0

معرفی بهترین سرمایه گذاری با پول کم

معرفی بهترین سرمایه گذاری با پول کم

یک افسانه رایج وجود دارد که سرمایه گذاری برای کسانی است که دانش و پول زیادی دارند. این به سادگی درست نیست. تعدادی روش سرمایه‌گذاری وجود دارد که می‌توانید با پول کم آن را شروع کنید. در این مقاله سعی داریم چند روش سرمایه گذاری با سرمایه کم را ارائه دهیم:

سرمایه گذاری با پول کم

اگر دقت کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که تورم به بالاترین حد خود در 40 سال اخیر رسیده است. این بدان معناست که زندگی بیش از هر زمان دیگری سخت‌تر شده است. همه چیز هزینه بیشتری خواهد داشت، از خرید مواد غذایی تا پر کردن ماشین خود برای رسیدن به محل کار.

همچنین ممکن است متوجه شده باشید که درآمد شما احتمالاً به همان میزان افزایش نیافته است. با وجود افزایش هزینه‌های زندگی، احتمالاً با نرخی مطابق با این افزایش درآمد کسب نمی‌کنید.

به همین دلیل است که ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر اهمیت سرمایه گذاری پول شما در حال حاضر تأکید کنیم، صرف نظر از اینکه در چه مرحله‌ای از زندگی هستید. ممکن است فکر کنید که سرمایه‌گذاری بسیار پرخطر است، اما این که مقداری پول برای منافع آینده خود سرمایه‌گذاری نکنید، حتی خطرناک‌تر است.

در اینجا چند مورد سرمایه‌گذاری آمده است که با پول کم نیز، امکان‌پذیر است:

حساب‌های پس‌انداز با سود بالا

کلماتی مانند “سرمایه‌گذاری”، “بازارهای سهام” و … بسیاری از سرمایه‌گذاران بالقوه را که فکر می‌کنند برای سرمایه‌گذاری خوب نیاز به مدرک مالی دارند، می‌ترساند. در واقع، پس‌انداز کردن پول در یک حساب پس‌انداز با بازده بالا نوعی سرمایه‌گذاری است و شما برای یافتن راه آسان‌تری برای سرمایه گذاری مشکل خواهید داشت.

پس‌انداز و سرمایه‌گذاری مانند خواهر و برادر هستند. شما واقعاً نمی‌توانید یکی را بدون دیگری انجام دهید. بانک‌ها به صورت روز شمار و سالیانه درصدهای مختلفی را ارائه می‌دهند. بااینکه در این شرایط و با این تورم سود بانکی به صرفه نیست، اما یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری با پول کم است.

املاک و مستغلات

این یکی ممکن است شما را شگفت زده کند، اما یک سرمایه‌گذار می‌تواند بدون پول زیاد در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کند. با املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری جمعی، می‌توانید با حداقل سرمایه شروع کنید.

روش کار به این صورت است که یک سرمایه‌گذار با دیگر سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات تیم می‌شود، همه آنها پول خود را با هم جمع می‌کنند و سپس مقداری ملک می‌خرند. شما مالک جزئی ملک می‌شوید.

هر سودی که از فروش املاک و مستغلات به دست می‌آید، یا درآمد حاصل از اجاره‌های مستمر، به شما باز می‌گردد.

طلا و سایر فلزات گران‌بها

سرمایه‌گذاری در فلزات گران‌بها مانند طلا در واقع می‌تواند بازده خوبی داشته باشد. با اینکه طلا نوسان قیمت بالایی دارد، اما ایده این است که فلزات ارزش خود را حفظ می‌کنند، زیرا آنها محصولات فیزیکی و ملموس هستند.

بازار خرید فروش طلا همیشه داغ بوده و است. امروزه به دلیل نقد شوندگی خوب و سریع، طلا یک روش سرمایه گذاری خوب و زود بازده است. برای اینکه ضرر کمتری در خرید فروش آن داشته باشید بهتر است طلای آب شده یا شمش آن را خریداری نمایید. اگر فکر می‌کنید سرمایه‌گذاری قابل قبولی است، می‌توانید طلا یا فلزات گران‌بها را از طلا فروشی‌های معتبر خریداری کنید.

سهام بورس

معرفی بهترین سرمایه گذاری با پول کم

خرید سهام سود بالایی را نوید می‌دهد. در 30 سال گذشته، سرمایه‌گذاران بورس توانسته‌اند به بازده بالایی در سال دست یابند. اگر شما هم می‌خواهید سهام بخرید و از آنها سود ببرید، باید قوانین اصلی خرید اوراق بهادار را بدانید.

هنگام خرید، هرگز تمام سهم‌های خود را در یک سبد قرار ندهید. علاوه بر این، فقط سهام شرکت‌هایی را که به دقت انتخاب شده‌اند، با مدل کسب‌وکار متقاعدکننده و چشم‌انداز آینده امیدوارکننده خریداری کنید.

هرچند در این چند سال اخیر بسیاری از افراد در بورس ضررهای بسیار زیادی داده‌اند، اما با تحلیل درست می‌توان از بورس سود خوبی با سرمایه کم دریافت کرد.

سرمایه گذاری در صندوق ETF

با ETFها (صندوق‌های قابل معامله در بورس) می‌توانید به راحتی و ارزان در سهام سرمایه‌گذاری کنید و دارایی‌های بلندمدت بسازید. ETF یک صندوق شاخص قابل معامله در بورس است که عملکرد شاخص‌های شناخته شده بازار را یک به یک دنبال می‌کند.

ETFها شما را قادر می‌سازند تا با یک اوراق بهادار در کل بازارها به صورت ارزان سرمایه‌گذاری کنید. علاوه بر سهام، می‌توانید در بسیاری از کلاس‌های دارایی دیگر نیز با ETF سرمایه‌گذاری کنید. به دلیل این تنوع و ویژگی‌های خاص آنها، ETFها بلوک‌های سازنده عالی برای سرمایه گذاری‌های خصوصی هستند. بنابراین جای تعجب نیست که سرمایه‌گذاران بیشتر و بیشتری برای ایجاد ثروت خود به ETFها متکی هستند. ETFها به سادگی یک شاخص بازار را یک به یک تکرار می‌کنند و می‌توانند، مانند سهام، در هر زمان در بورس معامله شوند.

کسب و کار خودتان

ما تاکنون درباره سرمایه‌گذاری در مشاغل دیگر صحبت کرده‌ام، اما اگر به دنبال سرمایه گذاری اندک هستید، سرمایه‌گذاری در کسب و کار خودتان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. بالاخره چه کسی بهتر از خودتان روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند؟

شما می‌توانید یک وب سایت راه اندازی کنید که به فروش یک خط محصول خاص اختصاص دارد. یا می‌توانید یک وبلاگ راه‌اندازی و از آن برای ایجاد ترتیبات فروش وابسته استفاده نمایید.

اگر این کاری است که ممکن است از انجام آن لذت ببرید، می‌توانید به فروش گاراژ، فروش املاک، بازارهای دست دوم، و فروشگاه‌های دست‌فروشی بروید یا کالاهای غیرعادی بخرید و آنها را با سود بفروشید. با پیشرفت فناوری و رشد اینترنت، راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی خود از هر زمان دیگری آسان‌تر است.

اگر پول کمی برای سرمایه‌گذاری دارید، سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی کسب و کار خود می‌تواند سودآورترین سرمایه‌گذاری باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل، کار خود را با انتخاب یک شغل پاره وقت برای به دست آوردن پول اضافی برای راه اندازی کسب و کار خود شروع می‌کنند.

خلاصه

راه‌های زیادی برای شروع سرمایه‌گذاری با پول کم وجود دارد، با بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین و مبتنی بر اپلیکیشن، این کار را آسان‌تر از همیشه می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک جایی شروع کنید. خود آینده شما، شما را به خاطر آن دوست خواهد داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *