0

بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

اگر صاحب کسب‌ و کار کوچکی هستید و تجربه کمی در بازاریابی آنلاین دارید، ایجاد استراتژی برای تقویت حضور آنلاین شما ممکن است دشوار باشد. اما در این پست، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک را بیاموزید.

استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

موفقیت یک کسب و کار کوچک، ارتباط زیادی با برنامه بازاریابی آن دارد. بازاریابی برای جذب مشتریان مورد نیاز به منظور دوام و عملیاتی نگه داشتن یک تجارت استفاده می‌شود. استراتژی‌های بازاریابی برای کمک به کسب و کار در دستیابی به اهداف فروش و ابتکارات برندسازی کاربرد دارد و از طریق انواع تاکتیک‌ها، بازاریابان برای جذب مشتریان مناسب به کسب و کار تلاش می‌کنند.

وقتی صاحبان کسب و کار می‌نشینند تا برنامه بازاریابی خود را بنویسند، باید در نظر بگیرند که چه چیزی برای کسب و کار کوچک آنها منطقی است. وضعیت بازار چیست؟ و از کجا باید شروع کنند؟ در اینجا 5 استراتژی بازاریابی برای تنظیم کسب و کار کوچک شما برای موفقیت آورده شده است.

تبلیغات اینستاگرام

دو میلیون کسب و کار کوچک و متوسط در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند. این یک راه ارزان و مؤثر برای بازاریابی تقریباً هر مخاطبی است. تبلیغات اینستاگرام در هدف‌گذاری پیشرفته، برتری دارند. آنها به شما این امکان را می‌دهند که بر اساس مکان، علایق، سن، جنس، رفتار آنلاین و بسیاری از عوامل دیگر، مخاطب خاصی را هدف قرار دهید.

اگر کسب‌ و کاری دارید که دارای بخش بصری قوی است، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید. به عنوان زیرمجموعه فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام از پایگاه داده و گزینه‌های هدف یکسانی بهره می‌برد، در حالی که به شما امکان می‌دهد با مخاطبانی که برای فروش بصری مناسب‌تر هستند ارتباط برقرار کنید.

گوگل ادوردز

در هر ثانیه بیش از 40000 عبارت جستجو در گوگل وجود دارد. هیچ روش تبلیغاتی دیگری پتانسیل این را ندارد که کسب و کار شما را جلوتر از این روش جلوه دهد. گوگل ادوردز به نوعی پدرخوانده کانال‌های بازاریابی آنلاین است.  علیرغم اینکه یک کانال پولی است، هدف Adwords همچنان ارائه نتایج جستجوی مرتبط به کاربران است و در نتیجه، زمانی که از سئو داخلی مناسب استفاده می‌کنید هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

برخلاف بسیاری از کانال‌هایی که امروز در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، Adwords یک کانال همزیستی قابل توجه است که می‌تواند با بسیاری از استراتژی‌های دیگر برای به حداکثر رساندن خروجی جفت شود. به‌عنوان یک کانال بازاریابی پولی، به شما امکان می‌دهد تا نتایج فوری را به دست آورید و می‌توانید تا جایی که بودجه شما اجازه می‌دهد مقیاس‌بندی کنید.

بازاریابی محتوا

18 درصد از بازاریابان می‌گویند که بازاریابی محتوا بیشترین تأثیر تجاری را بر تجارت آنها داشته است. بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص و هدایت اقدامات سودآور مشتری است.

برخلاف تبلیغات پولی، بازاریابی محتوا بیشتر بر نتایج بلندمدت تمرکز دارد. بازده اولیه معمولا کم است، اما رشد طولانی مدت و پایدار در بازدیدکنندگان و مشتریان به تنهایی می‌تواند یک کسب و کار را انجام دهد. با این حال، بازاریابی محتوا آسان نیست، و نیاز دارد که هر عنصر به درستی انجام شود.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است. اکثر افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند بلافاصله از شما خرید نمی‌کنند. استفاده از ایمیل به عنوان یک استراتژی بازاریابی مزایای زیادی دارد. انجام آن آسان است، می‌تواند خودکار باشد، ارتباط آنی را فراهم می‌کند، هزینه بسیار کمی دارد و می‌تواند به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دست یابد.

HubSpot یک ابزار بازاریابی ایمیل قابل اعتماد با ویژگی‌های فراوان و رایگان بوده که برای مشاغل در حال رشد مناسب است. این ابزار به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های بازاریابی حرفه‌ای ایجاد کنید که مخاطبان شما را جذب کرده و رشد دهد.

سایر مزایای بازاریابی ایمیلی عبارتند از:

کم هزینه

دسترسی جهانی

آسان برای خودکار

تقسیم‌بندی آسان

ارتباط فوری

راه‌اندازی و اجرا آسان

ردیابی و بهینه‌سازی آسان

کانال‌های بازاریابی زیادی وجود دارد اما دشوار هستند. همان‌طور که ممکن است از لیست بالا متوجه شده باشید، بازاریابی ایمیلی یکی از معدود مواردی است که می‌توان آن را “آسان” توصیف کرد.

به گروه‌های تجاری محلی بپیوندید

پیوستن به گروه‌های تجاری محلی فرصتی است که با افراد همفکر دیگری که تجارت مشترکی با شما دارند ملاقات کنید. در حالی که بسیاری از گروه‌های کارآفرین عمومی وجود دارند، ممکن است گروه‌ها و جلسات ویژه‌ای نیز در منطقه شما وجود داشته باشد.

این گروه‌ها فرصتی عالی برای شنیدن ایده‌های دیگر افراد باهوش، اشتراک‌گذاری ارجاعات، یافتن استعدادها و شناسایی فرصت‌های جدید هستند. آنها همچنین یک کاتالیزور اصلی در گسترش شبکه شما در اطراف شهری هستند که در آن زندگی می‌کنید. در نهایت، این گروه‌ها می‌توانند منجر به سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت‌های سودآور شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *