0

لیست ارزهای متاورس و بهترین آنها

لیست ارزهای متاورس و بهترین آنها

به زبان ساده، یک متاورس (“متا” و “جهان”) یک پلت فرم قابل دسترسی در اینترنت است. مردم در قالب آواتار به بخشی از دنیای آنلاین تبدیل می‌شوند و می‌توانند در آنها فعالیت کنند. با یک متاورس، شرکت‌ها کانال‌های جدید متعددی برای مخاطب قرار دادن مردم و ارائه محصولات و خدمات به آن‌ها به دست می‌آورند.

بهترین ارز متاورس

توکن‌های متاورس به عنوان یک وسیله پرداخت یا دارایی‌های مجازی عمل می‌کنند. در برخی موارد، داشتن Meta Coins به شما این امکان را می‌دهد که در توسعه بیشتر یا حتی ایجاد مدل‌های کسب و کار دیجیتال در متاورس نظری داشته باشید. گزینه‌های طراحی متنوع هستند. بنابراین، سرمایه‌گذاران همیشه باید قبل از تصمیم به خرید توکن متاورس مربوطه، ابتدا از آن مطلع شوند.
ارزهای دیجیتال پروژه متاورس ارتباط بین دنیای واقعی و مجازی را تشکیل می‌دهد. پس از اینکه فیس‌بوک در سال گذشته تصمیم گرفت نام تجاری خود را به Meta Platforms تغییر نام دهد، شرکت‌های بیشتری تمرکز خود را به متاورس معطوف کردند. پتانسیل بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، حتی اگر چند سال دیگر به تحقق برسد.
در اینجا نگاهی دقیق به 10 ارز دیجیتال متاورس با پتانسیل می‌اندازیم. اینها می‌توانند الهام بخش خرید در سال 2022 برای یافتن متا کوین‌های کم ارزشی باشند که بازدهی بالایی را در میان مدت ارائه می‌دهند:

لیست ارزهای متاورس و بهترین آنها

ارز Lucky Block

Lucky Block یک ارز دیجیتال نوپا است که بر بازار GameFi تمرکز دارد. اما در کوتاه‌مدت، لاکی بلاک می‌تواند به یک ارز دیجیتال متاورس برتر تبدیل شود. در نهایت، نقشه راه برنامه‌های مختلف آینده و پتانسیل‌های گسترده را نشان می‌دهد. اول، تمرکز بر قرعه کشی ارزهای دیجیتال در Lucky Block است. وفادار به شعار “همه یک برنده هستند”، دارندگان LBLOCK، برندگان، سازمان‌های خیریه از لاکی بلاک بهره می‌برند.

سکه دیفای DEFC

یک توکن دیگر، جالب و در حال حاضر محبوب، سکه دیفای (DEFC) نام دارد. پروژه DeFi Coin (DEFC) بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تمرکز دارد. DeFi Coin در 10 می 2021 راه‌اندازی شد و پیشرفت چشمگیری در جهت اهداف نقشه راه خود داشته است. صرافی غیرمتمرکز DeFi Swap به‌تازگی راه‌اندازی شده است و توکن اصلی آن، DEFC، همراه با راه‌اندازی DEX است.

دسنترالند

یکی از با ارزش‌ترین توکن‌های متاورس Decentraland (MANA) است. توکن بومی مانا به عنوان وسیله پرداخت در متاورس غیرمتمرکز استفاده می‌شود. دسنترالند یک پلتفرم واقعیت مجازی است که مبتنی بر اتریوم است. در اینجا، کاربران می‌توانند محتوا، برنامه‌ها و مدل‌های کسب‌وکار دیجیتالی ایجاد کنند که می‌توانند درآمدزایی نیز داشته باشند. دسنترالند متاورس طیف گسترده‌ای از امکانات را ارائه می‌دهد.

ارز دیجیتال اتریوم

اگرچه اتریوم در سال‌های اخیر سهم بازار خود را از دست داده است، اما بلاک ‌چین DeFi در متاورس و NFT همچنان شبکه پیشرو است. هزینه‌های بالای گاز در حال حاضر با راه‌حل‌های لایه بندی لایه 2 مبارزه می‌شود.

 ApeCoin

ApeCoin یکی از با ارزش‌ترین توکن‌های متاورس در جهان در ماه می 2022 است. زیرا تنها چند هفته پس از راه‌اندازی، ارز دیجیتال APE با ارزش بازار بیش از 3.5 میلیارد دلار آمریکا در 50 بازار جهانی ارز دیجیتال قرار گرفت. متاورس سازندگان Bored Ape Yacht Club NFTs هنوز در مراحل ابتدایی است.

سکه انجین

چگونه می‌توان اموال را در دنیای مجازی نشان داد؟ چگونه از امنیت بالا در متاورس اطمینان حاصل کنیم؟ این امر با کمک توکن‌های به اصطلاح غیرقابل تعویض که نشان دهنده اقلام منحصر به فرد در دنیای دیجیتال هستند امکان‌پذیر است.

NFTها به صورت شفاف، تغییرناپذیر و ضد دست‌کاری روی بلاکچین ذخیره می‌شوند. پس از آن، صاحبان NFT می‌توانند آزادانه توکن‌های غیر قابل تعویض خود را دفع کنند.
Enjin یک پروژه رمزنگاری است که راه حلی سرتاسر برای راه‌اندازی پروژه‌های جدید NFT ارائه می‌دهد. توکن‌های غیر قابل تعویض را می‌توان در پلتفرم ایجاد، معامله و جمع آوری کرد. این باعث می‌شود Enjin یک همه کاره واقعی باشد.

البته، رونق NFTها به نفع Enjin Coin نیز هست که به عنوان توکن اصلی راه حل پلتفرم عمل می‌کند. اگر تقاضا برای خدمات Enjin افزایش یابد، قیمت Enjin Coin نیز رشد مثبتی خواهد داشت.

 WAX

ارز رمزنگاری شده WAX همچنین به لطف شرکت متاورس، پتانسیل آینده را ارائه می‌دهد. این تبادل دارایی در سراسر جهان (WAX) است که یک پروتکل بلاکچین برای تجارت دیجیتالی ارائه می‌دهد. با توکن WAX می‌توانید در استیکینگ شرکت کنید و از جوایز بهره‌مند شوید.
DApp‌های مختلفی روی بلاک‌چین WAX وجود دارد که تنها با چند کلیک می‌توان آنها را از EOS به WAX منتقل کرد. شبکه WAX در نظر گرفته شده است تا همه چیزهایی را که کاربران و توسعه‌دهندگان نیاز دارند با یک جعبه ابزار گسترده ارائه دهد. WAX، به ویژه، می‌تواند تجارت الکترونیک را در آینده تحت تأثیر متاورس متحول کند.

 CEEK VR

بدون شک، CEEK VR هنوز هم یکی از کوین‌های کوچک متاورس است. ارزش بازار همچنان بسیار کمتر از یک میلیارد دلار است. با این حال، با شناخته شدن بیشتر پروژه کریپتو، پتانسیل صعودی قابل توجهی وجود دارد.
قرار است در آینده رویدادهای مختلفی مانند کنسرت در واقعیت مجازی نمایش داده شود. با استفاده از فناوری واقعیت مجازی بلاک‌چین، CEEK می‌تواند یک مدل تجاری جدید بر اساس قراردادهای هوشمند ایجاد کند.

ایلوویال

ایلوویال یکی دیگر از توکن‌های متاورس است که جای خود را در دنیای ارزهای دیجیتال باز کرده است. ایلوویال توانست به عنوان یک بازی بلاک‌چین یا بهتر است بگوییم یک بازی نبرد فانتزی در دنیای کریپتو نامی برای خود دست و پا کند.

این پروژه از سال 2020 آغاز شده است و در بلاک چین اتریوم است. در بازی جهان باز، بازیکنان می‌توانند دنیای متاورس را کشف کنند. ایلوویال بر ترکیبی از فناوری بلاک‌چین با بازی‌های کلاسیک متکی است. به عنوان مثال، کاربران در بازی می‌توانند از یک صرافی غیرمتمرکز استفاده کنند یا کشاورزی محصول را انجام دهند.

ایلوویال‌ها در بازی به عنوان توکن‌های منحصر به فرد غیر قابل تعویض نشان داده می‌شوند. با بازی موفق، گیمرها می‌توانند Illuvial خود را بهبود بخشند و ارزش آن را افزایش دهند. بنابراین، می‌توان از طریق فروش NFT نیز درآمد کسب کرد.

شیبا اینو

یک ارز رمز پایه که قبلاً در گذشته تبلیغات شده بود و در ابتدا به عنوان یک میمه کوین طراحی شده بود نیز می‌تواند به یکی از بهترین توکن‌های متاورس در آینده تبدیل شود. همه با این فرض که تغییر از ارز سرگرم‌کننده به مورد استفاده جدی در متاورس موفقیت‌آمیز است. اما شیبا اینو پیش نیازهای خوبی با جامعه‌ای بزرگ برای موقعیت‌یابی برای آینده دارد.

با این وجود، توسعه‌دهندگان باید چیزی برای جامعه عظیم با چندین میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهند تا آنها را در مورد پتانسیل طولانی مدت Shiba Inu متقاعد کنند. متاورس می‌تواند برای رالی بعدی شیبا اینو باشد. اگر تغییر موفقیت‌آمیز نباشد، بعید است که اصلاح برای مدت طولانی به پایان رسیده باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *