1

معرفی شغل های خدماتی پر درآمد

معرفی شغل های خدماتی پر درآمد

مشاغل طیف وسیعی از فرصت‌ها را در زمینه‌هایی مانند بازاریابی، مالی، توسعه و رهبری شرکت ارائه می‌دهند. بسیاری از این موقعیت‌ها حقوق رقابتی با پتانسیل درآمدی بالا پرداخت می‌کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل می‌تواند به شما کمک کند بهترین مسیر شغلی به سمت یک موقعیت پردرآمد را تعیین کنید. در این مقاله به بررسی برخی از پردرآمدترین شغل‌های خدماتی پرداخته‌ایم:

شغل‌های پردرآمد خدماتی

معرفی شغل های خدماتی پر درآمد

مردم تمایل دارند فکر کنند که برای شروع یک کسب و کار موفق، باید یک ایده کسب و کار فناوری میلیارد دلاری مانند فیس بوک یا آمازون داشته باشند. در واقع، ایجاد چنین کسب و کاری بسیار سخت است و موفقیت در دنیای استارتاپ‌های فناوری حتی سخت‌تر از آن است. تحقیقات نشان می‌دهد که 75 درصد استارت‌آپ‌های سرمایه‌گذاری شده شکست می‌خورند.

شغلی با احتمال موفقیت بسیار بالاتر که می‌توانید از امروز شروع کنید، کسب و کاری است که در آن شما نوعی خدمات را می‌فروشید. مصرف‌کنندگان راحت طلب همیشه به دنبال راهی برای انجام بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر کارها هستند. اغلب، این به معنای مراجعه به یک کارآفرین خدمات تخصصی است که می‌داند چگونه کار را به درستی انجام دهد. در اینجا، ما چند مورد از مشاغل خدماتی پردرآمد را آورده‌ایم:

قفل‌ساز سیار

شما به عنوان یک قفل ساز سیار کلیدهای موفقیت را در دست دارید. برای بهترین نتیجه، با یک تلفن همراه و ون آماده فعالیت 24 ساعته باشید. با برخی آموزش‌ها و تجهیزات اولیه بر این تجارت مسلط خواهید شد.

مربی دفاع شخصی

افراد در هر سن و پیشینه‌ای نیاز به مهارت‌های دفاع شخصی دارند که می‌توانید به آنها آموزش دهید تا بهره‌مند شوند. با آموزش دادن به دیگران در رشته‌هایی که آموخته‌اید مانند آیکیدو، کاراته، یا به سادگی مهارت‌های آگاهی ایمنی، کسب و کار خود را شروع کنید.

مکانیک سیار

به عنوان یک مکانیک، دانش خوب تکنیک‌های تعمیر خودرو و فهرستی از مراجعات به شما کمک می‌کند تا درامد را افزایش دهید. با ارائه خدمات به طور مستقیم در خانه یا محل کار مشتریان، کسب و کار خود را در مسیر سریع قرار دهید.

خیاط

به عنوان یک خیاط، راه موفقیت را با تغییر لباس و یا ایجاد پوشاک جدید شروع کنید. خدمات خود را در بوتیک‌ها و خشک‌شویی‌های محلی پخش کنید، چرخ خیاطی خود را به برق بزنید و شروع به دوخت کنید.

کارواش سیار

کسب و کار خود را به راه بیندازید و به عنوان یک کارواش سیار، سود خوبی به دست آورید. بگذارید کمی آب و صابون همراه با چند پارچه کهنه، برس، و دستگاه کارواش معجزه کند. سپس با بازاریابی خدمات خود به فروشندگان خودرو، صاحبان ناوگان حمل و نقل و شرکت‌ها، درامد خود را افزایش دهید.

تدریس خصوصی

یکی دیگر از شغل‌های خدماتی تدریس خصوصی است. شما می‌توانید به عنوان یک معلم خصوصی، به دیگران کمک کنید تا در مطالعات خود پیشرفت کنند. به دانش‌آموزان خود کمک کنید تا با کمی راهنمایی و پشتیبانی مجرب به کلاس خود برسند.

مشاوره برندینگ

نه تنها یک مشاور برندینگ برای به دست آوردن منابع مالی بسیار مهم است، بلکه ابزاری ارزشمند برای پیش‌بینی و مقابله با فراز و نشیب‌های اجتناب‌ناپذیر یک کسب و کار است. با مهارت‌های بالا و دانش عمومی کسب‌ و کار، به مشتریان نشان دهید که چگونه بهترین برنامه‌های خود را ارائه دهند و در عین حال آن‌ها را به انجام برسانند.

 حسابداری

داشتن حسابدار برای هر کسب و کاری ضروری است. برای صاحبان مشاغلی که زمان کمی دارند، خدمات حسابداری نه تنها صرفه جویی در زمان، بلکه یک دارایی است.

خدمات فنی

با مهارت‌های ابتدایی لوله‌کشی، نقاشی، درزبندی و تمیز کردن، وارد بازار مسکن شوید. صاحبخانه‌های پرمشغله و دفاتر لیزینگ می‌توانند از مهارت‌های دست‌ساز شما بهره ببرند، در حالی که شما به نوبه خود با تعمیر واحدهای خالی برای مستاجران جدید، سود مفیدی کسب می‌کنید.

نقاشی خانه

مهارت‌های نقاشی خود را تقویت کنید و برای رنگ‌آمیزی خانه‌های شهر به رنگ قرمز، سفید یا آبی آماده شوید. فقط کامیون خود را با برس، غلتک و نردبان بارگیری کنید و برای این شغل خدماتی آماده شوید!

خدمات جابه‌جایی و باربری

با ایجاد کسب و کار خود تحت عنوان باربری می‌توانید سود خوبی کسب کنید. جابه‌جایی وسایل منازل و دفاتر همیشه وجود دارد. پس نگران آینده شغلی آن نباشید.

دکوراسیون منزل

برای هماهنگ کردن فضای داخلی مورد نظر مشتریان، با فروشگاه‌های مبلمان و لوازم جانبی محلی، مغازه‌های رنگ‌فروشی و فروشگاه‌های فرش و پارچه‌فروشی کار کنید. به یاد داشته باشید: کلید ورود به درب این تجارت ابتدا تزئین خانه خود است.

خدمات نظافت مسکونی

نظافت منازل راه خوبی برای مشغول نگه داشتن بدن است و یک شغل خدماتی محسوب می‌شود. از طبقه همکف با تمیز کردن، جارو کردن و گردگیری یک خانه شروع و کسب درآمد کنید.

تعمیر کامپیوتر

در جامعه مبتنی بر رایانه امروزی، «از کار افتادن» رایانه می‌تواند هم پرهزینه و هم تشدیدکننده باشد. به‌عنوان یک تعمیرکار حرفه‌ای، مجهز به تجهیزات تشخیصی اولیه و دانش فنی باشید تا بتوانید رایانه‌های مشتریان را تعمیر کنید.

تحقیقات اینترنتی

وقتی صحبت از گشت و گذار در اینترنت به میان می‌آید، قطعا به خدمات اینترنتی فکر می‌کنید. با کمی مهارت در موتورهای جستجو و بازاریابی، اطلاعات را در دسترس مشتریان قرار دهید و سود خالص کسب کنید.

طراح وب‌سایت

با نرم‌افزارهای تخصصی، ایجاد وب‌سایت‌ها آسان می‌شود، به شرطی که اطلاعات فنی و گرافیکی اولیه را داشته باشید. با کمک به کسب و کارها در ایجاد یک سایت، شروع به کار کنید. مشتریان فعلی نیز برای به روز نگه داشتن وب‌سایت خود به کمک نیاز دارند.

خدمات عکاسی و فیلمبرداری

با توجه به فرصت‌های عکاسی در عروسی‌ها، مهمانی‌ها، رویدادهای خاص و موارد دیگر می‌توانید به عنوان یک عکاس مستقل روی سود خود تمرکز کنید. آماده باشید تا آخر هفته‌ها و عصرها کار کنید (زمانی که مشتریان زیادی به خدمات شما نیاز دارند) و دستیار استخدام کنید تا به شما در این زمینه کمک کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محسن تاجیک گفت:

    سلام مطالب مفید بود متشکرم از شما .من هم ایده‌ای دارم فقط میترسم اجرا کنم میگم شاید موفق نشوم.یک انباری در پشت بام نه بصورت سنگین مثل مصالح آهن سیمان گچ بلکه خیلی سبک حمل و به بام برده میشود و همانجا نصب میشود.لطفا راهنمایی بفرمایید.