0

ترسناک ترین شغل های دنیا

ترسناک ترین شغل های دنیا

همیشه می‌گویند “کاری را که دوست دارید انجام دهید و کاری را که انجام می‌دهید دوست داشته باشید” ، اما تعداد کمی از افراد در این لیست احتمالاً از این حرف پیروی می‌کنند. کارهایی مانند تعمیر پل‌ها یا بالا رفتن از برج‌های 2000 فوتی یا پرواز با هواپیما در میان طوفان جزء ترسناک ترین شغل های دنیا هستند. همیشه کسی وجود دارد که مایل به انجام این مشاغل باشد. اما گاهی اوقات از روی ضرورت و ناچاری است.

ترسناک ترین شغل های دنیا

در اینجا به معرفی چند شغل ترسناک در دنیا پرداخته‌ایم.

 کنترل کننده ترافیک هوایی

کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی نقش مهمی در تضمین ایمنی شما در زمانی که در هوا هستید ایفا می‌کنند. آنها خلبانان را در هنگام برخاستن، در طول پرواز، نزدیک شدن به فرودگاه و هنگام فرود راهنمایی می‌کنند. این نقش مسئولیت بزرگی دارد و می‌تواند فشار زیادی را بر فرد وارد کند و آن را به یکی از ترسناک‌ترین و خطرناک‌ترین مشاغل روی زمین تبدیل نماید.

 خلبان بوش

خلبان بوش، خلبانی است که هواپیماهای کوچک را بر فراز زمین‌های ناهموار یا مناطق ناآرام به پرواز درمی‌آورد تا به مناطق دورافتاده غیر قابل دسترس یا خارج از مسیر هواپیماهای بزرگتر، معمولاً برای تحویل محموله، خدمات رسانی کند. این شغل خطرات بسیار بالایی دارد، مطالعات احتمال مرگ خلبان بوش در تصادف را یک در هشت ،در طول یک شغل 30 ساله نشان می‌دهد، بنابراین خلبانان بوش را در لیست 15 شغل ترسناک و خطرناک در جهان قرار می‌دهند.

تکنسین CTS DECON

پس از وقوع یک جنایت جدی و تکمیل تحقیقات، یک تکنسین CTS Decon یا تمیز کننده صحنه جرم باید وارد شود تا همه چیز را تمیز کند. CTS Decon مخفف “ضد آلودگی صحنه جرم و تروما” است. یک تکنسین CTS Decon باید با خطرات زیستی مانند خون پاشیده شده و بقایای انسانی مانند بافت مغز، و همچنین مواد شیمیایی خطرناک از مکان‌هایی مانند آزمایشگاه‌های متابولیت در تماس است را پاک نماید.

کارگران نفت

ارتفاعات شدید، دمای انجماد، آتش‌سوزی و انفجار دکل‌های نفتی، در صدر فهرست خطراتی هستند که روزانه یک کارگر سکوی نفتی با آن مواجه است.

 برق

یکی از مشاغل خطرناک و تهدید کننده زندگی، شغل برقکار است. قرار گرفتن در معرض سیم‌های برق فشار قوی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. برقکارها باید روی مجموعه‌های مدار، سیم‌های برق بالای سر و دسته‌های کابل کار کنند. خطر جراحت شدید و در برخی موارد مرگ بر اثر برق گرفتگی، ارتفاعات، آتش سوزی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، برق گرفتگی و حتی در مواردی انفجار وجود دارد.

تکنسین کریونیک

امروزه تنها تعداد کمی از افراد به عنوان تکنسین Cryonics کار می‌کنند، اما این باعث نمی‌شود که این کار کمتر ترسناک شود. Cryonics شامل تلاش برای حفظ افرادی است که به طور قانونی در دماهای بسیار پایین مرده‌اند ، به‌طوری‌که می‌توان آنها را در آینده با پیشرفت‌های پزشکی احیا کرد. حفظ اجساد مرده در دمای انجماد در تمام طول روز باعث می‌شود که تکنسین کریونیک حرفه‌ای بسیار ترسناک باشد.

کارگر معدن

ترسناک ترین شغل های دنیا

معدنچیان ساعت های طولانی را در زیر زمین، محدود به فضاهای کوچک و کار در تاریکی شدید می‌گذرانند. این یک کار بسیار خطرناک و ترسناک است و خطرات بسیار زیادی را به همراه دارد.

 کارگر ساختمانی

کارگران ساختمانی با خطراتی مانند سقوط، برق گرفتگی، قرار گرفتن مکرر در معرض صدای بلند، تنفس مواد خطرناکی که به ریه‌های آنها آسیب می‌رساند، مواجه می‌شوند.

اپیدمیولوژیست میدانی

اپیدمیولوژیست‌های میدانی، توسط سازمان‌ها استخدام می‌شوند تا به «مناطق آلوده» بروند و از شیوع یک بیماری کشنده و تبدیل شدن به همه‌گیری جلوگیری کنند. اپیدمیولوژیست‌های میدانی هر روز از نزدیک با میکروب‌ها، خون، سوزن‌ها و اجساد مرده سرو کار دارند.

خلبان بدلکاری

زندگی مرگبار به همراه شیرین کاری می‌تواند هیجان شدیدی را به همراه داشته باشد، اما می‌تواند خطرات زیادی را نیز به همراه داشته باشد. کار یک خلبان بدلکاری به مهارت‌ها، تمرکز و اعصاب شگفت انگیزی نیاز دارد، یک حرکت اشتباه در یک شیرین کاری می‌تواند به زندگی خلبان و تماشاگران پایان دهد.

 پاک‌کننده‌های شیشه ساختمان

این شیشه‌شوی‌ها جان خود را به خطر می‌اندازند و بلندترین ساختمان‌های جهان را در تمام طول سال درخشان و تمیز نگه می‌دارند. این پاک‌کننده‌ها از طناب‌ها صدها فوت در هوا آویزان می‌شوند تا بیرون برخی از بلندترین ساختمان‌های جهان را تمیز کنند، یک حرکت اشتباه می‌تواند کشنده باشد.

خلبانی از طریق طوفان

ناسا واقعاً می‌خواهد بفهمد که طوفان‌ها چگونه کار می‌کنند. به غیر از پرواز پهپادها، آنها همچنین دارای خلبانان اختصاصی هستند که به معنای واقعی کلمه درون یک طوفان پرواز کنند.

خبرنگار جنگ

اگر قصد دارید وارد این خط کار شوید، هر آنچه در مورد گزارش اخبار می‌دانید را از ذهن بیرون بیاورید. حفظ چهره‌ای صاف و ذهنی ثابت، در میان یک منطقه جنگی ویران شده، مداوم و وحشتناک یکی از ترسناک‌ترین و ستودنی‌ترین کارهای موجود است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *