0

کسب درآمد از دیدن فیلم

کسب درآمد از دیدن فیلم

تصور کنید بابت تماشای زیاد سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان از نتفلیکس پول دریافت می‌کنید. مثل یک رویا به نظر می‌رسد، درست است؟ اگر به شما بگویم که واقعاً می‌توانید آن را محقق کنید و با تماشای فیلم درآمد کسب کنید، چه؟

کسب درامد با تماشای فیلم

در شرایطی که جهان در میان یک بیماری همه‌گیر وحشتناک و قرنطینه مواجه است، تماشای فیلم با خانواده و دوستان به یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه بسیاری از مردم تبدیل شده است. با این حال، نیازی نیست که صرفا یک فعالیت تفریحی باشد. می‌توانید در حین خوردن تنقلات و تماشای فیلم دلخواهتان مقداری پول هم به دست آورید.

چقدر می توانید با تماشای فیلم درآمد کسب کنید؟

ایده کسب درآمد در حین انجام کاری که دوست دارید عالی و آسان به نظر می‌رسد. با این حال، باید توجه داشته باشید که فقط در موارد نادر به اندازه کافی درآمد کسب خواهید کرد و این نباید منبع اصلی درآمد شما باشد.

بیشتر روش‌های کسب درآمد از طریق فیلم‌ها را فقط می‌توان به‌عنوان یک شغل جانبی در نظر گرفت. به عنوان مثال، اگر واقعاً به فیلم‌ علاقه‌مند هستید و مهارت‌های لازم را دارید، می‌توانید یک منتقد سینما یا یک وبلاگ‌نویس شوید و آن را منبع اصلی درآمد خود قرار دهید. اما اگر فقط یک منبع درآمد اضافی می‌خواهید، می‌توانید کارهای آسانی مانند نظرسنجی، ارائه داده یا ارائه بازخورد را انجام دهید.

علاوه بر این، مقدار پولی که به دست می‌آورید به میزان زمانی که برای این فعالیت‌ها صرف می‌کنید بستگی دارد. در حالی که برخی از روش‌ها 50 دلار در سال پرداخت می‌کنند، بقیه حدود 10 دلار در ساعت پرداخت می‌کنند. بنابراین، اگر زمان خود را به درستی برنامه‌ریزی نمایید، می‌توانید از 10 تا 200 دلار در ماه درآمد کسب کنید.

چگونه با تماشای فیلم درآمد کسب کنیم؟

کسب درامد با تماشای فیلم

برخی از محبوب‌ترین و ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد از دیدن فیلم عبارت‌اند از:

یک تحلیلگر خلاق شوید

برخی از رسانه‌های پخش مانند نتفلیکس، هر از گاهی یک تحلیلگر خلاق یا یک برچسب‌گذار استخدام می‌کند. شما به سادگی باید برخی از نمایش‌ها یا فیلم‌ها را در پلتفرم تماشا کنید و در عین حال ژانر آنها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و بر این اساس برچسب بزنید.

برچسب زدن به این منظور انجام می‌شود که کاربران به کمک این برچسب‌ها بتوانند در یک فیلم یا یک نمایش راحت‌تر وب‌گردی کنند. متأسفانه، کار برای یک تحلیلگر خلاق به ندرت وجود دارد و بسیار رقابتی است زیرا برای تماشای فیلم‌ها و نمایش‌ها از خود نتفلیکس دستمزد دریافت می‌کنید.

در مورد فیلم‌ها وبلاگ بنویسید

اگر عاشق تماشای فیلم هستید و همچنین در نوشتن خلاقانه مهارت دارید، به راحتی می‌توانید با نوشتن نقد فیلم درآمد کسب کنید. شما به عنوان یک منتقد فیلم یا یک نویسنده سرگرمی، فیلم‌ها و برنامه‌های مختلفی را تماشا می‌کنید و با نوشتن نقد، نظر خود را در مورد آنها بیان می‌کنید. منتقدان فیلم بسیار جزئیات گرا هستند. آنها باید جنبه‌های مختلف یک فیلم را تحلیل و دیدگاه‌های خود را به صورت توصیفی ارائه کنند.

در نظرسنجی فیلم شرکت کنید

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از طریق تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی فیلم است. در این نظرسنجی‌ها، شما فقط باید به چند سوال ساده در مورد تجربه خود در حین تماشای فیلم پاسخ دهید، مانند لذت بردن، دوست نداشتن، میزان امتیاز دادن به فیلم‌ها و غیره.

برخی از برنامه‌های کاربردی محبوبی که برای شرکت در چنین نظرسنجی‌هایی به شما پول می‌دهند عبارتند از:

InboxDollars: یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که به دلیل نظرسنجی‌هایش شناخته شده است. شما می‌توانید از 0.50 تا 5.00 دلار فقط با صرف 3 تا 4 دقیقه در برنامه درآمد کسب کنید. جدا از آن، شما یک جایزه امضای 5 دلاری دریافت می‌کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید با تماشای ویدئوهای خاص، انجام بازی، خرید و حتی خواندن ایمیل‌ها درآمد کسب کنید! با این حال، شما باید حداقل 30 دلار قبل از نقدینگی درآمد داشته باشید.

Swagbucks: Swagbucks یکی دیگر از سایت‌های محبوب است که فرصت‌های زیادی را برای کسب درآمد با پاسخ دادن به برخی نظرسنجی‌های ساده ارائه می‌دهد. با استفاده از این وب سایت می‌توانید ماهیانه 100 دلار درآمد داشته باشید. Swagbucks به شرکت کنندگان خود از طریق کارت‌های هدیه، کدهای تبلیغاتی و بازپرداخت پول پرداخت می‌کند.

MyPoints: برنامه دیگری است که برای پاسخ دادن به برخی نظرسنجی‌ها کارت هدیه و حتی انتقال را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، فقط برای ثبت نام، 10 دلار جایزه دریافت خواهید کرد!

نوشتن زیرنویس فیلم

برای کسب درآمد به عنوان تولید کننده زیرنویس باید دقت شما فراتر از تماشای فیلم باشد. همچنین شما باید سریع، دقیق و مسلط به زبان انگلیسی باشید تا بتوانید از این روش درآمد کسب کنید. طبق گفته Glassdoor، میانگین دستمزد برای یک تیتراژ حدود 14 دلار در ساعت است.

یک منتقد فیلم شوید

منتقد سینما راه هیجان انگیز دیگری برای کسب درآمد برای علاقه‌مندان به فیلم است. منتقدان حرفه‌ای فیلم بخش مهمی از صنعت سرگرمی هستند. به عنوان یک منتقد سینما، باید از عناصری که برای ساختن یک فیلم گرد هم می‌آیند، اطلاعات خوبی داشته باشید. منتقدان سینما فیلم‌ها و جنبه‌های مختلف فیلمسازی را عمیقاً تحلیل می‌کنند و دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کنند تا مخاطب فیلم راربهتر درک کند. منتقد بودن بیش از یک منتقد فیلم است و برای ورود به این صنعت باید کمی بیشتر تلاش کنید.

علاوه بر این، این شغل دارای امتیازات و شهرت خاص خود است. شما دعوت‌نامه‌هایی برای انتشار اولیه دریافت خواهید کرد. مجلات، روزنامه‌ها، رسانه‌های دیجیتال و غیره با شما تماس خواهند گرفت و مهمتر از همه، دستمزد خوبی دریافت خواهید کرد. به طور متوسط ​​منتقد فیلم سالانه حدود 30000 دلار دستمزد می‌گیرد.

 ارائه داده‌ها

برخی از شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها به افراد برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به عادت‌های تماشای آن‌ها پول می‌دهند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به داده‌های خود دسترسی داشته باشید و سپس با تماشای فیلم‌ها و نمایش‌های مورد علاقه خود شروع به کسب درآمد کنید. نیلسن یکی از شرکت‌های بسیار محبوب است که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد تمایلات تماشای شما پول می‌پردازد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن موبایل آنها را نصب و تا 50 دلار در سال درآمد کسب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *