0

معرفی راه های کسب درآمد در حیاط خانه

معرفی راه های کسب درآمد در حیاط خانه

کسب درآمد تمام وقت از یک خانه ممکن است طولانی به نظر برسد، اما یک جریان درآمد کوچک از چندین مکان مختلف می‌تواند حجم بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. در اینجا لیستی از ایده‌های ساده و حداقل سرمایه مورد نیاز برای کسب درآمد در حیاط خانه آورده شده است.

کسب درآمد در حیاط خانه

یکی از واضح‌ترین راه‌های کسب درآمد از خانه‌داری استفاده از باغچه یا حیاط آن است. اکثر خانه‌های دارای حیاط می‌توانند از فضای خود برای کسب درآمد استفاده کنند. همیشه بازاری برای محصولات تازه و ارگانیک وجود خواهد داشت. همچنین می‌توانید از یک سبد محصولات تازه برای مبادله کالاها و خدمات دیگر استفاده کنید. ما در اینجا چند مورد از ایده‌های کسب درامد از باغچه حیاط خانه را برای شما تهیه کرده‌ایم:

یک باغچه گیاهی بوجود آورید

معرفی راه های کسب درآمد در حیاط خانه

گیاهان تازه در بازارهای کشاورزان به خوبی به فروش می‌رسند. اگر بتوانید به طور منظم محصولات خود را به کافه‌ها و رستوران‌های محلی عرضه کنید، آنها را می‌خرند. چند مورد از ایده‌های کسب درامد از کاشت گیاهان در حیاط خانه در زیر آمده است:

گل‌های خوراکی پرورش دهید

یونجه بکارید و بفروشید.

قارچ پرورش دهید.

کاشت لوبیا، نخود، فلفل و …

یک باغ میوه یا تکه توت بکارید و خودتان بچینید یا در بازار بفروشید.

یک باغ سبزی بزرگ بسازید و گیاهان پر سود مانند سبزیجات سالاد، تربچه، هویج و سایر سبزیجات را بفروشید.

یک مزرعه کرم ایجاد کنید و آنها را به باغبان‌های دیگر بفروشید.

از زباله‌های محلی استفاده کنید و آنها را به کود کمپوست تبدیل کنید و بفروشید

توت‌ها یا درختان دیگر را برای فروش پرورش دهید.

یاد بگیرید که چگونه درختان میوه را پیوند بزنید و آنها را به دیگران عرضه کنید.

یک گلخانه پر از گوجه فرنگی بسازید و محصولات آنها را بفروشید

سیر یک محصول مفید و پر سود است، به خصوص زمانی که به صورت ارگانیک رشد می‌کند.

گیاهان رایج مورد استفاده برای داروهای گیاهی را پرورش دهید

علاوه بر فروش میوه و سبزیجات ارگانیک، پرورش گل‌های آپارتمانی راه دیگری برای کسب درآمد از این طریق هستند.

کسب درآمد از حیوانات

شما برای پرورش برخی حیوانات به مقداری زمین نیاز دارید، اما تعجب خواهید کرد که چقدر فضای کمی برای یک جفت بز شیردوش کوچک چند مرغ یا بلدرچین مورد نیاز است. اگر حیاط بزرگی دارید، مطمئناً گزینه‌های شما برای کسب درآمد از خانه‌داری بسیار متنوع‌تر است.

بزها را برای شیردوشی یا گوشت پرورش دهید و بفروشید

هر حیوانی را پرورش دهید و بچه‌های آن‌ها را بفروشید مانند جوجه، بلدرچین، گوسفند، بز، خرگوش.

تخم بلدرچین به خوبی در بازار به فروش می‌رود و شما به فضای زیادی نیاز ندارید.

فروش تخم مرغ: مردم برای تخم مرغ تازه و محلی پول خوبی پرداخت می‌کنند.

تخم اردک: همیشه بازاری برای تخم اردک وجود دارد

خرگوش‌های خانگی و مینی لوپ‌های فانتزی فروش خوبی دارند

برای فصل تعطیلات مرغ گوشتی یا بوقلمون پرورش دهید. جوجه‌های یکروزه را بخرید و آنها را تا حد تخم‌گذاری بزرگ کنید و بفروشید.

تخم‌ها را جوجه کشی کنید و جوجه‌های حاصل را بفروشید. این به ویژه برای نژادهای کمیاب مفید است.

دنیا به زنبورداران مسئول بیشتری نیاز دارد و اگر این کار را به خوبی انجام دهید، با طلای مایع پاداش خواهید گرفت.

اجاره حیاط خانه

علاوه بر فروش از باغ خود، می‌توانید حیاط خانه خود را برای اهداف مختلف اجاره دهید. به عنوان مثال، اگر حیاط خوبی دارید، می‌توانید آن را برای مهمانی‌ها اجاره دهید، توصیه می‌کنیم با مهمانی‌های کودکان شروع کنید. اگر باغی چشمگیر، با چشم انداز بصری خاص، مانند گیاهان زیبا یا گوشه و کنارهای اسرارآمیز و مخفیگاه‌های دیگر دارید، می‌توانید با اجاره حیاط خود برای کلاس‌های نقاشی درآمد داشته باشید.

عکاس گل و گیاه

عشق خود به گیاهان و عکاسی را با هم ترکیب کنید تا یک حرفه تمام وقت به عنوان یک عکاس باغ ایجاد کنید. برای نشان دادن هنر خود، روی تصاویر گیاهان، گل‌ها، گلدان‌ها و سایر چیزهای جذاب در باغ در اینستاگرام، فیس‌بوک یا پینترست کلیک کرده و آپلود کنید. پیوندهای مربوطه را با وب سایت‌های باغبانی به اشتراک بگذارید تا در پروژه‌های مهم همکاری کنید. همچنین اگر باغچه زیبایی دارید می‌توانید به‌عنوان یک آتلیه کوچ از آن استفاده کرده و از مشتریان عکاسی کنید.

یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

ویدئوهایی از چالش‌های باغبانی روزانه و راه‌حل‌های آنها ضبط کنید تا با مخاطبان خود در سراسر جهان تعامل داشته باشید. همچنین، ویدئوهای آموزشی از رشد گیاهان و گل‌های کمیاب را به اشتراک بگذارید تا معروف شوید. این امر علاوه بر کمک به امور مالی شما، حضور جهانی نیز ایجاد خواهد کرد.

یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کنید و با ویدیوهای آموزنده کوتاه شروع کنید تا بیننده را افزایش دهید. همچنین با سایر سازندگان برای تبلیغ و حمایت‌های مالی کانال خود همکاری کنید.

مبلمان بسازید

اگر در کار چوب و کنده کاری مهارت دارید، سعی کنید مبلمان مناسب باغ بسازید. نیمکت‌های حیاط، گلدان‌های عمودی، نردبان‌ها، میزهای چای‌خوری، صندلی‌ها و موارد دیگر را امتحان کنید. این یکی از بهترین ایده‌ها برای کسب درآمد از باغچه خانه است.
با فروشگاه‌های مبلمان محلی تماس بگیرید و محصولات خود را در آنجا فهرست کنید. اگر یک کاربر اینترنتی هستید، سعی کنید محصولات خود را به صورت آنلاین در دیوار یا دیجی کالا بفروشید یا برند شخصی خود را به صورت دیجیتالی ایجاد کنید.

یک طراح داخلی با تخصص در باغچه شوید

اگر به باغبانی و طراحی علاقه دارید، طراحی داخلی باغچه و حیاط خلوت بهترین گزینه برای کسب درآمد از آن است. می‌توانید یک وب‌سایت، صفحه اینستاگرام یا یوتیوب راه اندازی کنید. طرح‌های نهایی و توصیفات مشتریان را به اشتراک بگذارید. به مرور به عنوان یک متخصص طراح باغچه معروف خواهید شد و کسب درامد خواهید داشت.

یک کافی شاپ راه اندازی کنید

این ایده منحصر به فرد برای کسانی که دارای یک حیاط نسبتا بزرگ هستند عالی است. از آنجایی که افراد بیشتر به دنبال فضای آرام برای نوشیدن قهوه و یا انجام فعالیت و قرارهای کاری دارند، می‌توانید با تبدیل کردن حیاط خانه خود به کافی شاپ درامد کسب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *