0

کسب درآمد از گوگل

کسب درآمد از گوگل

وقتی صحبت از کسب درآمد از اینترنت می‌شود، گوگل در رأس آن قرار دارد. گوگل راه نجات تقریباً همه افرادی است که به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند. نکته خنده‌دار این است که بسیاری از مردم «چگونه آنلاین پول درآوریم» را در گوگل جستجو می‌کنند در حالی که بهترین راه، کسب درآمد از گوگل است.

راه های درآمد از گوگل

اگر بخواهم به هر کسی که به دنبال کسب درآمد خوب آنلاین است، توصیه کنیم، به او می‌گوییم که از طریق گوگل به‌صورت آنلاین درآمد کسب کند. هیچ بحثی وجود ندارد، بسیاری از مردم از طریق گوگل میلیونر شده‌اند و شما نیز می‌توانید.
سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که چرا گوگل این‌قدر مهم است؟ شاید تعجب کنید که چرا گوگل این قدرت را دارد که شما را میلیونر کند. خوب، در اینجا چند دلیل وجود دارد:

گوگل پربازدیدترین وب‌سایت در جهان است. می‌توانید این موضوع را از طریق رتبه الکسا متوجه شوید.

گوگل محبوب‌ترین موتور جستجو در جهان است. وقتی مردم به دنبال هر چیزی در اینترنت هستند، گوگل معمولاً جایی است که آنها به آن مراجعه می‌کنند. درحالی‌که موتورهای جستجوی دیگری وجود دارد، گوگل مرورگر پیش‌فرض 80 درصد از کاربران اینترنت است. کلمه گوگل جایگزین کلمه جستجو شده است. ممکن است به شما گفته شده باشد که به‌جای «جستجو برای آن» آن را «گوگل» کنید. این میزان محبوبیت گوگل را نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید گوگل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان است. این شرکت همواره از نظر دارایی، درآمد، ارزش بازار و سود در بین بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان قرار گرفته است.

بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین با گوگل

شرکتی با این محبوبیت و بزرگی به شما فرصتی برای کسب درآمد از طریق اینترنت می‌دهد، که یک موقعیت بزرگ است. ما راه‌های برتر کسب درآمد آنلاین با گوگل را بررسی خواهیم کرد. البته تقریباً هر کسب‌ و کار و کارآفرینی در اینترنت، از گوگل برای رشد کسب‌وکار خود و در نهایت افزایش درآمد استفاده می‌کند. در اینجا بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین با Google آورده شده است:

 Google AdSense

این محبوب‌ترین راه برای کسب درآمد آنلاین با گوگل است. آن‌قدر محبوب و قابل‌اعتماد است که بیش از 2 میلیون نفر در سراسر جهان از آن، برای کسب درآمد آنلاین استفاده می‌کنند. این افراد در مجموع سالانه بیش از 10 میلیارد دلار درآمد دارند. در سال 2014، Google AdSense تا 22 درصد از درآمد گوگل را بر عهده داشت.

AdSense برنامه‌ای از Google است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد آگهی‌هایی را در وبلاگ، ویدئوها، بازی‌ها و برنامه شما نشان دهند. این تبلیغ‌کنندگان به نوبه خود برای هر بازدید، کلیک یا تعاملی که این تبلیغات دریافت می‌کند به شما پول می‌دهند. Google هر ماه مبلغی را به‌حساب بانکی شما یا به روش پرداخت دلخواه شما ارسال می‌کند.

ویدئوهای یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم به ‌اشتراک‌گذاری ویدئو است که متعلق به گوگل است. این دومین وب‌سایت پربازدید در جهان از نظر الکسا است. با یوتیوب، برای کسب درآمد نیازی به داشتن وب‌سایت ندارید. اگر عاشق ساختن ویدئو با تلفن یا دوربین خود هستید، می‌توانید از طریق یوتیوب با Google درآمد آنلاین داشته باشید.

می‌توانید با کسب درآمد از ویدئوهای خود با Google AdSense در YouTube درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید از بازاریابی وابسته استفاده کنید یا محصولات خود را بفروشید. درحالی‌که این روزها همه وبلاگ می‌نویسند، یوتیوب یک راه جالب برای کسب درآمد آنلاین با گوگل بدون وب‌سایت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدئو بسازید و آپلود کنید.

مشاور گوگل ادز

Google Ads که قبلاً با نام Google AdWord شناخته می‌شد، برنامه‌ای است توسط گوگل که به شرکت‌ها، افراد و سازمان‌ها اجازه می‌دهد محصولات یا خدمات خود را برای افراد در اینترنت تبلیغ کنند. این برادر دوقلوی AdSense است.

می‌توانید با کمک به شرکت‌ها در اجرای تبلیغات، با Google Ads درآمد کسب کنید. بسیاری از شرکت‌ها بودجه‌ای برای تبلیغات آنلاین در نظر می‌گیرند. آنها به متخصصانی نیاز دارند که بتوانند به آنها کمک کنند. شما می‌توانید یک متخصص شوید و به افراد، سیاستمداران و مشاغل کمک کنید تا به‌صورت آنلاین به مردم دسترسی پیدا کنند و پول دریافت کنند.

برای گوگل از راه دورکار کنید

می‌توانید از خانه خود با کار با Google درآمد کسب کنید. گوگل دائماً کارمندانی از راه دور را جذب می‌کند. اگر یک مهندس نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده باشید، شانس زیادی خواهید داشت. اما امکان کار از راه دور برای گوگل در پست‌های اداری یا سایر مشاغل نیز وجود دارد.
درحالی‌که گوگل برای استخدام فریلنسر آماده است، مراقب باشید، تا دچار کلاهبرداری نشوید. برای کار برای Google فقط از طریق صفحه رسمی آن درخواست دهید. برای جستجوی فرصت‌های راه دور، می‌توانید به صفحه Google Job بروید.

Google Opinion Rewards

چه احساسی به شما دست می‌دهد که برای به اشتراک گذاشتن نظر خود پول دریافت می‌کنید؟ حس خوبی دارد درسته؟ مثل این است که برای انجام هیچ کاری پول می‌گیرید! گوگل در واقع آماده است به شما پول بدهد تا به نظرات شما گوش دهد. این نظرات مهم است؛ زیرا به آنها کمک می‌کند محصولات خود را بهبود بخشند و به یک شرکت بزرگ تبدیل شوند.
شما باید برنامه را از فروشگاه Google play یا Apple App Store دانلود کنید. نظر خود را به اشتراک بگذارید و شروع به کسب درآمد کنید. می‌توانید برای هر نظرسنجی که در آن شرکت می‌کنید تا 1 دلار درآمد داشته باشید.

وبلاگ بلاگر

همان‌طور که قبلاً بیان کردیم، وبلاگ‌نویسی یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد آنلاین است. اما راه‌اندازی یک وبلاگ حرفه‌ای می‌تواند هزینه کمی برای شما داشته باشد. درحالی‌که ما به شما توصیه می‌کنیم اگر اصلاً نمی‌خواهید پولی خرج کنید، می‌توانید یک وبلاگ رایگان با بلاگر ایجاد کنید.

بلاگر یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی است که متعلق به گوگل است. تنها چیزی که نیاز دارید ثبت‌نام است تا وبلاگ شما آماده شود. با بلاگر، تأیید سریع حساب AdSense شما آسان است. اما حساب AdSense احتمالاً محدود خواهد بود؛ زیرا یک حساب میزبانی شده است.
یک وبلاگ ایجاد کنید، مقالات ارسال کنید، از آن با AdSense، بازاریابی وابسته و دیگران کسب درآمد کنید. شما همیشه می‌توانید در صورت آماده‌شدن به یک وبلاگ با میزبانی حرفه‌ای ارتقا دهید.

ارزیاب جستجوی وب

می‌توانید از خانه خود کار کنید و با Google به عنوان یک ارزیاب جستجوی وب کسب درآمد کنید. این بسیار آسان و راحت است زیرا نیازی به ادامه کار در هیچ کجا ندارید. به عنوان یک ارزیاب جستجوی وب، وظیفه شما کمک به Google در بررسی نتایج جستجو و ارائه بازخورد است. به ازای کاری که انجام می‌دهید هر ساعت حقوق دریافت می‌کنید.

می‌توانید مستقیماً برای کار به‌عنوان یک ارزیاب جستجوی وب برای Google درخواست دهید یا می‌توانید از طریق اشخاص ثالث مانند Lionbridge و Appen با Google کار کنید.

اپلیکیشن خود را در گوگل‌پلی بفروشید

گوگل‌پلی یک فروشگاه اپلیکیشن است که متعلق به گوگل است. این فروشگاه بازی‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر را بین کاربران دستگاه اندرویدی توزیع می‌کند. می‌توانید با فروش برنامه‌های خود در فروشگاه Google Play درآمد کسب کنید. برنامه شما می‌تواند یک بازی، برنامه خبری یا هر چیز مفیدی باشد.
آن را در Google Play آپلود کنید و به مردم اجازه دهید به‌ازای هر بار دانلود به شما پول پرداخت کنند. اگر نمی‌توانید یک برنامه ایجاد کنید، می‌توانید شخصی را استخدام کنید تا برای شما برنامه تولید کند یا یک برنامه موجود را خریداری کنید.

 مشاور سئو

کسب درآمد از گوگل

پیش‌ از این اشاره کردیم که گوگل محبوب‌ترین موتور جستجو است. اکثر کسب‌ و کارهای آنلاین سرنخ‌های خود را از جستجوی گوگل سرچ می‌کنند. فرض کنید می‌خواهید یک ماشین بخرید، وارد گوگل می‌شوید و عبارت «از کجا ماشین بخرم» را تایپ می‌کنید. این احتمال وجود دارد که روی اولین نتایجی که می‌بینید کلیک کنید و خرید خود را انجام دهید.
به همین دلیل، کسب‌وکارها پول زیادی را صرف می‌کنند تا مطمئن شوند در صفحه اول گوگل ظاهر می‌شوند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند. اگر می‌توانید وقت خود را صرف مطالعه و درک نحوه عملکرد گوگل کنید. شما می‌توانید با کارکردن به‌عنوان سئوکار برای مشاغل و افرادی که می‌خواهند بر جستجوی گوگل تسلط داشته باشند، درآمد کسب کنید. سئو به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *