان مداوم محتوا، کلیدهای فالوورهایی هستند که می‌توانید کسب درآمد کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *