0

معرفی بهترین کتاب های انگیزشی

معرفی بهترین کتاب های انگیزشی

انگیزه ما را در زندگی به جلو سوق می‌دهد، اما این احساسی است که می‌توان آن را به راحتی از دست داد. ممکن است روابط، مشاغل و پروژه‌های جدیدی را با بهترین نیت شروع کنیم. اما اگر ندانیم چگونه با انگیزه بمانیم، یا اگر افراد با انگیزه و سازنده اطرافمان نباشند که ما را تشویق کنند، تقریباً نمی‌توانیم این احساس را داشته باشیم.
در حالی که موفقیت برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد، اگر می‌خواهید به اهداف خود برسید و رویاهای خود را زنده کنید، کتاب‌های انگیزشی می‌توانند کمک کنند. مهم نیست در کجای زندگی هستید. خواندن این فهرست از بهترین کتاب‌های روانشناسی انگیزشی می‌تواند به شما کمک کند تا از باورهای محدودکننده رها شده و به آزادی شخصی دست یابید و به موفقیت برسید.

کتاب های انگیزشی معروف

معرفی بهترین کتاب های انگیزشی

ما لیستی از بهترین کتاب‌های انگیزشی را ایجاد کردیم. به موردی که برای شما جذاب است نگاهی بیندازید و از زبان متفکرانه و روشنگر برای تقویت زندگی روزمره خود و تجربه‌ای سازنده‌تر و رضایت‌بخش‌تر استفاده کنید.

با اقتدار برخاستن: اثر برنه براون

برنه براون در با اقتدار برخاستن پیشنهاد می‌کند که مبارزه بخشی از شرایط انسانی است. این بزرگ‌ترین دعوت ما به شجاعت است. اگر به دنبال کتابی انگیزشی هستید که داستان‌های شخصی را با درس‌های زندگی انگیزشی در مورد هماهنگ شدن با آسیب‌پذیری‌ها و استفاده از آنها به نفع خود ترکیب کند، این کتاب برای شما مناسب است.
براون از خوانندگان می‌خواهد بدانند که همه ما با داستان‌های دلخراش، شکست و خود محدودکننده دست و پنجه نرم می‌کنیم. براون بار دیگر ما را تشویق می‌کند تا چالش‌برانگیزترین زمان‌هایمان را فرصت‌هایی برای دستیابی به معنا، خرد و امید عمیق‌تر ببینیم.

نوشتن برای سعادت: اثر دیانا راب

مانند یک درمانگر خوب که سؤالات درست می‌پرسد، نوشتن برای سعادت، یکی از آن کتاب‌های انگیزشی است که از خوانندگان می‌خواهد کارهای شخصی مورد نیاز برای ایجاد تغییرات در زندگی را انجام دهند.
این کتاب با دستورات نوشتن به شما کمک می‌کند داستان شخصی خود را به شیوه‌ای قدرتمند بیان کنید، واقعاً پتانسیل تغییر زندگی شما را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به خواندن کنید و دستورات نوشتن را به هر کجا که ممکن است شما را هدایت کنند دنبال کنید.

جریان: روانشناسی تجربه بهینه اثر میهالی سیکسزنت

این کتاب توسط یک روانشناس نوشته شده است. می‌تواند به شما کمک کند «جریان» یا حالتی را که در آن لذت عمیق، خلاقیت و درگیری کامل با زندگی را تجربه می‌کنید، پیدا کنید. مهمتر از یافتن جریان خود استفاده از پتانسیل کامل آن است. شما باید بدانید جریان چگونه کار می‌کند و یاد بگیرید چگونه آن را برای خود کارساز کنید.
سیکسزنت به خوانندگان می‌آموزد که چگونه جریان خود را کنترل کنند نه اینکه آن را به شانس بسپارند. به عبارت دیگر، اگر بدانید در زندگی چه می‌خواهید، می‌توانید از این کتاب انگیزشی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.

جادوی بزرگ زندگی خلاق فراتر از ترس: اثر الیزابت گیلبرت

ممکن است الیزابت گیلبرت نویسنده پرفروش را از خاطرات الهام بخشش بخور، دعا کن، عشق بورز یا نسخه سینمایی با جولیا رابرتز بشناسید، اما جادوی بزرگ واقعاً گوهر پنهان گیلبرت است. در اینجا، او به ماهیت الهام می‌پردازد، از کجا می‌آید و چه چیزی برای تبدیل یک ایده به یک خلاقیت لازم است.
هرکسی که تا به حال یک بلوک خلاقانه را تجربه کرده است، یا احساس می‌کند در یک پروژه یا کار گیر افتاده است. باید برای مطالعه این کتاب در مورد کنار گذاشتن ترس و دنبال کردن اهداف خود وقت بگذارد. این می‌تواند سوختی باشد که برای راه اندازی مجدد آتش خلاقانه خود به آن نیاز دارید.

چهار توافقنامه راهنمای عملی برای آزادی شخصی: اثر دان میگل رویز

این چهار توافق قول‌هایی هستند که می‌توانید به خودتان بدهید تا از امروز شروع به تغییر داستان زندگی خود کنید. در حالی که  ابتدا در اواسط دهه 90 نوشته شده بودند. هنوز توصیه‌های عملی برای انسان بهتر بودن و الهام بخشیدن به دیگران ارائه می‌شود. اگر احساس می‌کنید از مسیر اهداف خود خارج شده‌اید یا از هدف واقعی خود دور هستید، این کتاب ممکن است خط شروع تغییری باشد که به دنبال آن بودید.

انسان در جستجوی معنا: اثر ویکتور ای. فرانکل

ویکتور ای. فرانکل، روانشناس، کتاب «انسان در جستجوی معنا» را در سال 1946 پس از زنده ماندن از اردوگاه‌های مرگ نازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم نوشت. بخشی از خاطرات و بخشی کاوش معنوی در مورد آنچه که به زندگی ارزش زیستن می‌دهد. این کتاب کوتاه تصدیق می‌کند که ما به عنوان انسان هرگز نمی‌توانیم واقعاً از رنج اجتناب کنیم، اما می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه با آن کنار بیاییم، در آن معنا پیدا کنیم و با هدف جلو برویم.

قدرت مثبت اندیشی 10 ویژگی برای حداکثر نتیجه: اثر نورمن وینسنت پیل

اولین بار در سال 1952 منتشر شد، قدرت تفکر مثبت، کتاب اصلی در مورد قانون جذب و تجلی رویاهای شما به واقعیت است. در این ایده قدیمی بستگی دارد که ما ذاتاً قدرتمند هستیم و می‌توانیم سرنوشت خود را تحت کنترل بگیریم.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *