0

بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی

بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا برای افزایش فروش، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. همچنین به یک شرکت کمک می‌کند تا مشتریان را برای خرید سایر خدمات یا محصولات مرتبط ترغیب نماید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی آشنا کنیم:

انواع تبلیغات مجازی

برای بازاریابی مجازی کسب‌وکار شما چه چیزی لازم است؟ بدون انتظار سال‌ها برای ارتقاء رتبه‌بندی در SERPهای گوگل، یک کارآفرین چگونه می‌تواند کسب و کار خود را به نمایش بگذارد؟ قطعاً راه‌هایی برای بازاریابی کسب‌وکار وجود دارد که بازدهی بهتری را نسبت به سایرین در زمان سرمایه‌گذاری شما ارائه می‌دهد.
برخی از روشها هفته‌ها طول می‌کشد. درحالی‌که بعضی‌ها به ماه‌ها و سال‌ها زمان نیاز دارند. در زیر چند مورد از انواع تبلیغات مجازی آورده شده است:

تبلیغات فیس بوک

تبلیغات فیس‌بوک، درحالی‌که رایگان نیستند، فرصتی عالی برای دستیابی به اطلاعات جمعیتی مناسب برای کسب‌وکار شما هستند. تا زمانی که مشتری خود را به‌خوبی می‌شناسید، می‌توانید از معیارهایی مانند علایق، موقعیت جغرافیایی، وضعیت تأهل، سن و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید تا مشتریان بالقوه را برای ارسال به صفحات فرود با هدف استراتژیک، که به عنوان صفحات فشرده نیز شناخته می‌شوند، پیدا کنید.

سایت‌ Angie’s List یا TripAdvisor.

سایت‌هایی مانند Angie’s List و TripAdvisor برای هر کسب‌وکاری راهی جهت دستیابی به مخاطبان عظیم و مشتریان بالقوه ارائه می‌کنند. این سایت‌ها منبعی عالی برای یافتن هر کسب‌وکار محلی هستند و به شما این فرصت را می‌دهند که مشتریان را بر اساس تجربیات‌شان در مورد شرکت شما بررسی کنند.
اگر خدمات می‌فروشید، لیست Angie را امتحان کنید. اگر در زمینه سفر هستید، چرا در تریپ ادوایزر لیست نمی‌کنید؟ این پیوندها نه تنها برای سئو خوب هستند، بلکه به مخاطبان زیادی از مشتریانی که به دنبال محصولات یا خدمات در صنعت یا جایگاه شما هستند دسترسی خواهید داشت. برای ایجاد یک فهرست خوب وقت بگذارید و مشتریان را به آنجا سوق دهید تا نظرات معتبری را بر اساس تجربیات خود از خدمات شما ارسال کنند.

پلتفرم‌های Yelp و Trust Pilot

یکی از موانعی که صاحبان کسب‌وکار و متخصصان را به طور یکسان باز می‌دارد، اعتماد است. مردم تمایلی به اعتماد به کسب‌وکارهایی ندارند که اطلاعات مستقیمی از آنها ندارند یا کسی را که با آنها کارکرده است نمی‌شناسند. واضح است که سایت‌هایی مانند Yelp یا Trust Pilot می‌توانند در این زمینه کمک کنند.
Trust Pilot و Yelp به طور خاص برای کمک به مصرف‌کنندگان در یافتن شرکت مناسب برای کار اختصاص داده شده‌اند و با ارائه تجربیات مشتریان گذشته با شرکت، شفافیت را افزایش می‌دهند. این سایت‌ها بزرگ‌ترین سایت‌ها در جهان برای بررسی آنلاین هستند و باید برای کمک به ایجاد اعتماد با مصرف‌کنندگان بالقوه مورداستفاده قرار گیرند.

ریچ اسنیپت‌ها، AMP و FBIA

اگر به دنبال جلب توجه با محتوای خود هستید، می‌توانید از ریچ اسنیپت‌ها، صفحات تلفن همراه تسریع‌شده (AMP) یا مقالات فوری فیس‌بوک (FBIA) برای کمک به قرار گرفتن در معرض اولیه استفاده کنید. ریچ اسنیپت‌ها برای تعدادی از فرم‌های محتوا از جمله مقالات از طریق مشخصات AMP، مشاغل محلی، موسیقی، دستور العمل‌ها، نظرات، تلویزیون، فیلم‌ها و ویدیوها اعمال می‌شوند.
افزونه‌های وردپرسی وجود دارد که می‌توانید از طریق مشخصات Schema.org برای ریچ اسنیپت‌ها به همراه پلاگین‌هایی مانند AMP و FBIA استفاده کنید.

سایت‌های کسب‌وکار Yahoo Local و Google Local

اگر یک کسب‌وکار محلی دارید و به دنبال جذب مشتریان نزدیک به یک مکان کاملاً حضوری هستید یا خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهید که از نظر جغرافیایی خاص است، باید کسب‌وکار خود را در سایت‌های فهرست مشاغل محلی مانند Yahoo Local و Google Local فهرست کنید.
Google Local روشی بسیار قدرتمند برای فهرست کردن و تأیید اطلاعات کسب‌وکار شما است که جزئیات عمومی مانند آدرس شرکت شما برای نمایش نقشه‌های Google، ساعات کاری فروشگاه و سایر اطلاعات مربوط به کارتان را در اختیار افراد قرار می‌دهد. اما باید اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات را دقیق و به‌روز نگه دارید.

امضای ایمیل مارک‌دار

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید کسب‌وکار خود را به‌صورت آنلاین بازاریابی کنید، استفاده از امضای ایمیل مارک‌دار است. پیوندهای خود و هرگونه تمجید احتمالی که ممکن است شرکت شما دریافت کرده باشد را مستقیماً در امضای ایمیل خود قرار دهید. این کمک می‌کند تا به طور منفعلانه کسب‌وکار خود را برای افرادی که روزانه با آنها در تماس هستید تبلیغ کنید.

ایجاد هشتگ‌های مرتبط در پینترست و اینستاگرام بر روی عکس‌ها و فیلم‌ها

بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی

تعدادی سایت با دامنه بالا وجود دارد که می‌توانید عکس‌ها و ویدئوها را در آن‌ها پست کنید تا دنبال‌کننده‌ای داشته باشید. پینترست، فلیکر، تامبلر و اینستاگرام ابتدا به ذهن می‌رسند. از هشتگ‌ها و توضیحات مرتبط برای دسته‌بندی مناسب مطالبی که درباره آن پست می‌کنید استفاده کنید، و دیگران را در صنعت یا پست‌های تخصصی خود با آن هشتگ‌ها دنبال کنید.
این یک تکنیک بازاریابی آنلاین نیست که فروش فوری یا حتی ترافیک آنی را برای شما به ارمغان بیاورد. زمان می‌برد؛ اما تا زمانی که در حال افزایش ارزش هستید و در مورد کاری که انجام می‌دهید اشتیاق دارید، این پیگیری را در ماه‌ها و سال‌های آینده ایجاد خواهید کرد. حتماً نظر بدهید، لایک کنید و تا آنجا که ممکن است با پست‌های دیگران ارتباط برقرار کنید تا در ابتدا خودتان را به آن‌ها برسانید.

وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها

اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از تبلیغات آنلاین به دست آورید، باید یک وب‌سایت یا وبلاگ داشته باشید. بیشتر تبلیغات آنلاین برای هدایت افراد به وب‌سایت شما، در صورت تمایل، یک مرکز طراحی شده است. درصد زیادی از کاربران اینترنت از این فضا به‌عنوان انتخاب ترجیحی خود برای یافتن اطلاعات در مورد کالاها و خدمات استفاده می‌کنند. وب‌سایت یا وبلاگ شما یک ویترین مغازه دائمی است که 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته در دسترس است.

بنرها و تبلیغات نمایشی

بنرهای نمایشی یا تبلیغات بنری اولین روش اصلی مورداستفاده برای تبلیغات آنلاین بودند. تا سال 2009، آنها به کمتر از 23 درصد از هزینه تبلیغات آنلاین کاهش یافتند؛ زیرا تبلیغات پرداخت به‌ازای کلیک یا کلمه کلیدی به نیروی غالب تبدیل شد.
بنرهای نمایشی هنوز هم کاربرد دارند و برای پیشنهادهای ویژه یا برای تقویت یک برند خوب هستند. تبلیغات بنری تبلیغات کوچکی هستند که معمولاً به شکل‌های مستطیلی مختلف ارائه می‌شوند. آنها در وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شوند و مستقیماً به‌عنوان پیوندی به وب‌سایت آگهی‌دهنده عمل می‌کنند: وقتی روی یک بنر کلیک می‌کنید مرورگر شما فوراً شما را به آن سایت هدایت می‌کند.

پرداخت به‌ازای کلیک (PPC) یا تبلیغات کلمه کلیدی

موتورهای جستجو و بسیاری از وب‌سایت‌ها (از جمله سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و یوتیوب)، آگهی‌های کوچکی با URLهای جاسازی شده دارند. هنگامی که شخصی روی این تبلیغات کلیک می‌کند، شرکتی که آنها را در آنجا قرار داده است هزینه دریافت می‌کند.
بسیاری این روش را بهترین روش تبلیغات آنلاین می‌دانند و با سرعت قابل‌توجهی درحال‌ رشد است. برخلاف تبلیغات سنتی پرداخت به‌ازای کلیک کاربر فعال می‌شود. کاربران آن را دوست دارند، زیرا هیچ هزینه‌ای برای آنها ندارد و فقط در صورتی از آن استفاده می‌کنند که چیزی باشد که آنها را جذب کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *