0

آموزش نحوه سرمایه گذاری در متاورس و کسب درآمد از آن

آموزش نحوه سرمایه گذاری در متاورس و کسب درآمد از آن

از زمانی که فیس بوک نام خود را به متا تغییر داد، همه درباره متاورس صحبت می‌کردند. شما می‌توانید آن را مانند یک بازی آنلاین که توسط افراد واقعی پر شده است در نظر بگیرید. فروشگاه‌های مجازی، ادارات و سرگرمی‌ها دیگر رویای آینده نیستند.
در این مقاله می‌خواهیم سرمایه‌گذاری در متاورس و روش‌های مختلف برای کسب ارز دیجیتال، راه‌اندازی یک کسب‌ و کار، و ایجاد یک حرفه در آن را بررسی کنیم:

سرمایه‌گذاری در متاورس

بیایید با یک هشدار رسمی شروع کنیم: متاورس سرمایه‌گذاری ریسکی است. این همان چیزی است که بیت کوین ده سال پیش بود. مردم به ارزهای دیجیتالی می‌خندیدند و آنها را به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری مورد تمسخر قرار می‌دادند.
اکنون که ارزش بیت کوین در حال افزایش است، اشتباه نیست که بگوییم این اتفاق ممکن است دوباره رخ دهد. قطعات زمین Metaverse می‌توانند این تاریخ را تکرار کنند. حداقل چند سال اخیر شاهد این موضوع است.
بیایید به تاریخچه تراکنش یک ملک غیرمتمرکز فهرست شده در Opensea نگاه کنیم:

فروش زمین:         فروش اول                   فروش دوم                     فروش سوم
مبلغ تراکنش:     4684.46  دلار                9687.84 دلار                  11272.12 دلار
تاریخ:                20 ژوئن 2021              7 آوریل 2022                   10آوریل 2022

همانطور که مشاهده می‌شود، اولین معامله در کمتر از یک سال، بیش از 100 درصد سود را برای مالک به ارمغان آورد. دومی در سه روز بیش از 16 درصد بازده داشت. اما ممکن است یک استثنا وجود داشته باشد. پس یک مورد دیگر را بررسی کنیم:

فروش زمین:         فروش اول           فروش دوم             فروش سوم              فروش چهارم
مبلغ تراکنش:       832.46 دلار         14184.93 دلار        12320.53 دلار          12669.77 دلار
تاریخ:               12 آوریل 2019       10 ژانویه 2022         4 آوریل 2022           9 آوریل 2022

هدف این نیست که شما را به خرید زمین‌های زیادی در متاورس سوق دهیم. علاوه بر این، ضرر را در فروش سوم و فقط سود حاشیه‌ای را در چهارم مشاهده می‌کنید. اما باز هم این معامله در طول سه سال، 1600٪ بازدهی زیادی برای صاحب اول به ارمغان آورد.
به طور مشابه، بسیاری از معاملات بیشتر، با تعداد تقریباً مساوی ورودی‌های زیان ده، سود پرسودی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان می‌آورند. و دانستن اینکه سرمایه‌گذاری متاورس بر اساس همان اصول عرضه و تقاضا کار می‌کند مفید خواهد بود.

به‌عنوان‌مثال، پروژه متاورس که در حال خرید زمین در آن هستید ممکن است در جذب بازدیدکنندگان شکست بخورد و باعث شود سرمایه‌گذاری شما از بین برود. از طرف دیگر، می‌تواند به شما کمک کند در مدت زمان کوتاهی ثروت خوبی به دست آورید.

کسب درامد از متاورس

آموزش نحوه سرمایه گذاری در متاورس و کسب درآمد از آن

از آنجایی که محیط متاورس به کاربران اجازه می‌دهند تا دارایی‌های درون بازی خود را از طریق کیف پول‌های رمزنگاری خود نگهداری کنند، اقتصاد پویایی از کالاها و خدمات در متاورس پدیدار می‌شود. این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در فعالیت‌هایی شرکت کنند که به آنها امکان می‌دهد ارز دیجیتال به دست آورند، برند بسازند و با دیگران تجارت کنند.
در زیر روشهای کسب درآمد از متاورس آورده شده است:

فروش NFT

NFTها(توکن‌های غیر قابل تعویض) در بازی‌های آنلاین بسیار محبوب هستند. فناوری بلاکچین امکان تخصیص یک شی مجازی به مالک را فراهم می‌کند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند مانند اشیای واقعی معامله شوند. دربازی‌های آنلاین می‌توانید برنده شوید یا این اشیا را خریداری کنید. به‌عنوان‌ مثال، NFTها شامل مواردی از تجهیزات یا سلاح‌ها هستند. سپس می‌توانید آنها را در بازار مجازی معامله کنید.

فروش لوازم جانبی برای آواتار

یک دنیای مجازی شامل یک لباس مجازی برای آواتار شماست. برای همین اقلام مد روز برای آواتارها قابل خرید هستند. شما همچنین می‌توانید آنها را خودتان طراحی کنید. طراح مدی را تصور کنید که مجموعه‌های خود را مستقیماً روی صفحه می‌سازد. تخیل هیچ محدودیتی نمی‌شناسد.

مدل‌های دیجیتال ایجاد کنید

اگر در مدل سازی سه بعدی مهارت دارید و می‌خواهید ساختارهای متاورس بسازید، ممکن است بتوانید خلاقیت‌های خود را طراحی کرده و به بازیکنان دیگر بفروشید.
زمین در متاورس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کالای داغ است. از ژانویه 2022، ارزان‌ترین املاک در دسنترالند حدود 12000 پوند قیمت دارند. نقاط و مکان‌های اصلی می‌توانند میلیون‌ها نفر باشند. درست مانند زندگی واقعی، داشتن زمین در متاورس یک دارایی با ارزش محسوب می‌شود. مالکیت زمین فرصتی برای میزبانی رویدادها، حامیان مالی پروژه‌ها و نشان دادن خلاقیت شما فراهم می‌کند.

فروشگاه‌های مجازی فردی را باز کنید

البته همه کالاهای تجاری ذکر شده باید به طور مناسب ارائه شوند. می‌توانید مغازه خود را باز کنید و لوازم جانبی یا خدماتی را در آنجا ارائه دهید. از آنجایی که این فروشگاه مجازی است، می‌توانید با سرمایه کمتری نسبت به فروشگاه فیزیکی شروع کنید. مهم است که مغازه را به شکلی جذاب و واضح تزئین کنید. محدوده کالا تعیین می‌کند که آیا شما مشتریان زیادی را جذب می‌کنید یا خیر.

استعداد خود را بازاریابی کنید

شاید هیجان‌انگیزترین بخش متاورس این باشد که چگونه افراد استعدادها، توانایی‌ها و مهارت‌های خود را در فراورده‌هایی مانند دسنترالند به کار می‌برند. اگر هنرمند، نوازنده یا حتی یک استندآپ کمدین هستید، می‌توانید با اجرا در رویدادهای متاورس درآمد کسب کنید.
مایک سالوی، استندآپ کمدین فیلادلفیا، به اجرای برنامه در رویدادهایی در دسنترالند معروف است. سالوی اخیراً اعلام کرده است که کلوب استندآپ کمدی خود را در متاورس به نام The Comedy Verse افتتاح می‌کند.

محتوای ویدئویی یا استریم ایجاد کنید

دسنترالند و سندباکس چند بازیکن اختصاصی دارند که تجربیات خود را در سیستم عامل‌هایی مانند YouTube و Twitch پخش می‌کنند. برخی از محتوای خود با ارائه حامیان مالی و ایجاد ویدئو برای برندهای درون متاورس با موفقیت کسب درآمد کرده‌اند.
در حالی که Decentraland هنوز نوپا است و به عنوان یک علاقه خاص دیده می‌شود، استریمرهای موفق در سایر بازی‌های محبوب می‌توانند از طریق برنامه وابسته Twitch بین 10 تا 40 میلیون تومان در ماه درآمد کسب کنند. این مقدار ممکن است در کوتاه مدت برای تجارب متاورس محتمل به نظر نرسد، اما نشان می‌دهد که می‌توان به عنوان یک استریمر و تولید محتوا امرار معاش کرد.

برای کسب درآمد بازی کنید

پس از انتشار کامل، The Sandbox وعده میزبانی یک سری بازی‌ها برای کسب درآمد را می‌دهد که کاربران را تشویق به کسب جوایز رمزنگاری می‌کند. در حالی که تنوع تجربه‌های Metaverse که مشوق‌های پولی را ارائه می‌کنند، زیاد نیست، اما هنوز در مراحل ابتدایی خود است و اینها در حال تبدیل شدن به یک جایگزین محبوب برای اشکال سنتی‌تر بازی هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *