0

چگونه در متاورس ثبت نام کنیم؟

چگونه در متاورس ثبت نام کنیم؟

متاورس جدیدترین اصطلاح پرطرف‌دار دنیای دیجیتال است. این اصطلاح ترکیبی از جهان‌های مجازی و افزوده را پنهان می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد خود را در یک محیط دیجیتالی تولید شده سه بعدی غوطه‌ور کنند. اما ورود متاورس دقیقاً چگونه کار می‌کند؟ در این مقاله می‌خواهیم به شما گام به گام نشان دهیم که چگونه وارد دنیای متاورس شوید:

ثبت نام در متاورس

دسنترالند یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها برای ورود به Metaverse در نظر گرفته می‌شود. به وب سایت Decentraland یا وب سایت The Sandbox بروید. در Decentraland می‌توانید ثبت نام کنید یا به عنوان کاربر مهمان بپیوندید اما در The Sandbox باید ثبت نام کنید.

به عنوان مثالی برای راهنمای ورود به سیستم متاورس، از Decentraland، استفاده می‌کنیم. در واقع، مراحل برای اکثر روش‌های ورود به متاورس، مشابه است، زیرا همه آنها پروژه‌های رمزنگاری هستند. بنابراین مراحل زیر را می‌توان به راحتی در پروژه‌های دیگری مانند The Sandbox انجام دهید.

کیف پول را تنظیم کنید

هر دو پروژه Decentraland و سایر پروژه‌های متاورس کریپتو به یک کیف پول نیاز است تا بتوانند از همه ویژگی‌ها استفاده کنند. با این حال، Decentraland همچنین گزینه ورود به عنوان مهمان را ارائه می‌دهد. اگر فقط می‌خواهید طعم آن را بچشید، می‌توانید از این بخش صرف‌نظر کنید و با «مرحله 2: ورود متاورس» ادامه دهید.

کیف پول‌های کریپتو متفاوتی وجود دارد. شناخته شده‌ترین کیف پول متامسک است. این یک افزونه مرورگر است که می‌تواند مستقیماً از طریق مرورگر خود استفاده شود. در وب سایت متامسک می‌توانید مرورگر مورد استفاده خود را انتخاب کنید و سپس نسخه متامسک مناسب را دانلود کنید.
سپس نماد متاماسک در سمت راست در نوار منو ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی آن می‌توانید فرآیند ثبت نام/ایجاد کیف پول جدید را شروع کنید. برای مورد دوم، ابتدا روی “ایجاد کیف پول جدید” کلیک کنید. اکنون از شما خواسته می‌شود که یک رمز عبور جدید ایجاد کنید.

در مرحله بعدی عبارت “Secret Recovery Phrase” را دریافت می‌کنید. شما باید آنها را یادداشت کنید و از آنها محافظت کنید. اگر عبارت Secret Recovery را گم کنید، دسترسی به کیف پول خود را نیز از دست خواهید داد. اکنون از شما خواسته می‌شود که برای ادامه، تک تک کلمات عبارت Secret Recovery را به درستی مرتب کنید. با این کار شما قبلا کیف پول خود را راه‌اندازی کرده‌اید.

وارد شدن به متاورس

چگونه در متاورس ثبت نام کنیم؟

با راه‌اندازی کیف پول، اکنون می‌توانید به وب سایت Decentraland بروید. در وب سایت، روی دکمه «شروع به کار» کلیک کنید تا به صفحه ورود به سیستم بروید. اکنون دو گزینه دارید: می‌توانید با کیف پول خود وارد شوید یا به عنوان مهمان.

یک کیف پول برای تجارت دارایی‌های مجازی و فعالیت‌های مختلف دیگر در metaverse Decentraland مورد نیاز است. از طرف دیگر، اگر فقط می‌خواهید به اطراف قدم بزنید و نگاه کنید، می‌توانید به سادگی بدون کیف پول به عنوان مهمان وارد شوید.

اگر می‌خواهید با کیف پول وارد شوید، ابتدا باید وارد کیف پول خود شوید. برای این کار بر روی آیکون متاماسک کلیک کرده و با رمز عبور خود وارد شوید. سپس می‌توانید ادامه دهید.

اگر اکنون بر روی “بازی با استفاده از کیف پول خود” کلیک کنید، پنجره‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید کیف پول خود را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه آبی رنگ “Sign” کلیک کنید، که در یک پنجره در سمت راست بالای صفحه ظاهر می‌شود.

تنظیم آواتار

اکنون به ویرایشگر کاراکتر می‌رسید. در اینجا می‌توانید آواتاری را ایجاد کنید که شما را در دنیای مجازی Decentraland نمایش می‌دهد که می‌توانید آن را کنترل کنید. از طرف دیگر، اگر از ورود Metaverse به عنوان مهمان استفاده می‌کنید، بدون نیاز به ورود به حساب کیف پول، بلافاصله به این صفحه می‌رسید.
هنگامی که آواتار خود را به روشی که می‌خواهید، تنظیم کردید، می‌توانید برای ادامه روی “انجام شد” کلیک کنید. در پنجره بعدی و ماقبل آخر قبل از ورود موفقیت‌آمیز Metaverse، باید آواتار خود را نام‌گذاری کنید. هر بار که وارد سیستم می‌شوید، ظاهر و نام هر دو را می‌توان دوباره تغییر داد. بنابراین شما خود را در اینجا به طور دائم متعهد نمی‌کنید. اگر آدرس ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید، برای خبرنامه Decentraland ثبت نام می‌کنید. این اختیاری است.

مرحله نهایی

اکنون باید به پایین اسکرول کنید و شرایط خدمات را در آخرین پنجره تأیید کنید. با این کار ورود Metaverse با موفقیت کامل می‌شود. فقط روی “Got It” کلیک کنید و با آواتار خود در Genesis Plaza، منطقه شروع برای تازه واردان به Decentraland فرود خواهید آمد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *