0

معرفی مشاغل مناسب و پردرآمد برای دورکاری

معرفی مشاغل مناسب و پردرآمد برای دورکاری

بعضی از افراد به دنبال شغل دوم هستند، یا بانوان قصد دارند بنا بر شرایط خود در منزل، کار کنند. با شیوع بیماری کرونا مشاغل دور کاری رونق زیادی به خود گرفته است. در این مقاله سعی داریم شما را با چند مورد شغل دورکاری آشنا کنیم:

بهترین مشاغل دورکاری

معرفی مشاغل مناسب و پردرآمد برای دورکاری

در زیر چند مورد از مشاغل دور کاری را خدمت شما شرح داده‌ایم:

دستیار مجازی

با رشد حیرت‌انگیز اقتصاد، تعداد بیشتری از افراد مشاغل خود را گسترش می‌دهند و بسیاری از آنها به یک دست اضافی نیاز دارند. تا در حالی که بر رشد شرکت‌های خود تمرکز می‌کنند، به آنها کمک کنند تا کارهای روزمره را مدیریت کنند.
اگر شما روابط اجتماعی خوب دارید و یک ارتباط دهنده عالی هستید، ممکن است یک موقعیت دستیار مجازی فقط همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. کارهای معمولی شامل برنامه‌ریزی، مدیریت ایمیل، پاسخ به تماس‌های تلفنی، ورود به اطلاعات، رزرو سفر و مدیریت رسانه‌های اجتماعی است.

معلم آنلاین

اینترنت یک راه برای برقراری ارتباط زنده، بین افراد در کل جهان باز کرده است. به عنوان یک معلم، شما قادر خواهید بود در جاهای مختلف، به افراد دیگر انگلیسی، تمارین ورزشی و هر علم و حرفه‌ای که دارید را آموزش دهید. دروس را می‌توانید از طریق اسکایپ یا اینستاگرام و واتس‌اپ آموزش دهید.

 ویراستار

اگر عاشق رسیدگی به خطاهای دستوری به صورت کتبی هستید، ویراستاری ممکن است کار آنلاین مورد نیاز شما باشد. مهارت‌های تصحیح در بسیاری از عرصه‌ها مفید است. از رونوشت برای خبرنگاران دادگاه گرفته تا دنیای نوشتن کتاب.
تصحیح کنندگان قبل از نهایی شدن، باید مطالب را یک دور بخوانند. آنها خطاها و هر چیزی را که در مورد نوشتن به نظر می‌رسد بررسی می‌کنند. برخی از وبلاگ نویسان همچنین برای ویرایش مطالب در سایت‌های خود، ویراستار استخدام می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که به خوبی خوانده شده و بدون خطا است.
در حالی که ویراستاری ممکن است شما را به یک فرد ثروتمند تبدیل نکند، اما مطمئناً می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد و حتی به شما امکان سفر به جهان را فراهم آورد.

 وبلاگ نویس

طی یک دهه گذشته، وبلاگ نویسی به عنوان یکی از بهترین کارها از مشاغل خانگی برای زنانی که از نوشتن لذت می‌برند محسوب می‌شود. این امکان را به شما می‌دهد تا اطلاعات را با مخاطبی که به موضوع شما علاقه‌مند است به اشتراک بگذارید.
شروع یک وبلاگ هرگز ساده نبوده است. با رایانه شخصی و اتصال اینترنتی شما می‌تواند وبلاگ نویسی را از هر جایی که هستید آغاز کنید. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه هرجا که اراده کردید با استفاده از لپ تاپ اقدام به وبلاگ نویسی نمایید.

 نویسنده مستقل

بسیاری از وبلاگ‌ها و وب ‌سایت‌ها نویسندگان را استخدام می‌کنند تا محتوا را برای آنها جمع کنند. این شامل پست‌های وبلاگ، صفحات وب خاص یا هر محتوای طولانی دیگر که مربوط به تجارت آنها می‌شود. در نوشتن آزاد انتظار می‌رود با افزایش تقاضا، همراه با رشد، بیشتر مشاغل به صورت آنلاین رشد کند.

 مدیر رسانه‌های اجتماعی

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی در چند سال اخیر رشد چشمگیر و فراگیری داشته است به صورتی که همه افراد بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. سریع‌ترین راه برای تعامل با مخاطبان خود از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Pinterest ، Facebook و اینستاگرام است.
تهیه پست و استوری و همچنین ساخت کلیپ تبلیغاتی برای صاحبان مشاغل بسیار وقت گیر است. بنابراین بسیاری از آنها یک مدیر اختصاصی رسانه‌های اجتماعی را برای انجام بازاریابی دیجیتال استخدام می‌کنند.
در زمان شروع، برای شما مفید خواهد بود که بدانید و درک کنید که مخاطب شما به دنبال چه چیزی است. آیا آنها به دنبال الهام، انگیزه یا تحصیل هستند؟ مسئولیت‌های شغلی شامل تنظیم محتوا، پیگیری تعامل و ایجاد ترفند جزئی از استراتژی رسانه‌های اجتماعی است.

سئوکار یا ارزیاب موتور جستجو

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به بازخورد کاربر متکی هستند تا الگوریتم‌های خود را به روش‌هایی که به افراد بهتر خدمت می‌رسانند، به روز کنند.
شما می‌توانید یکی از افرادی باشید که فرم‌های بازخورد را پر می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا برای پیشرفت، چه کاری انجام دهند.

 رزومه نویس

بسیاری از افراد متقاضی کار، وقت و یا مهارت کافی برای جمع آوری یک رزومه با مصاحبه خوب را ندارند. اینجاست که یک نویسنده رزومه حرفه‌ای وارد می‌شود که می‌تواند این موضوع را در زمان خوبی انجام دهد.
اگر نمی‌دانید چگونه شروع به کار کنید، جمع کردن رزومه برای دوستان و خانواده، راهی عالی برای شروع در بازارهای آنلاین است. پس از دریافت مشتری کافی، می‌توانید این نوع کار را از راه دور به‌صورت پاره وقت یا تمام وقت انجام دهید.

طراح گرافیک

اگر خلاق هستید، دوست دارید روی پروژه‌های طراحی گرافیک کار کنید و مسلط به برخی از خلاقیت‌ها، انگیزه‌ها و مهارت‌های حداقل طراحی هستید می‌توانید یک تجارت طراحی گرافیکی پر رونق داشته باشید.

نکته اصلی که باید در طراحی گرافیک به خاطر بسپارید این است که در حالی که می‌توان مهارت‌های فنی را با گذشت زمان توسعه داد، ایجاد “چشم و دید خوب” برای رنگ‌ها، عناصر و مضامین همان چیزی است که شما را از بقیه جدا می‌کند.

طراح وب سایت

برای کسی پوشیده نیست که تقریباً هر شغلی برای رقابت در بازار، نیاز به سایت دارد. این فرصت‌های زیادی را برای طراحان وب ایجاد می‌کند. بنابراین طراحی وب سایت یک کار آزاد و دور کار است.
مشاغل زیادی از مطب پزشکان و مؤسسات حقوقی گرفته تا فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی و وبلاگ‌نویسان نیازمند خدمات طراحی وب هستند.

کسب و کار اینترنتی

اگر در ساخت چیزهایی با دست خود مهارت دارید، می‌توانید وسایل خود را به‌صورت آنلاین بفروشید. یا چیزهایی را از خانه مانند محصولات دیجیتال و جایی که مشتریان شما می‌توانند با استفاده از فروشگاه شما بارگیری کنند، بسازید و بفروشید. این یکی از سرگرم کننده‌ترین کار از مشاغل خانگی برای زنانی است که کارآفرین هستند.

 سرمایه گذار بورس و ارز دیجیتال

سرمایه گذاری و خرید و فروش در بازار بورس و دیجیتال یکی از مشاغل دور کاری است. البته جزء شغل‌هایی است که برای تبدیل شدن به یک درآمد تمام وقت و خوب، زمان زیادی طول می‌کشد. بنابراین سرمایه گذاری را به آرامی پس از تحقیق شروع کنید.

حسابدار

این امر به آموزش شغلی و عشق به اعداد نیاز دارد و یکی از بهترین مشاغل خانگی برای زنانی است که عاشق ریاضی هستند. حسابدار بودن یک کار عالی به‌صورت دورکاری و بسیار پرسود است.

 رونویسی

یک کار رونویسی برای افرادی که بسیار خوب هستند و می‌توانند در یک محیط آرام کار کنند، مناسب است. رونویسی‌ها به صداهای ضبط شده‌ها گوش می‌دهند و سپس تایپ می‌کنند. این ممکن است یک ایده عالی به عنوان یک کار پاره وقت باشد. این یک راه خوب برای کسب درآمد دور کار باشد.

مترجم

مترجمان کلمات گفتاری یا نوشتاری را از یک زبان به زبان دیگر تبدیل می‌کنند. اگر دوزبانه هستید می‌توانید به عنوان مترجم کار پیدا کنید. اگر از خواندن لذت می‌برید و به چندین زبان مسلط هستید، این می‌تواند یک کار سرگرم کننده و پرسود باشد. در بیشتر موارد وقت خود را صرف ترجمه اسناد از یک زبان به زبان دیگر خواهید کرد.

 متخصص امنیت سایبری

اگر سابقه فناوری و تجربه مناسب دارید، می‌توانید از هرجای دیگر در امنیت سایبری کار کنید. شما به محافظت از مشاغل در برابر حملات سایبری کمک خواهید کرد. این کار قطعاً مورد تقاضا است و بنابراین یک انتخاب شغلی عالی است.

تدوینگر ویدئو

یکی دیگر از مشاغل دور کاری که در چند سال گذشته مورد استقبال قرار گرفته است، تدوین ویدئو است. ویرایشگرهای ویدئویی با تجربه، تقاضای زیادی دارند و این امکان را دارند که درآمد زیادی کسب کنند.
برای ورود به حرفه تدوین ویدئو هیچ مدرکی لازم نیست، زیرا همان کار و ویدئو به رزومه شما تبدیل می‌شود. به همین ترتیب، چند فیلم آزمایشی سرگرم کننده که منتشر می‌کنید می‌تواند به شما کمک کند شهرت بیشتری کسب کنید.

هنرمند صداپیشه

صداپیشگی هنر خواندن یک مطلب و داستان و استفاده از صدای شما برای زنده کردن آن موضوع است. این یک مهارت با ارزش است. به عنوان یک صداپیشه، در بسیاری از پروژه‌ها مانند تبلیغات، فیلم‌ها و روایت کتاب‌های صوتی کار خواهید کرد. این کار می‌تواند در خانه و به صورت دورکاری انجام شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *