0

معرفی کسب و کار تعمیر گوشی موبایل در منزل

معرفی کسب و کار تعمیر گوشی موبایل در منزل

تلفن‌های همراه برای اکثر مردم اقلام بسیار محبوب و مفیدی هستند. آنها به سرعت برای افراد، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می‌کنند، به یک ضرورت تبدیل شده است. ما هم زندگی تجاری و زندگی شخصی خود را با این سیستم‌های فنی کوچک مدیریت می‌کنیم. وقتی یکی از کار می‌افتد یا دیگر درست کار نمی‌کند، یا باید موبایل خود را با گوشی جدیدی جایگزین یا آن را تعمیر کنیم.

همه افراد پول یا دسترسی ندارند که تلفن همراه خود را تعویض نمایند. بنابراین، تعمیر گوشی موبایل یکی دیگر از ضروریات برای حفظ ارتباط و توانایی حرکت در وب، برقراری تماس، ارسال و دریافت ایمیل، پیامک و غیره است. تعمیر تلفن همراه برای بسیاری از افراد، بهترین گزینه خواهد بود.

از نظر اقتصادی و با ادامه افزایش سرسام‌آور فروش تلفن‌های همراه، دستگاه‌های بیشتری در روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده نیاز به تعمیر خواهند داشت. کسب‌ و کار تعمیرات موبایل در آستانه تبدیل شدن به یکی از جنبه‌های بزرگ‌ صنعت فناوری است، به‌ویژه که قیمت تلفن‌های همراه نیز همچنان در حال افزایش است.

تعمیر موبایل در منزل

ما این راهنمای ساده را برای راه‌اندازی کسب و کار تعمیر تلفن همراه شما، گردآوری کرده‌ایم. این مراحل کمک می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه‌ریزی شده باشد:

مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه‌ریزی کنید.

یک برنامه روشن برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. موضوع مهمی در راه‌اندازی وجود دارد که باید به آنها دقت کنید:

هزینه‌های راه اندازی یک کسب و کار تعمیر تلفن همراه چقدر است؟

بسته به محل کار شما، بیشتر هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی، هزینه لوازم تعمیرات و خدمات برق خواهد بود. شما باید بتوانید این هزینه‌ها را پس از اتمام تعمیرات جبران کنید. همان‌طور که به عنوان یک کسب و کار رشد می‌کنید، ممکن است هزینه‌های اضافی مربوط به تبلیغات نیز ایجاد شود.

مرحله 2: حسابداری تجاری را راه‌اندازی کنید

بسیار مهم است که حساب بانکی شخصی شما با حساب تجاری شما جدا باشد. علاوه بر این ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد شما برای درک امور مالی بسیار مهم است. با ثبت درآمد و هزینه‌ها، عملکرد کسب و کار شما نشانگر جهت پیشرفت شما خواهد بود.

مرحله 3: نام تجاری خود را تعریف کنید

یک برند قوی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوید. یک لوگو یا آرم به کسب و کار شما اعتبار داده و در ذهن مشتری‌ها خواهید ماند.

مرحله 4: کسب و کار تعمیر تلفن همراه را تبلیغ و بازاریابی کنید

بزرگ‌ترین نگرانی شما برای موفقیت این است که مطمئن شوید مشتریان از کسب و کار شما و خدماتی که می‌توانید ارائه دهید آگاه باشند. بنابراین، تبلیغات و بازاریابی قطعات مهمی برای این پازل هستند. برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، باید همه روش‌های ارزان و در عین حال موثر را برای شناخته شدن نام خود در بین مصرف‌کنندگان در نظر بگیرید.

برای شروع، کارت‌های ویزیت و بروشورهایی که قیمت‌ها و زمینه‌های تخصصی شما را توضیح می‌دهند همچنان مؤثر هستند. به‌خصوص اگر بتوانید آنها را در مکان‌هایی بگذارید که مشتریان آن‌ها را ببینند و تحویل بگیرند تاثیر بیشتری خواهد داشت.

برخی از فروشگاه‌های فناوری غیررقابتی به شما اجازه می‌دهند اطلاعاتتان را در پیشخوان خود یا در ویترین فروشگاه‌ها بگذارید. همچنین می‌توانید در طول جلسات و اجتماعات در شهر یا منطقه خود، کارت‌ها و بروشورها را پخش کنید.

در مرحله بعد، به دنبال راه‌اندازی یک وب سایت یا یک صفحه رسانه اجتماعی در فیس بوک یا اینستاگرام باشید. بسیاری از مشتریان وقتی به دنبال تعمیرگاه تلفن همراه می‌گردند، ابتدا در گوگل جستجو می‌کنند. شما می‌خواهید بهترین نتیجه آنها باشید، بنابراین از کلمات کلیدی استفاده کنید تا کسب و کار خود را به بالای این جستجوها سوق دهید.

در نهایت، مطمئن شوید که با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنید. ارجاعات کلامی و نظرات مثبت ابزارهای بازاریابی عالی هستند. هنگامی که دوستی به دوست دیگری کسب و کار شما را توصیه کند، بدلیل قابل اعتماد بودن منبع، آن شخص به شما سوق پیدا خواهد کرد. به یاد داشته باشید، هدف اصلی این است که شناخته شده و قابل اعتماد شوید و سپس به طور مداوم به شهرت مثبت خود ادامه دهید.

خوشبختانه برای کارآفرینانی که می‌خواهند تعمیر تلفن همراه را به یک سرمایه‌گذاری موفق تجاری تبدیل کنند، هزینه‌های راه‌اندازی بسیار کمی وجود دارد. اگر در کار با دستان خود مهارت دارید، مخصوصاً روی وسایل کوچکتر یا ظریف، برای این حرفه مناسب خواهید بود. آخرین تکه پازل برقراری ارتباط با مشتریان و اطمینان از تعمیر و بازگرداندن به موقع تلفن همراه و دستگاه‌ها به آنهاست.

نکاتی برای شروع کسب و کار تعمیر تلفن همراه

از آنجایی که این تجارت در شناخت مشتری و شهرت تعمیر و خدمات شما رشد می‌کند، مهم است که مطمئن شوید داستان‌های مربوط به تعمیرات را به اشتراک می‌گذارید و مشتریان را با وب سایت، صفحه وب، یا لوگو و نام تجاری خود مرتبط می‌کنید. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بسیار مفید باشند.

شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که رابطه قوی با تامین کننده قطعات خود دارید. توانایی شما برای تعمیر و بازگرداندن به موقع دستگاه‌ها به مشتریان، مستلزم این است که قطعات سریع به دست شما برسند.

مزایای شغل تعمیرات موبایل

معرفی کسب و کار تعمیر گوشی موبایل در منزل

 

در زیر چند مورد از مزایای تعمیرات موبایل در منزل آورده شده است:

عدم نیاز به تحصیل

افرادی که کمی از تحصیل بیزار هستند یا کسانی که ممکن است توانایی پرداخت هزینه تحصیلات عالی را نداشته باشند، متوجه خواهند شد که تحصیلات دانشگاهی برای تبدیل شدن به یک تکنسین گوشی‌های هوشمند یا استخدام به عنوان تعمیرکار گوشی‌های هوشمند، ضروری نیست.

یادگیری آسان

یادگیری و کسب مهارت در تعمیر تلفن همراه چندان پیچیده نیست. روند یادگیری بسیار آسان خواهد بود. این کار نیاز به وقت گذاشتن زیادی ندارد و همچنین می‌توانید دوره‌های آنلاین زیادی در مورد تکنسین تعمیر تلفن همراه پیدا کنید. تکنسین‌های متخصص بسیاری در صنعت تعمیرات گوشی‌های هوشمند وجود دارند تا به شما نحوه تعمیر انواع تبلت و موبایل را آموزش دهند.

همچنین می‌توانید دوره‌های آنلاینی را بیابید، این دوره‌ها چندان گران نیستند و همچنین زمان زیادی را نمی‌گیرند.

بازار هدف وسیع

با تبدیل شدن به یک تعمیرکار تعمیر تلفن همراه، هرگز نمی‌توانید بیکار بمانید یا از انتخابی که کرده‌اید گیج شوید زیرا انسان‌ها به دلیل صرفه‌جویی در زمان و همچنین برای اهداف سرگرمی به تلفن‌های همراه وابسته شده‌اند. تقریباً 90 درصد از جمعیت انسان روی زمین دارای تلفن همراه هستند و روزانه یک تلفن همراه شکسته شده یا آسیب می‌بیند.

درآمد خوب

یک تجارت متوسط ​​​​تعمیر تلفن همراه می‌تواند سود خالصی بین 5 تا 30 میلیون داشته باشد. این درآمد پتانسیل بیشتری نیز دارد، زیرا شما همچنان شناخته شده و موفق‌تر می‌شوید.

دوره آموزشی کوتاه

تکنسین‌های تعمیرات موبایل نیازی به صرف زمان زیادی برای آموزش خود ندارند. همانطور که قبلاً گفته شد، آموزش تعمیرات موبایل ساده است و شاید در کمتر از دو تا سه ماه یاد گرفته شود، زیرا روش‌های تعمیر ساده هستند.

بدون نیاز به سرمایه‌گذاری کلان

در نهایت، برخلاف بسیاری از مشاغل یا شرکت‌های دیگر، تعمیر تلفن همراه نیازی به تعهد مالی قابل توجهی ندارد. کسانی که توانایی پرداخت مکان جداگانه برای کسب و کار خود را ندارند، می‌توانند این حرفه را در منزل شروع کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *