0

ایده برای کسب و کار با گوشی

ایده برای کسب و کار با گوشی

کسب درآمد با گوشی هوشمند آسان‌تر شده است. فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد اضافی از تلفن خود به روش‌های مختلف وجود دارد. اگر به دنبال شارژ کردن حساب بانکی خود هستید، گوشی هوشمند شما ممکن است راهی برای انجام این کار باشد. ما در این مقاله برخی از راه‌های برتر برای کسب درآمد از تلفن همراه و نحوه شروع کار را بررسی می‌کنیم.

کسب درامد با گوشی رایگان

ایده برای کسب و کار با گوشی

اگر به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد نقدی در اوقات فراغت خود هستید، گوشی هوشمند می‌تواند به شما کمک کند تا مقداری درآمد اضافی داشته باشید. چه فقط چند دقیقه یا چند ساعت وقت داشته باشید، فرصت‌های زیادی برای به‌دست‌آوردن پول نقد یا دریافت کارت‌های هدیه و انواع دیگر جوایز از طریق بسیاری از برنامه‌ها در گوشی همراه وجود دارد. ما به برخی از بهترین ایده‌ها برای کسب درآمد با گوشی به صورت آنلاین از طریق برنامه‌های درآمدزای قانونی و نحوه شروع آنها نگاه خواهیم کرد.

ویدئوهای یوتیوب بسازید

یوتیوب یک پلت فرم محبوب برای سازندگان محتوا جهت انتشار ویدئو، افزایش مخاطب و کسب درآمد است. شما می‌توانید برای سرگرمی، کلاس‌های آموزشی آنلاین در مورد طرز تهیه کیک، درست کردن یک لباس ساده و غیره، کلیپ‌های کوتاه بسازید.
تنها چیزی که نیاز دارید یک کانال یوتیوب است که در آن بتوانید ویدئوهای خود را پست کنید، مردم را به اشتراک در کانال خود وادار و آنها را درگیر کنید. این یک منبع قابل اعتماد برای کسب درآمد فقط با گوشی هوشمند شما است.

اینلوئنسر شوید

امروزه اینستاگرام به یکی از معروف‌ترین پلت فرم‌های تجاری تبدیل شده است. با تولید ویدئوهای اینستاگرامی و تبدیل‌شدن به یک فرد محبوب و اینفلوئنسر می‌توانید در خانه با گوشی خود کسب درآمد کنید.

بازی کردن

یکی از راه‌هایی که کاربران اندروید و آیفون می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند، بازی است. با دانلود برنامه‌های موجود در گوشی خود می‌توانید بازی کنید. بسته به نوع بازی، می‌توانید امتیازاتی را کسب کنید که در ازای پول بازخرید می‌کنید یا پرداخت‌هایی را در قالب پول نقد پی پال، کارت‌های هدیه و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

تماشای فیلم‌ها در قبال پول

اگر چند دقیقه وقت دارید و می‌خواهید چند دلار درآمد داشته باشید، می‌توانید ویدیوها را تماشا کنید تا درآمد بیشتری به دست آورید.. برنامه‌های رایگان مانند Swagbucks، ClipClaps و FusionCash همگی برای تماشای ویدیوها به شما پول می‌دهند. از طریق این برنامه‌ها می‌توانید جوایزی کسب کنید و امتیازات جایزه‌ای را به دست آورید که برای کارت‌های نقدی و هدیه قابل بازخرید هستند.

دانلود برنامه‌های سرمایه‌گذاری

اپلیکیشن‌های سرمایه‌گذاری یکی از بهترین جریان‌های درآمد غیرفعال هستند که در هر دو فروشگاه Google Play و iPhone IOS موجود است، می‌توانید یک برنامه سرمایه‌گذاری را دانلود کنید و در عرض چند دقیقه یک حساب سرمایه‌گذاری ایجاد کنید.
در بورس و یا ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و کسب درآمد کنید. به یاد داشته باشید که سرمایه شما با سرمایه‌گذاری در معرض خطر است، بنابراین فقط تا جایی که می‌توانید برای نوسانات بازار سرمایه‌گذاری کنید.

دانلود برنامه‌های نظرسنجی

اگر به دنبال کسب درآمد و به اشتراک گذاشتن نظر خود هستید، شرکت در نظرسنجی‌های پولی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بسیاری از شرکت‌ها برای تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین از طریق برنامه‌هایی مانند Survey Junkie به شما پول می‌دهند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که نظرسنجی‌ها را کامل کنید و به سوالات نظرسنجی در موضوعات مختلف از جمله تست کاربر و تست محصول پاسخ دهید تا درآمد کسب کنید. پس از اتمام نظرسنجی، امتیازهایی دریافت می‌کنید که برای کارت‌های هدیه و پول نقد PayPal از آنها استفاده می‌کنید.

گرفتن عکس و فیلم برای پول اضافی

بسیاری از برنامه‌ها برای عکس‌ها و ویدئوهای شما هزینه می‌کنند، مانند Foap، Snapwire و EyeEm برخی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. می‌توانید عکس‌ها را از تلفن همراه خود در پلتفرم‌های آن‌ها آپلود کنید و در بازارشان در دسترس قرار دهید. این برنامه‌ها هر بار که عکس‌های شما به فروش می‌رسد یا فیلم‌های شما به آژانس‌ها و خریداران می‌فروشند، درصدی را به شما پیشنهاد می‌کنند.

فروش لوازم

یکی دیگر از راه‌های عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی، فروش اقلامی مانند پوشاک و لوازم خانگی در اپلیکیشن‌های آنلاین است. می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مانند دیجی کالا و دیوار برای فروش اقلام خود استفاده کنید. برخی از برنامه‌ها مانند دیجی کالا درصدی از هزینه‌ها را دریافت می‌کنند، اما برچسب حمل و نقل رایگان ارائه می‌دهند تا بتوانید اقلام خود را سریع ارسال کنید.
مهم است که اقلام را با این تفاوت‌های ظریف قیمت گذاری کنید تا مطمئن شوید که پول کافی به دست می‌آورید. این یک بخش رو به رشد با انتخاب‌های زیادی است، بنابراین بهترین برنامه را برای فروش انتخاب کنید.

معلم زبان شوید

بسته به زبان‌هایی که می‌دانید، می‌توانید آموزش دهید و ساعت‌های خود را برای درس‌ها تنظیم کنید. پس از اتمام درس‌ها با دانش آموزان، مبلغی را دریافت خواهید کرد که این روند را ساده و آسان می‌کند.

نقش خدمات مشتری را به عهده بگیرید

بسیاری از نقش‌های خدمات مشتری را می‌توان از طریق تلفن‌های همراه انجام داد، که آن را به روشی موثر برای کسب درآمد در حین کار پاره وقت تبدیل می‌کند. می‌توانید در خانه به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید و مشکلات مشتریان را حل کنید و هر ساعت درآمد کسب کنید.
بسیاری از شرکت‌ها برای این نوع نقش استخدام می‌کنند، بنابراین ارزش دارد که مراقب سایت‌های شغلی محبوب برای فرصت‌های خدمات مشتری باشید.

همین امروز کسب درآمد از گوشی خود را شروع کنید

به لطف تلفن‌های هوشمند، کسب درآمد از طریق تلفن شما راحت‌تر از همیشه شده است، و گزینه‌های آسان زیادی وجود دارد که می‌توانید از امروز شروع کنید تا پول بیشتری به دست آورید. می‌توانید سایر پست‌های کسب درآمد را در وب‌سایت ما برای الهام‌بخشی بیشتر و راهنمایی‌های دقیق جهت کمک به شما در شروع کسب درآمد مطالعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *