0

ارز دیجیتال کوزاما چیست؟ و آینده آن

ارز دیجیتال کوزاما چیست؟ و آینده آن

کوزاما یک ارز دیجیتال با منشأ سوئیسی است. توسعه ارز دیجیتال کوزاما توسط یک تیم بین‌المللی قوی ارائه شده است. این سیستم بوسیله یکی از توسعه‌دهندگان اصلی ارزهای دیجیتال اتریوم و پولکادوت، دکتر کوزاما، رهبری می‌شود.
هدف اصلی کوزاما تبدیل شدن به محل آزمایشی برای نوآوری‌های فناوری است که موفق‌ترین آن‌ها در ارزهای رمز پایه کوزاما مانند پولکادوت پیاده‌سازی خواهند شد. در این مقاله سعی داریم در مورد ارز کوزاما و آینده آن صحبت کنیم:

ارز دیجیتال کوزاما

Kusama یک راه حل بلاکچین با پشتیبانی خوب با ابزار خوب است. با این حال، کوزاما همچنین یک “شبکه قناری” برای شبکه شناخته شده Polkadot است، به این معنی که از آن به عنوان یک محل آزمایش برای پروژه‌های Polkadot استفاده می‌شود.

کوزاما Kusama شبکه‌ای است که راه‌حل‌های متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و بلاکچین‌های مختلف را در یک شبکه یکپارچه ارائه می‌کند. کوزاما که به عنوان یک پروژه پیش‌گام در یک شبکه Peer-to-Peer اجرا شده است، مزایای بسیار زیادی برای ارائه دارد: امنیت مشترک زنجیره‌های ریلی و پاراچین، از جمله حاکمیت بی‌عیب و نقص.

زیرساخت‌های پیشرفته اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های فراوانی از انباشتگی و عملکرد را همان‌طور که توسط توسعه‌دهندگان تایید شده است، انجام دهد. KSM توکن بومی کوزاما است که سه هدف اصلی را در نظر دارد: حاکمیت بر شبکه، سهام‌داری و پیوند در مقایسه با توکن‌های دیگر.

بلاکچین کوزاما

Kusama سفارشی‌سازی و مقیاس‌پذیری بالایی را برای توسعه‌دهندگانی که DApps را روی بلاکچین خود می‌سازند، اعلام می‌کند. چگونه این امر محقق می‌شود؟ پاسخ در فناوری پاراچین نهفته است، روشی جدید برای استقرار DApps. به جای استفاده از یک قرارداد هوشمند سفت و سخت، که باید به اصول بلاکچین میزبان آن (روش عملیات اتریوم) پایبند باشد، پاراچین اساساً به توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد تا بلاک چین کوچک خود را با توکنومیک، اجماع و حاکمیت خاص خود بسازد.

پاراچین کوزاما را می‌توان به عنوان زیرمجموعه یک شرکت بزرگ‌تر در نظر گرفت که به آن آزادی عمل داده شده است تا هر طور که می‌خواهد کار کند. از سوی دیگر، اتریوم تمایل به مدیریت خرد دارد و مدام دیکته می‌کند که چگونه DAppهای ساخته شده بر روی آن اجازه عملکرد داشته باشند. اگرچه از نظر فنی هنوز تحت چتر کوزاما هستند، پاراچین‌ها به طور مستقل عمل می‌کنند.
علاوه بر این، از طریق «پل زدن»، این پاراچین‌ها می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. یا برای استفاده از قیاس فوق، هر یک از شرکت‌های تابعه می‌توانند اطلاعات، منابع و پول را معامله کنند.

مزایای کوزاما چیست؟

– توانایی ایجاد درآمد غیرفعال از سهامداری.

– تعداد زیادی از نوآوری‌های تکنولوژیکی.

– تیم پروژه قوی

– محبوبیت بالا در جامعه ارزهای دیجیتال.

-سرعت تراکنش بالا، مقیاس‌پذیری خوب، کمیسیون کم.

معایب

-نوسان قیمت بالا

– پیچیدگی بیش از حد سیستم برای کاربر عادی

– با انتشار Polkadot، علاقه به استفاده از Kusama ممکن است کاهش یابد.

– هیچ کیف پول نرم‌افزار ذخیره‌سازی Kusama وجود ندارد.

آینده ارز کوزاما

ارز دیجیتال کوزاما چیست؟ و آینده آن

در پیش‌بینی قیمت KSM WalletInvestor، می‌توانیم برخی اهداف قیمتی کمتر خوش‌بینانه را مشاهده کنیم، که نشان می‌دهد این توکن تا 8.31 دلار کاهش می‌یابد و هیچ چشم‌اندازی برای بهبودی وجود ندارد.

پیش بینی قیمت KSM Gov.Capital بسیار صعودی است و هدف 12 ماهه 652.77 دلار و هدف پنج ساله 4530.43 دلار را نشان می‌دهد. رسیدن موفقیت آمیز به این نقطه قیمت، 67 برابر بازده برای سرمایه‌گذاران امروزی ایجاد می‌کند.
پیش‌بینی قیمت کوزاما از PricePrediction برای پایان سال 2022 پیشنهادی بسیار صعودی دارد و میانگین ارزش 78.38 دلار را پیش‌بینی می‌کند. این سایت میانگین سالانه 133.28 دلار را برای سال 2023 و 201.31 دلار را برای سال 2024 پیش‌بینی می‌کند. پیش‌بینی قیمت کوزاما برای سال 2025 295.35 دلار است.

اهداف پیش‌بینی قیمت KSM توسط DigitalCoin 92.48 میانگین سالانه 98.61 دلار برای سال 2023، 104.53 دلار برای سال 2024 و 131.51 دلار برای سال 2025 است. پیش‌بینی قیمت کوزاما برای سال 2030 311.41 دلار است. از 26 معیار استفاده شده توسط پیش‌بینی کننده، اکثر 13 مورد به استراتژی فروش اشاره می‌کنند. سه پیشنهاد خرید و 10 مورد خنثی باقی می‌مانند.
به خاطر داشته باشید که تخمین‌های پیش بینی قیمت کوزاما توسط پیش بینی کنندگان آنلاین نباید به عنوان جایگزینی برای بررسی دقیق مورد استفاده قرار گیرد. قبل از سرمایه‌گذاری حتماً در مورد پروژه و پتانسیل بلندمدت مطالعه کنید.

آیا کوزاما بالا می‌رود؟

اجماع کلی میان پیش‌بینی‌کنندگان قیمت KSM بر این است که قیمت KSM افزایش می‌یابد، اگرچه باید گفت که این پیش‌بینی‌کنندگان دیجیتالی فاکتورهای نوسان خاصی را در نظر نمی‌گیرند. آنها باید فقط یکی از جنبه‌های تمرین دقت شما باشند.

آیا باید در کوزاما سرمایه گذاری کنم؟

قبل از سرمایه‌گذاری، حتماً همه وایت پیپرهای موجود، پوشش رسانه‌های اجتماعی، اخبار و وب سایت را بخوانید. انتخاب‌های سرمایه‌گذاری شما با خودتان است. این مقاله اطلاعات بی‌طرفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و نباید به عنوان توصیه مالی اشتباه تعبیر شود.

آیا می‌توانم با KSM کسب درآمد کنم؟

در واقع بله. طبق پیش‌‌بینی‌های ما، کوزاما قطعا یک سرمایه‌گذاری سودآور برای آینده است. از آنجایی که تنها چند سال از عمر کوزاما می‌گذرد، عملکرد پایین‌ترین قیمت آن نیز ناامید کننده نبوده است. حرکت در قیمت KSM را می‌توان با جدیت برای یک روند صعودی دنبال کرد. به سرمایه گذاران توصیه می‌شود که محاسبات و تحقیقات خود را از گوگل یا گزارش‌های کارشناسان به دنبال پیش بینی بازار برای توکن‌های KSM در محیط واقعی انجام دهند.

چرا قیمت توکن کوزاما در حال افزایش است؟

اعتبار آن به سرمایه‌گذارانی تعلق می‌گیرد که در این دارایی مستقر شده‌اند، زیرا پتانسیل کسب درآمد طولانی‌مدت را در مقایسه با سایر سکه‌های مبتنی بر بلاک چین مانند بیت‌کوین و غیره نشان می‌دهد. در عین حال، این دلیل بزرگی است که کوزاما وارد فهرست شده است. مبادله، شاخصی از عملکرد عالی از نظر پیش بینی‌های آینده است. جای تعجب نیست که توکن سناریوی ثابتی را نشان می‌دهد که در نتیجه معامله‌گران از این توکن سود می‌برند.

از کجا می‌توانم کوزاما (KSM) بخرم؟

به عنوان یک شرکت ساده، همه صرافی‌های محترم این توکن KSM را در پالت محصول خود نشان می‌دهند. شما همچنین تمایل دارید از تجارت KSM مستقیماً با ارزهای فیات مانند USD، EUR، GBP و غیره یا سایر ارزهای دیجیتال در بسیاری از صرافی‌ها بهره‌مند شوید. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند از برنامه پاداش بلوک در کوزاما بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *