0

نحوه استفاده از پی پال در ایران

نحوه استفاده از پی پال در ایران

همان‌طور که در مقاله پی پال چیست و نحوه استفاده از آن گفته شد، پی پال یک روش پرداخت اینترنتی است که شما می‌توانید پرداخت‌های آنلاین خود توسط آن انجام دهید. در این مقاله سعی داریم شما را با نحوه استفاده پی پال در ایران آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

استفاده پی پال در ایران

همان‌طور که می‌دانید آمریکا چند سال است در زمینه‌های مختلف کشورمان ایران را که تحریم کرده است. پی پال نیز مانند بسیاری از خدمات، در ایران تحریم بوده و امکان استفاده از این خدمات را نداریم.

در صورت ایجاد هرگونه حسابی با آی پی ایرانی، سریعاً پی پال متوجه شده و حساب را مسدود می‌سازد. البته با چند روش امکان دسترسی و استفاده از این خدمات برای شما فراهم می‌شود.

ساخت و افتتاح حساب پی پال در ایران

در اینجا برخی از روش‌ها برای استفاده و ساخت حساب پی پال در ایران ذکر شده است:

1. استفاده از خدمات ایرانیکارت

با مراجعه به سایت ایرانیکارت می‌توانید از خدمات پی پال استفاده نمایید. برای این کار ابتدا باید در سایت ثبت نام اولیه را انجام دهید. سپس گزینه درخواست “ثبت درخواست” را بزنید. پس از پرکردن موارد درخواستی حساب شما ایجاد می‌گردد.

هزینه اولیه افتتاح اکانت پی پال اکنون با هزینه ۳۴ دلار انجام می‌گردد و هر کاربر به طور متوسط می‌تواند ۳۵ تراکنش انجام دهد.

2- وارد شدن به سایت پی پال با IP غیر ایرانی

ساخت و افتتاح حساب پی پال در ایران

برای استفاده از خدمات پی پال و ایجاد حساب، باید وارد سایت پی پال شوید. به محض ورود به سایت آی پی ایران تشخیص داده شده و در صورت ایجاد حساب، مسدود خواهد گشت.
بسیاری از کاربران برای جلوگیری از مسدودی و تشخیص آی پی ایرانی، از فیلتر شکن استفاده می‌کنند. در استفاده از فیلتر شکن‌ها نیز با قطعی اینترنت و مشخص شدن آی پی ایران، دچار مشکل خواهید شد. پیشنهاد ما به شما استفاده از فیلتر شکن آی پی ثابت است. شما می‌توانید فیلتر شکن مورد نظر خود را دانلود و با خرید اشتراک، با آی پی ثابت وارد سایت پی پال شوید.

3- عدم استفاده از اطلاعات شخصی ایرانی در سایت

برای ساخت هر حسابی، از شما مشخصات احراز هویتی و سکونتی درخواست می‌شود. در هنگام افتتاح حساب پی پال این اطلاعات از شما خواسته می‌شود. در صورت وارد کردن اطلاعات ایرانی در سایت، حساب کاربری مسدود خواهد شد. برای رفع این مشکل می‌بایست اطلاعات مربوط به یک حساب بانکی در کشور خارجی را وارد نمایید.

4-عدم دریافت پول از منابع ناشناس

پی پال هر چند وقت به‌صورت دوره‌ای دریافت و پرداخت‌های تمامی حساب‌ها را چک می‌کند. علت این بررسی برای جلوگیری از کارهای غیرقانونی و دور زدن تحریم‌ها است. اگر پی پال به تراکنشی شک کند از هر دو طرف ارسال کننده و دریافت می‌خواهد که مدارک معامله یا خرید و یا فاکتور ارائه دهد تا قانونی بودن آن تایید شود.

در این مرحله پی پال تا ارائه مدارک معتبر، هر دو حساب طرف پرداخت کننده و دریافت کننده را در وضعیت on Hold Pending verification قرار می‌دهد و در صورت عدم تأیید مدارک مالی، اکانت‌ها را در حالت Limited قرار می‌گیرد تا مشکل رفع گردد. پس از اینکه مدارک ارائه شده توسط پی پال تأیید شد تراکنش را Completed اعلام می‌کند و حساب‌ها از حالت Limited خارج می‌گردد.

پی پال از کاربر انتظار دارد که هروقت پولی ناشناس به حسابش واریز می‌شود از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کند و در صورت مشکوک بودن پول و طرف حساب، این مسئله را به پی پال گزارش دهد و ریسک مسدودی حساب را نپذیرد.

5-محدودیت‌ تراکنش پی پال

شما برای استفاده از پی پال و انجام تراکنش‌ها با محدودیت‌هایی از نظر تعداد و مبلغ تراکنش همراه هستید. باید در هنگام استفاده از پی پال این محدودیت‌ها را لحاظ کنید.
به طور مثال تعداد و میزان مبلغ تراکنش‌ها در حساب‌های شخصی و تجاری متفاوت است. توجه داشته باشید که در حساب افتتاح شده از نوع شخصی، کاربر می‌بایست سقف تراکنش‌های هفتگی خود را کنترل نماید. سقف تراکنش در حساب نوع شخصی، ۸۰۰ دلار در هفته است.

به این نکته توجه داشته باشید که منظور از ۸۰۰ دلار، مجموع تمامی واریز‌ها و پرداخت‌های اکانت است. لازم به ذکر است سقف استفاده از اکانت شخصی پی پال در ماه اول بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است. اگر فردی که حساب پی پال آن نوع شخصی است، تعداد و مبلغ تراکنش بالایی داشته باشد پی پال شک کرده و مراحل بالا مجدد طی شده و حساب تا زمان ارائه مدارک قانونی موقتاً مسدود می‌گردد.

سخن پایانی

اگر نیازمند به استفاده از پی پال هستید توصیه ما به عنوان بهترین و راحت‌ترین راه برای بهره بردن از خدمات پی پال، سایت ایرانیکارت و سایت‌های معتبر مشابه است. در این روش بدون نگرانی و استرس مسدود شدن حساب، می‌توانید از پی پال استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *