0

معرفی 7 کتاب سرمایه گذاری خارجی

معرفی 7 کتاب سرمایه گذاری خارجی

سرمایه‌گذاری این امکان را به شما می‌دهد تا ثروت خود را رشد داده و در عین حال با تورم مقابله کنید. شما همچنین از قدرت ترکیب بهره‌مند می‌شوید. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری‌ها این امکان را دارند که اهداف مالی شما را برآورده کنند، مانند خرید خانه، انباشت سرمایه بازنشستگی و موارد دیگر. در این مقاله سعی داریم چند مورد از کتاب‌های معروف سرمایه‌گذاری را به شما معرفی کنیم:

بهترین کتاب‌های سرمایه گذاری

در اینجا چند مورد از بهترین کتاب‌های جهان را برای شما شرح داده‌ایم:

سرمایه گذار هوشمند(The Intelligent Investor)

اگرچه برای اولین بار در سال 1949 منتشر شد اما آموزه‌های “سرمایه گذار هوشمند” نوشته بنیامین گراهام هنوز هم تأثیرگذار است. این کتاب در مورد استراتژی شناخته شده سرمایه‌گذاری ارزش یا عمل خرید سهام برای قیمت‌های کمتر از ارزش آنها متمرکز است. به عبارت دیگر سهم‌هایی که در حال حاضر توسط بازار کم ارزش هستند.

“سرمایه گذار هوشمند” به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند در بورس سهام بدون در نظر گرفتن خطرات عظیم در ضمن مقابله با جنبه عاطفی سرمایه‌گذاری، پول کسب کنند. این نسخه به روز شده شامل تفسیر و پاورقی‌های روزنامه‌نگار مالی جیسون زویگ است که لمس مدرنیته را می‌افزاید.

کتاب کوچک سرمایه‌گذاری حس مشترک (The Little Book of Common Sense Investing)

اگر در مورد صندوق‌های سرمایه‌گذاری اطلاعی ندارید، “کتاب کوچک سرمایه‌گذاری حس مشترک” توسط جان سی گوگل، بنیان‌گذار گروه پیشتاز، فقط به همین موضوع توجه می‌کند. در این کتاب در مورد استراتژی سرمایه‌گذاری صندوق کم هزینه با جزئیات واضح، نکاتی در مورد چگونگی ایجاد کار سرمایه گذاری صندوق شاخص توضیح داده شده است.

کتاب سرمایه‌گذاری در املاک اجاره‌ای (The Book on Rental Property Investing)

سرمایه‌گذاری فقط برای بازار سهام نیست. سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات نیز راهی عالی برای ساخت ثروت است. به همین دلیل “کتاب سرمایه‌گذاری در مورد اجاره املاک” براندون ترنر یک کتاب سرمایه‌گذاری اساسی است. این کتاب پر از مشاوره در مورد چگونگی ایجاد جریان درآمد املاک اجاره‌ای خود، از اشتباهات رایج سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات و نحوه جلوگیری از آنها گرفته تا نکاتی برای یافتن معاملات در مورد املاک اجاره‌ای و نحوه تأمین مالی اجاره است. ترنر، یک سرمایه‌گذار در املاک و مستغلات، همچنین میزبان “پادکست BiggerPockets” است.

راهنمای مبتدی برای بازار سهام (A Beginner’s Guide to the Stock Market)

“راهنمای مبتدی برای بورس سهام” همه چیز را که خوانندگان می‌خواهند در مورد بازار سهام بدانند توضیح می‌دهد، مهم‌تر از همه، چگونه می‌توان از آن درآمد کسب کرد. این کتاب توسط نویسنده پرفروش و مدیر سابق صندوق پرچین، متیو کاتر نوشته شده است. موضوعات مختلفی را از اشتباهات سرمایه‌گذار مشترک و چگونگی جلوگیری از آنها، نحوه باز کردن حساب کارگزاری، نحوه خرید اولین سهام خود و حتی چگونگی درآمد منفعلانه در سهام را توضیح می‌دهد.

تنها راهنمای سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید (The Only Investment Guide You’ll Ever Need)

کتاب اندرو توبیاس “تنها راهنمای سرمایه‌گذاری که شما به آن نیاز دارید” در دهه 1970 نوشته شده است در حالی که او به عنوان نویسنده مجله نیویورک کار می‌کرد، اما توصیه‌های آن هنوز هم کاربردی است. این کتاب نکاتی در مورد چگونگی ایجاد ثروت بدون توجه به سرمایه شما، چگونگی آماده‌سازی به بهترین وجه برای بازنشستگی و حتی استراتژی‌های روزمره که شما را در طولانی مدت نجات می‌دهد را ارائه داده است.

پدر ثروتمند پدر فقیر (Rich Dad Poor Dad)

“پدر ثروتمند پدر فقیر” رابرت کیو ساکی یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های مالی شخصی در تمام دوران و با دلیل خوب است. این داستان نویسنده در حال رشد با پدر خود و پدر دوستش و آنچه را که از پدر و مادر آموخته است، می‌گوید. از دارایی و مسئولیت گرفته تا اینکه شما برای درآمدزایی به درآمد زیادی نیاز ندارید و حتی آنچه بچه‌های شما نیستند اما باید باشند، صحبت می‌کند. اگرچه این کتاب برای اولین بار در سال 1997 منتشر شد، اما نسخه بیست و یکم آن شامل یک نسخه به روز شده از Kiyosaki است.

راهنمای زنان برای سرمایه گذاری موفق (The Women’s Guide to Successful Investing)

طبق نظرسنجی‌ها، تنها 26 ٪ از زنان آمریکایی در بازار سهام سرمایه‌گذاری کرده‌اند. زمان آن رسیده است که آن را تغییر دهیم. “راهنمای زنان برای سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز” نانسی تنلر همه چیز را از استراتژی‌های انباشت ثروت گرفته تا تجزیه و تحلیل بازار و مشاوره فقط برای سرمایه گذاران زن پوشش می‌دهد. با دو دهه تجربه سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، Tengler یک نویسنده و استاد است.

سخن نهایی

کتاب “سرمایه‌گذار هوشمند” توسط بنیامین گراهام، توصیه ما به شما است. به طور خلاصه، خواندن این کتاب به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند در بازار درآمد کسب کنند بدون اینکه خطرات زیادی داشته باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *