0

ایده های کسب و کار جدید در دنیا

ایده های کسب و کار جدید در دنیا

حرکت به سوی یک روند جدید گاهی اوقات می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد اما ممکن است ارزش بالایی برای شما به ارمغان بیاورد. بسیاری از ایده‌های موجود در این لیست ایده‌های کسب و کار جدید در دنیا هستند که اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.
برخی دیگر برای مدت طولانی محبوب بوده‌اند. با این حال، تمام ایده‌های کسب و کار کوچک زیر به شما کمک می‌کند تا پول درآورید.

کسب و کارهای جدید در دنیا

اگر از خود می‌پرسیدید که چه کسب و کاری را شروع کنید، این لیست برای شما مناسب است. طبق آمار کسب و کارهای کوچک، یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی، رئیس خودتان بودن است. داشتن یک کسب و کار به شما این آزادی را می‌دهد که در زمان، کجا یا چگونه می‌خواهید کار کنید.
آیا می‌خواهید در ساحل یا خانه مادربزرگ خود کار کنید؟ هیچ کس قرار نیست جلوی شما را بگیرد یا شما را زیر سوال ببرد. این همان زندگی رویایی است که بسیاری از مردم امیدوارند روزی داشته باشند، و به لطف برخی ایده‌های تجاری عالی، دستیابی به این سبک زندگی به خوبی در دسترس شماست. بیایید نگاهی به فهرست ایده‌های تجاری که در سال 2022 برای شما درآمدزایی دارند، بیندازیم:

دراپ شیپینگ

آیا به دنبال فروش آنلاین محصولات هستید؛ اما پولی برای خرید و ذخیره موجودی ندارید؟ dropshipping را در نظر بگیرید! Dropshipping یک مدل کسب و کار تجارت الکترونیک است که در آن نیازی به مدیریت هیچ محصول فیزیکی ندارید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید و با تامین کنندگانی که آماده ذخیره، بسته بندی و ارسال سفارشات به مشتریان شما هستند، شریک شوید. نیازی به صرف ساعت‌ها برای تحقیقات محصول نیست، زیرا می‌توانید از اپلیکیشن‌های dropshipping مانند Automizely برای یافتن محصولات عالی برای فروش استفاده کنید.

چاپ سفارشی

اگر به دنبال ایده‌های تجاری اثبات شده برای اجرا هستید، چاپ براساس تقاضا را امتحان کنید. چاپ بر اساس تقاضا (POD) زمانی است که شما طرح‌های سفارشی خود را روی مواردی مانند قاب گوشی، لیوان و تیشرت می‌فروشید، اما در واقع اثر هنری را چاپ نمی‌کنید.
در عوض، شما با تامین کنندگانی همکاری می‌کنید که طرح شما را روی محصول چاپ می‌کنند. آنها حتی کالا را بسته بندی کرده و برای مشتری شما ارسال می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران تدارکات باشید. شما فقط پس از فروختن محصولات پول پرداخت می‌کنید.

ورق زدن وب سایت

ورق زدن وب سایت یکی از ایده‌های تجاری جدید است که همه را از والدین گرفته تا فارغ‌التحصیلان هیجان زده کرده است. این شامل خرید یک وب سایت در حال اجرا، بهبود طراحی و محتوای آن، و سپس فروش سایت برای کسب سود است.
مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کسب سود، وب‌سایت‌هایی را بخرید و بفروشید. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهد تا وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک را خریداری کنید تا از طریق بازاریابی محتوا، سئو و سایر تاکتیک‌ها آن‌ها را بهبود ببخشید. هنگامی که سایت شما شروع به درآمدزایی بیشتر از زمانی که آن را به دست آوردید، می‌توانید آن را برای فروش در بازار فهرست کنید.

کترینگ خانگی

اگر در آشپزی مهارت دارید و به آن به عنوان یک منبع خلاق نگاه می‌کنید، می‌توانید با راه‌اندازی یک کسب و کار پذیرایی خانگی درآمد مناسبی داشته باشید. سرمایه‌گذاری اولیه بستگی به این دارد که می‌خواهید کار شما چقدر بزرگ باشد. برای مثال، اگر با رویدادهای کوچک‌تری شروع می‌کنید که می‌توانید به تنهایی آن‌ها را مدیریت کنید، باید بتوانید کسب‌وکارتان را با هزینه کمتری راه‌اندازی نمایید.

پیاده روی با سگ

همگام شدن با یک دوست پشمالو، به خصوص نژادهای پرانرژی که دسترسی محدود به فضای باز دارند، می‌تواند دشوار باشد. به عنوان یک سگ واکر حرفه‌ای، به صاحبان حیوانات خانگی در جامعه کمک می‌کنید تا سگ‌ها شاد و سالم باشند.

دستیار مجازی

یکی از موفق‌ترین ایده‌های تجاری ارائه خدمات دستیار مجازی است. همه افراد از شرکت‌های بزرگ گرفته تا کارآفرینان انفرادی برای مدیریت روزانه کسب و کار خود به کمک نیاز دارند. می‌توانید از مهارت‌های سازمانی عالی خود برای برداشتن وزن از روی دوش آنها استفاده کنید.

خرید شخصی

خریداران شخصی برای مشتریانی که زمانی برای خرید ندارند، اقلام مورد نیاز را پیدا می‌کنند. وظایف شامل ارزیابی کمد لباس مشتری، بازدید از وب‌سایت‌ها و انتخاب اقلامی است که مناسب آنهاست. انواع محصولات در بوتیک‌های مختلف لباس آنلاین وجود دارد، بنابراین برای شروع این تجارت لزوماً نیازی به خرید آفلاین ندارید.

عکاسی استوک

اگر توانایی ثبت لحظات صمیمانه را دارید یا اخیراً از بستگان خود عکس پرتره گرفته‌اید، می‌توانید با ثبت یک مالکیت انحصاری تحت نام خود یک عکاس بورسی شوید. شرکت‌هایی مانند Shutterstock، Adobe Stock همیشه برای ارسال تصاویر باز هستند.
می‌توانید با فهرست کردن تعدادی از عکس‌های موجود خود در این پلتفرم‌ها شروع کنید. هنگامی که عکس‌های خود را ارسال کردید، منتظر بمانید تا مردم آنها را دانلود کنند.

مشاوره اینستاگرام

اگر رازهای تعامل اینستاگرام را می‌دانید، مشاور اینستاگرام شوید. مشتریان برای ایجاد زیرنویس‌های جذاب، پاسخ دادن به نظرات، ایجاد بیو جذاب و موارد دیگر به شما پول خواهند داد. شما می‌توانید با دریافت نرخ مشخص در ساعت یا پروژه، از این خدمات کسب درآمد کنید.

آمادگی کالج

کمک به دانش آموزان دبیرستانی برای پذیرش در کالج یک تجارت پررونق است. با توجه به IBISWorld، اندازه بازار صنعت تست و پشتیبانی آموزشی 17.9 میلیارد دلار در سال 2022 است، بنابراین اگر بتوانید جای پایی در این بازار به دست آورید، پول زیادی کسب خواهید کرد.

آژانس پرسنل

تقریباً در هر صنعتی مشاغل آزاد دارند و کارفرمایان مایلند بهترین افراد را برای شرکت خود استخدام کنند. وظیفه شما به عنوان یک آژانس پرسنل خاص این است که کارمندان را با کارفرمایان در بخش انتخابی خود مطابقت دهید. دریابید که چه نوع نقش‌هایی را استخدام خواهید کرد تا بتوانید نامزدهای مناسب برای این موقعیت را شناسایی کنید.

برنامه‌ریزی رویداد دیجیتال

از بهترین ایده‌های کسب و کار کوچک، راه‌اندازی یک شرکت برنامه‌ریزی رویداد دیجیتال است. در این تجارت، رویدادهای دیجیتالی مانند وبینارها و اجلاس‌های آنلاین برای شرکت‌های مختلف را برنامه ریزی، سازماندهی و گزارش می‌دهید. با دریافت هزینه ساعتی برای خدمات خود، فروش اسپانسر و غیره می‌توان درآمد کسب کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *