0

ارز دیجیتال شیبا چیست؟ تاریخچه و آینده آن

ارز دیجیتال شیبا چیست؟ تاریخچه و آینده آن

شیبا Shiba Inu یک نوع رمزنگاری یا ارز دیجیتال است که فقط بصورت آنلاین در دسترس است. قیمت آن در سال 2021 افزایش یافت، اما هنوز هم حجم معاملات آن کم است. با این وجود بسیاری از معامله‌گران توجه ویژه‌ای به شیبا دارند. این ارز را با نژاد سگ ژاپنی که از نام آن الهام گرفته است اشتباه نگیرید. در این مقاله سعی داریم شما را با این ارز بیشتر آشنا کنیم:

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

یک رمزنگاری غیرمتمرکز است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. به عنوان یک توکن مبتنی بر اتریوم، Shiba Inu با اکوسیستم گسترده اتریوم راه‌اندازی و سازگار است. طبق مقاله Woof ،Ryoshi تصمیم گرفت سکه Meme خود را بر روی Ethereum راه‌اندازی کند زیرا این سیستم عامل “ایمن و تثبیت شده” است که به این پروژه اجازه می‌دهد تا در یک پایگاه گسترده غیر متمرکز، در دسترس باشد.
از ارز شیبا می‌توان برای ترید و تبادل با ارزهای بیت کوین یا فیات استفاده کرد. همچنین کاربران توکن Shiba می‌توانند از کیف پول رایگان خود استفاده کنند.

تاریخچه ارز شیبا

شیبا یک توکن ERC-20 است که برای استفاده از محبوبیت Dogecoin ایجاد شده است. Shiba Inu فقط به عنوان یکی دیگر از کپی‌های Dogecoin شروع به کار کرد، اما از آن زمان اصول خود را بهبود بخشیده است. امروزه، ارز شیبا دارای یک DEX، یک پلت فرم متاورس و در حال پیشرفت به سمت یک توکن طولانی مدت است.
شیبا در اوت 2020 توسط یک شخص یا گروه ناشناس معروف به “Ryoshi” ایجاد شده است. نام این ارز از یک سگ نژاد ژاپنی که در منطقه Chūbu وجود دارد، نامگذاری شده است. شیبا یک ارز Meme است. مطابق با کاغذ سفید 28 صفحه‌ای یا کاغذ woof، شیبا در ساختار جامعه، خود به خود غیر متمرکز است.

Meme در کریپتو

یکی از برجسته‌ترین روندهای رمزنگاری ارز دیجیتال، سکه Meme یا سکه‌های ساخته شده از الگوهای اینترنتی، روندها یا ایده‌هایی است که برای گروه کوچکی از سرمایه‌گذاران جذاب است. ظهور چنین آلت کوین‌هایی مانند Dogecoin منجر به ایجاد سکه‌های دیگر Meme شده است زیرا سرمایه‌گذاران به عنوان سرگرمی و سودهای موقتی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آینده ارز شیبا

ارز دیجیتال شیبا چیست؟ تاریخچه و آینده آن

یکی از عوامل مهمی که بر قیمت Shiba Inu تأثیر می‌گذارد، بیت کوین است. Shiba Inu مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده، تمایل دارد با قیمت بیت کوین همزمان حرکت کند. هنگامی که بیت کوین رشد می‌کند، Shiba Inu نیز رشد می‌کند و برعکس. در زیر قیمت Shiba Inu برای آینده پیش بینی شده است:

پیش بینی قیمت شیبا تا سال 2022

پایان سال 2022: Shiba Inu یکی از داغ‌ترین سکه‌های Meme در بازار است و در جامعه در حال رشد آن، هنوز یک دارایی محسوب می‌شود. با رشد شیبا به عنوان یک روش پرداخت، انتظار می‌رود که به قیمت 0.000030 دلار برساند.

پیش بینی قیمت شیبا تا سال 2023

پایان سال 2023: در سال 2023 شاهد عملکرد بیشتری از Shiba Inu خواهیم بود. این دارایی بخش مهمی از Shibverse و Shibaswap خواهد بود و این موارد استفاده می‌تواند به هدایت آن به 0.000040 دلار کمک کند.

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025

پایان سال 2025: توسعه‌دهندگان Shiba INU هنوز روی مبادله متاورس و سیستم غیرمتمرکز خود، کار می‌کنند، و انتظار می‌رود حتی بیشتر رشد کند. به راحتی می‌توان انتظار داشت که شیبا تا پایان سال 2025 از 0.0001 دلار عبور کند.

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2030

در سال 2030، Shiba Inu به طور گسترده‌ای برای پرداخت پذیرفته خواهد شد و بازیکن مهمی در فضای متاورس خواهد بود. شیبا توانایی این را دارد که به قیمت 0.01 دلار برسد.

قیمت ارز شیبا و ایلان ماسک

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان است. او همچنین مدیرعامل تسلا، رئیس SpaceX، علاقه‌مند به crypto currency و علاقه‌مند به تصویر پروفایل انیمه است. در حالی که او یک علاقه‌مند به رمزنگاری است، اما تصمیم گرفته است که مراقب سرمایه خود باشد. ایلان ماسک به طور مرتب سرمایه خود را پشت Dogecoin و گاهی اوقات بیت کوین قرار می‌دهد.
ایلان ماسک مجددا با سخنانش در ۲۴ اکتبر 2021(۲ آبان 1400)‌ روی قیمت ارز دیجیتال تاثیر گذاشت. این اتفاق زمان صعود بالای این توکن رخ داد. هنگامی که بیش از 500 درصد سود کرده بود و به قیمت ۰.۰۰۰۴۴ دلار رسیده بود با اظهارات ایلان ماسک نزول 20 درصدی را تجربه کرد.
دلیل سقوط قیمت ارز شیبا هم توییت شخصی به نام شیبا اینو هولدر که از ایلان ماسک پرسیده بود که چقدر ارز شیبا دارد، و ایلان ماسک در پاسخ گفته بود هیچی.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *