0

معرفی بهترین کتاب های شیرینی پزی

معرفی بهترین کتاب های شیرینی پزی

پخت و پز یکی از صنایع دستی آشپزی است که آمیزه‌ای از نوستالژی، لذت، و رمز و راز را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از کتاب‌های شیرینی‌پزی آشنا کنیم:

بهترین کتاب شیرینی پزی دنیا

معرفی بهترین کتاب های شیرینی پزی

کتاب‌های آشپزی هدیه‌ای ایده‌آل برای نانواها هستند: آنها مقدار زیادی الهام، ایده‌های جدید، دستور پخت و عکاسی فوق‌العاده را ارائه می‌دهند که می‌توان از آن استفاده کرد. اما با وجود این همه کتاب استثنایی برای پخت، چگونه انتخاب می‌کنید؟ بهترین شرط شما این است که از یک شیرینی‌پز یا همکارتان نظر بپرسید. در زیر 8 مورد از بهترین کتاب‌های شیرینی‌پزی دنیا آورده شده است:

زندگی همان چیزی است که شما آن را می‌پزید

والری لوماس، میزبان دیجیتال شبکه غذا، با مجموعه‌های خود، ذهن نانوایان خانگی را به خود جلب کرده است. اکنون، با این کتاب شیرینی‌پزی زیبا، او قلب ما را نیز تسخیر کرده است. بله، این کتاب بیش از 100 دستور پخت را ارائه می‌دهد. از جمله اعداد و ارقامی که بی‌صبرانه منتظر اضافه کردن آنها به لیست غذاهای مورد علاقه خود هستیم.

شیرینی خاورمیانه اثر سلما هیج

شیرینی‌های خاورمیانه نوعی کتاب آشپزی است که شامل دستورالعمل‌ها، سفرنامه و تاریخچه شخصی است. در دستورالعمل‌های موجود در داخل کتاب، نویسنده سلما هیج به شیرینی‌های معطر خانواده لبنانی خود و همچنین دسرها و داستان‌های متنوع خاورمیانه‌ای که در سفرهایش با آنها برخورد کرده است، ادای احترام می‌کند.
دستورالعمل‌ها شامل دسته‌هایی مانند کلوچه، پنکیک، بستنی، کیک، نان شیرین و همچنین شیرینی‌های خاورمیانه، از جمله فیلو و خمیر و شیرینی است. دستورالعمل‌ها به طور هوشمندانه با نمادها کدگذاری شده‌اند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی دسته‌بندی‌ها را ورق بزنید.

پخت با دوری: شیرین، بانمک، ساده اثر دوری گرین‌سپن

درست زمانی که فکر می‌کردید دنیا واقعاً نیازی به دستور پخت کلوچه تکه‌ای شکلاتی ندارد، دوری گرین‌سپن، امپرساریو پخت و کتاب آشپزی ارائه ‌کرد. او در این کتاب کوکی‌های کرانچ-شکلاتی، کاراملی و لقمه‌های شکلاتی را به صورت کره‌ای و ترد ارائه می‌دهد.
همه دستورالعمل‌ها حاوی تشویق گرم گرین سپن، روش‌شناسی دقیق و نکات فراوان پخت هستند. ترکیب‌های آزمایش شده و واقعی مانند تارت پنیر انجیر و پای گوجه‌فرنگی، به‌علاوه موارد غیرمنتظره‌ای وجود دارد که ترکیبات خوش طعمی را برای ورود شیرینی‌های کلاسیک به قلمروی ناشناخته ارسال می‌کند، مانند نان میسو-افرا.

کوکی‌ها: کلاسیک‌های جدید اثر جسی ژوچیک

اگر به دنبال ارتقای سطح کوکی خود هستید، این کتاب برای شما مناسب است. در این کتاب جسی زوچیک، دستورالعمل‌ها را به طعم‌ها و ویژگی‌هایی مانند شکلاتی، میوه‌ای، دودی و مرزه تقسیم می‌کند. دستورالعمل‌ها به لطف افزودن مواد و تکنیک‌های غیرمنتظره، مهارتی در تجسم چیزهای آشنا دارند.
کره قهوه‌ای یک راه مطمئن برای افزودن طعم و مزه به محصولات پخته شده است. اما جسی با استفاده از کره دودی، کلوچه‌های شکلاتی درست می‌کند.

کتاب مقدس کیک اثر رز لوی برانباوم

این کتاب مجموعه‌ای فوق‌العاده از دستورالعمل‌ها و استراتژی‌ها را ارائه می‌دهد که هر تازه‌کار را به یک استاد کیک تبدیل می‌کند. در کمتر از پنج دقیقه متوجه خواهید شد که چگونه می‌توانید یک کیک شکلاتی شگفت‌انگیز را با استفاده از سه مواد ساده تولید کنید.
از شکر کمتری برای حفظ طعم استفاده و کیک لایه‌ای ایده‌آل را در کمتر از پنج دقیقه درست کنید. این کتاب مرجعی است که شما برای سالها و شاید حتی سالهای آینده از آن استفاده خواهید کرد.

خرده نان تست اثر الکساندرا استافورد

به نظر می‌رسد همه در وب‌سایت‌های اجتماعی به توانایی‌های خود در پخت نان می‌بالند. اگر می‌خواهید این روند را با استفاده از دستورالعمل‌های نان آسان به اشتراک بگذارید، این کتاب آشپزی را امتحان کنید. تمام دستورالعمل‌های پخت آن بدون ورز است پس بنابراین درد عضلات دیگر نخواهید داشت.

پخت آسان از ابتدا اثر آیلین گری

مواقعی وجود دارد که می‌خواهید یک دستورالعمل فوق‌العاده ساده برای پخت شیرینی داشته باشید، ایلین گری به این درخواست پاسخ داده است. این کتاب پخت، حاوی بیش از 100 دستورالعمل برای محصولات پخته شده با مواد کاملاً ضروری است که احتمالاً از قبل در آشپزخانه خود دارید. این کتاب یک راهنمای عالی برای نانوایان تازه‌کار است.

پای خواهر اثر لیزا لودوینسکی

پای خواهر یکی از بهترین کتاب‌های آشپزی پای است. هیچ کتاب گردآوری پخت‌وپز بدون پای مناسب کامل نمی‌شود. نانوایی‌های بسیاری با استفاده از دستورات پخت این کتاب مورد تحسین قرار گرفته‌اند، و دستورالعمل‌های لیزا لودوینسکی مانند پای استروسل رزماری، پای ریواس و… بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار داده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *