1

ایده برای کسب و کار تولیدی

ایده برای کسب و کار تولیدی

آیا می‌خواهید یک کسب و کار تولیدی کوچک با سرمایه گذاری کم راه اندازی کنید؟ در این مقاله به معرفی ایده برای کسب و کار تولیدی در مقیاس کوچک و متوسط می‌پردازیم که نیاز به سرمایه گذاری کم و نیروی انسانی کمتری دارد.

کار تولیدی با سرمایه کم

ایده برای کسب و کار تولیدی

در بیشتر موارد، یک کسب و کار تولیدی در مرحله اولیه نیاز به سرمایه‌گذاری معقولی دارد. با این حال، هنگامی که کسب و کار با موفقیت ایجاد شد، سود سرمایه‌گذاری راه‌اندازی را در مدت زمان کوتاهی تشکیل می‌دهد. فهرست چند ایده کسب و کار کوچک تولیدی در زیر آمده است:

تولید روغن موی گیاهی

روغن موی گیاهی در دوران مدرن اهمیت زیادی پیدا کرده است. به دلیل اثر مومیایی کردن آن در کاهش سردرد و ایجاد اثر تسکین‌دهنده، تطبیق‌پذیری خود را نشان می‌دهد. این روغن مو عمدتاً از روغن‌های سبزیجات در اصل به عنوان پایه و یک عطر ترکیبی تشکیل می‌شود.

تولید ویفر موزی

یک کارآفرین می‌تواند پروژه تولید ویفر موزی را با سرمایه‌گذاری کم راه‌اندازی کند. بیشتر در هتل‌ها، رستوران‌ها، بارها، منازل و … استفاده می‌شود. این یک میان وعده محبوب است و تقاضای خوبی در بازار دارد.

ساخت بدلیجات زینتی

زیورآلات یک محصول زیبایی ضروری برای خانم‌ها است. و انواع بدلیجات در بازار موجود است. کسب و کار بدلیجات زینتی سودآور است. و هر فردی می‌تواند این کسب و کار را از خانه با پول کمی راه‌اندازی کند.

تولید پودر شوینده

تقریباً 67 درصد از کل تولید پودرهای شوینده مصنوعی در بخش کوچک تولید می‌شود که دارای تولید بسیار زیاد صابون و 50 درصد از کل تولید در بخش کوچک است. یک کارآفرین جدید به‌خوبی می‌تواند با نصب یک واحد پودر شوینده آبی برای برآوردن خواسته‌های حال و آینده مردم در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

کسب‌ و کار تولید پوشک

چه کسی بهتر از مادر و پدر اهمیت پوشک را برای یک بچه تازه‌ متولد شده را می‌داند؟ پوشک چنین محصولی است که در تمام طول سال موردنیاز است. هزینه ساخت پوشک نیز بسیار کمتر است. می‌توانید پوشک درست کنید و آن را به صورت عمده بفروشید.

تولید بشقاب کاغذی یکبار مصرف

بشقاب‌ها و نعلبکی‌های کاغذی یکبار مصرف همان‌طور که از نامشان پیداست از کاغذهای باکیفیت خاصی ساخته شده‌اند که با ورقه‌های پلی‌اتیلن تقویت شده‌اند تا نشتی نداشته باشند. استفاده از این محصولات برای سرو غذاها در طول فعالیت‌های خانوادگی، خوردن چت و تنقلات، میوه‌ها، شیرینی‌ها و غیره راحت است.

تولید سرنگ پلاستیکی یکبار مصرف

تولید سرنگ پلاستیکی یکبار مصرف برای افرادی که سال‌ها تجربه در بازار محصولات پزشکی دارند مناسب است. این نوع سرنگ یکبار مصرف معمولاً با مواد پلاستیکی عرضه می‌شود.

ساخت کتاب تمرین

یک کارآفرین می‌تواند با سرمایه‌گذاری متوسط، کسب‌وکار تولید دفترچه تمرین را راه‌اندازی کند. تولید کتاب تمرین با روکش‌های رنگارنگ خلاقانه و لمینت براق  ظاهری جذاب به محصول می‌دهد. شما می‌توانید پوشش‌ها را در واحد خود طراحی یا می‌توانید مواد خام را برون‌سپاری کنید.

تولید رنگ خوراکی

یک پروژه تولید رنگ مواد غذایی متمرکز یک سرمایه‌گذاری سودآور برای کارآفرینان جدید است. همان‌طور که صنعت غذا با سرعت خوبی درحال‌رشد است، انتظار می‌رود تقاضا برای رنگ‌های غذایی نیز افزایش یابد. رنگ‌آمیزی غذا می‌تواند آن را از نظر ظاهری جذاب کند.

تولید پالپ میوه

تقاضا برای سس میوه مانند سس گوجه‌فرنگی، سس چیلی، ژله مربا و غیره در طول سال وجود دارد. روش‌های مختلفی برای نگهداری مواد غذایی هست که می‌توان به پردازش حرارتی، تخمیر، ترشی، آبگیری، انجماد و غیره اشاره کرد.

تولید روغن زنجبیل

بازار بزرگی برای زنجبیل تازه و خشک وجود دارد. کاربرد اصلی روغن زنجبیل نوشیدنی‌های شیرینی‌پزی و فرآورده‌های پخته شده است. همچنین یک خروجی کوچک برای صنعت عطرسازی وجود دارد.

تولید ژله و مربا

مربا و ژله، هر دو غذای بسیار سالمی هستند. علاوه بر این، عملیات تولید به یک مکان کوچک نیاز دارد. شما می‌توانید مرباسازی را در آشپزخانه با وسایل آشپزخانه خود شروع کنید و همان‌طور که کسب‌وکار شما رشد می‌کند، می‌توانید در هر لحظه بزرگ‌تر شوید.

تولید شلوار جین

فرصت تجاری تولید شلوار جین یا تولید جین نیازمند دانش کافی در مورد طراحی پارچه و روندهای فعلی است. علاوه بر این، کسب‌وکار نیاز به سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی دارد. بااین‌حال، با برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانید پروژه تولید شلوار جین را در مقیاس کوچک شروع کنید.

تولید کیف چرمی

امروزه زنان و مردان هر دو از کیف‌های چرمی استفاده می‌کنند و تقاضا برای کیف‌های چرم باکیفیت خوب، بسیار سریع در حال افزایش است. علاوه بر این، با استفاده از ابزار و تجهیزات ساده دستی، می‌توانید این تجارت را از خانه راه‌اندازی کنید.

کسب‌ و کار تولیدی چوب کبریت

هر فردی می‌تواند یک کسب‌وکار تولید چوب کبریت را در مقیاس کوچک راه‌اندازی کند. بااین‌حال، شما باید اقدامات ایمنی را به‌شدت رعایت کنید. چوب کبریت محصول مصرفی است و تقاضا روزبه‌روز در حال افزایش است. یک کارآفرین با دانش در توزیع کانال می‌تواند با سرمایه‌گذاری متوسط یک تجارت تولید چوب کبریت راه‌اندازی کند.

ساخت گلوله نفتالین

توپ‌های نفتالین برای جلوگیری از حمله حشرات به همه چیز بسیار مفید هستند. آنها به طور گسترده به‌عنوان یک نگهدارنده خانگی برای لباس‌های پشمی و به‌عنوان یک قرص دئودورانت برای توالت، حمام و غیره استفاده می‌شوند. این صنعت به کمی ماشین‌آلات و دانش فنی نیاز دارد.

تولید نودل

این یکی دیگر از مشاغل تولیدی پرسود در مقیاس کوچک است که می‌توانید با سرمایه کم شروع کنید. علاوه بر این، در هر لحظه از زمان، می‌توانید کسب‌وکار را افزایش دهید. نودل یک ماده غذایی بسیار محبوب در سراسر جهان است. بااین‌حال، برای شروع تولید باید فضا، ماشین‌آلات و مواد اولیه تهیه کنید.

ساخت جعبه بسته‌بندی

هر کالای ریزودرشت پس از تولید نیاز به یک جعبه برای بسته‌بندی دارد. علاوه بر این، هر شرکت مبتنی بر محصول همیشه به دنبال یک جعبه بسته‌بندی جذاب و بادوام است و مهم‌ترین مورد ارسال محصول برای کاربران نهایی است.

تولید بند لاستیکی

نوارهای لاستیکی وسایل بسیار مفیدی هستند. گاهی اوقات از کش به‌عنوان کش مو استفاده می‌کنیم و گاهی اوقات ما از باندها به طور گسترده در کشاورزی، خودرو، صنعت بسته‌بندی و صنعت روزنامه استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید این کسب‌وکار را در خانه با سرمایه اندک راه‌اندازی کنید.

صابون‌سازی

شما می‌توانید یک تجارت صابون‌سازی را با برخی تجهیزات ساده در خانه راه‌اندازی کنید. صابون‌های خانگی تقاضای زیادی در بازار دارند. و مواد اولیه موردنیاز به راحتی در بازار موجود است. به طور کلی، دو نوع مختلف فرآیند صابون‌سازی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید.

تولید گوشت سویا

گوشت سویا یا باری غذایی خوشمزه است و تقاضا برای این کالا در کشورهای آسیا و اقیانوسیه بسیار سریع در حال افزایش است. فرایند تولید ساده است. علاوه بر این، می‌توانید کسب‌وکار تولیدی خود را با سرمایه کم شروع کنید. بااین‌حال، برای شروع تولید باید ماشین‌آلات و مواد اولیه را تهیه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. هادی عظیمی گفت:

    سلام مطالبتون مفید بود متشکرم